milev8 Публикувано 9 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 9 Октомври 2014 Здравейте, не постоянно, но от ауспусите ми излиза плътен, сив пушек.Закарах колата на сервиз, свалиха ми дюзите, направиха ми изследване от BOSCH и установиха, че и 6-те за смяна.Наясно съм, че най-добрият вариант е да се сменят и 6-те, но колата върви отлично. Не се усеща придърпване, температурата е на 90 градуса,единствено пуши, но от време на време. Ще прикача снимка с резултатите от BOSCH, на които се вижда, че 3 от тях са с червени стойности, а другите са близо до червените стойности също. На друго място ми казаха, че дюзите ми са запушени и мога да пробвам 3 резервоара с RedEx за прочистване. Имам възможност да взема на добра цена нова дюзи, но са с различен код от оригиналните. За модел 2010 са, но са съвместими. Разликата е 200 бара. Въпросът ми е, да взема примерно 3 сега нови, или да рециклирам 3-те с червени стойност и къде бих могъл да го извърша. Ще съм благодарен да получа съвети и коментари. Също така се извинявам, ако не пиша в определена стая, но търсих доста и не успях да открия. Моля за съдействие. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Preslito Публикувано 9 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 9 Октомври 2014 Здравей колега Не бързай с новите дюзи, вече има и по-лесен вариант. От София ли си? Пиши ми на лично да ти дам координатите на един човек. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 9 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 9 Октомври 2014 И с евро5 дюзите дето ти предлагах колата пак ще върви на доста по-ниска цена. Но можеш да ги рециклираш при petarik, както ти казах преди време Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hysterics Публикувано 9 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 9 Октомври 2014 И по-добре не се занимавай със схемата 3 сега, 3 после, че ще ти разколачват колата 2 пъти. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Preslito Публикувано 9 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 9 Октомври 2014 Те дюзите се сменят почти като подгревните свещи, няма много разглабяне Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 9 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 9 Октомври 2014 Слагай 6 нови ЕВРО 4 дюзи, не се занимавай с глупости. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vaakata Публикувано 4 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 4 Ноември 2014 Здравейте колеги,значе днес 4.11.2014 засякохме стойностите на дюзите с VAGCOM и резултатите са следните: 17:37:20 Group 072-16.0 ms Time Corr.0.0 ms Time Corr.0.0 ms Time Corr.17:37:20 Group 0736.0 ms Time Corr.12.0 ms Time Corr.6.0 ms Time Corr.17:37:20 Group 074-24.0 ms Time Corr.0.0 ms Time Corr.0.0 ms Time Corr. 17:38:05 Group 075-8.0 ms Time Corr.2.0 ms Time Corr.0.0 ms Time Corr.17:38:05 Group 076-2.0 ms Time Corr.4.0 ms Time Corr.0.0 ms Time Corr.17:38:05 Group 077-2.0 ms Time Corr.0.0 ms Time Corr.2.0 ms Time Corr. Информация:- VCDS Version: 12.12.2.0- двигател - 3.0TDI 224к.с. Направи ми впечатление:- високата отрицателна корекция на канал 73 -24ms- сравнително големи разлики в стойностите между каналите,- при канали 75, 76 и 77 стойностите са с по - малки разлики Какво е Вашето мнение по въпроса, да ползвам ли добавки, има ли поводи за тревога? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sky Публикувано 4 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 4 Ноември 2014 Пушка си... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audibgfan Публикувано 5 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 5 Ноември 2014 (Редактирано) засега са ти супер дюзите-на трети тръгнала Редактирано 5 Ноември 2014 от wolverine Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване