-
Мнения
555 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Pretorian33's Achievements

Доктор на АУДИ науките (6/6)
-
Поредната тема, която явно ще се опита да ни убеди колко велик е дизела и колко зле бензина. Зад подобни теми стоят винаги надъхани дизелджии, които освен да гледат икономията не са се качвали в нищо по-мощно от 300 к.с. Карал съм и имах дълго време дизелово Ауди В6 2.5TDI доста вървежно - тунинговано до 190 кс. В момента карам и дизелова Х3- ка. Карал съм също и BMW 535D Е61 286 к.с. с каквито се сетиш екстри и Head up дисплей, а това със сигурност е най-добрият дизел правен някога. Знам какво може дизеловият двигател. Така че знам за какво става въпрос. Това , че в момента някой кара дизел например и проповядва, че дизела е бест оф дъ бест не го прави такъв. Има си обективна истина, а тя е - дизела като цяло е по-шумен и по-невървежен от бензина. Другото е самозаблуждение и липса на обективна преценка или скъсана връзка с реалноста. Има и друга възможност - да нямаш опит и да не си карал достатъчно коли за да имаш база за сравнение. Като последното е най-вероятно.
-
Audi A6 на 4 год., Audi A4 на 2 год. ili Opel Insignia нова?
Pretorian33 отговори в темата на rolin - Как и каквo Audi да си купя?
За това новите коли дали са трошки или не според мен трябва да дават мнения само соственици на такива. Защото ако ви слуша човек, старо 15 г. Ауди на 500к + е най-добрата оферта. Колите от подписа ми са били нови и никоя не се е счупила, а повечето съм ги карал над 100000 км. По принцип от новата кола по-хубава няма. Но някои марки нови коли дори и на 0 км. са по-зле от други. Такъв е и случая с Инсигния. Да я сравняваш с А6-ца на 70-80000 км. тъкмо разработена е все едно да сравняваш кон с кокошка. А6-цата е по-автомобил както и да го погледнеш. 3.0ТДИ е мотор с ресурс към 400000 км. и при правилна подръжка без душмански изцепки колата безпроблемно ще ги мине тези км. и ще е отново много повече кола от Опела. Не че Опел е лош, но просто са различен клас коли. Инсигнията е добра но двигателите в повечето случаи са мудни, не съм карал Инсигния автоматик, но ако е като на Вектрата - супер лагав. На 30000 км. вече скърца леко. Последният пример от преди месец - Опел Антара 2.0 дизел на 55000 км за 10 сек. 215 км на магистралата и тоталка на мотора, изтекла е и гаранцията. Нов мотор за 5000 Евро. Аз бих избрал А4 Б8, никога не бих си купил по-голяма кола, защото няма смисъл. Карах Б8-ца 1.8ТФСИ 160 к.с доста стабилно оборудвана и я продадох за малко над твоя праг , като колата беше само на 15000 км и гаранционна. Така че коли има, просто трябва търсене. В Германия е пълно с А4 Б8, в гаранция на никакви километри. Бих ти посъветвал да избелеш същият мотор - много сходен на дизел - 250Нм оше от 1500 оборота и така до 4500. Колата е супер икономична за вървенето си , в София трудно стигах 10, извънградско ако я караш до 90 км. пада под 6 - това съм го виждал с жена ми зад волана до Гърция и обратно. Новата 2.0 ТФСИ на книжка трябва да е същото но уви заради куатрото и заради гумите може би -255 под 12-13 в града трудно пада. -
Най-после се намърдах в новичка 6-тичка
Pretorian33 отговори в темата на borkobg - Как и каквo Audi да си купя?
Честито колега, със здраве да си я караш колата. Чудесна е ! -
Карлито е абсолютно прав. Бутона отвътре само отваря, а на багажника затваря.
-
Да премина ли от 225/50/17 на 215/55/17?
Pretorian33 отговори в темата на daks - Консумативи, Гуми, Масла, Горива и Сервизи
За размера си прав - Toyo T1-R - 225/45/18 са били. Бях ги купил от Англия, цената беше много ниска . Чисто нови, уж прехвален по чуждите форуми модел. Но не съм доволен, на В8-цата тресяха. С други гуми тресенето изчезваше. -
Новата кола Audi A5 2.0TFSI най-после дойде :)
Pretorian33 отговори в темата на Pretorian33 - Как и каквo Audi да си купя?
Ами на някоя среща на форума А и снимки пуснах като за начало -
Честито , колега. Много безаварийни километри
-
Да премина ли от 225/50/17 на 215/55/17?
Pretorian33 отговори в темата на daks - Консумативи, Гуми, Масла, Горива и Сервизи
Според мен няма какво да го мислиш. Аз бях с нестандартен размер на моята В8-ца, 18 ки 225/50/18 и нямаше проблем. Но честно разлика във возията не се усещаше никакво. Ако калкулатора дава, че този размер е в допустимите граници, няма от какво да се притесняваш. Друг е въпроса колко реално този сантиметър ще се отрази благоприятно на возията и на клиренса. Мисля, че никога няма да можеш да почустваш разлика. Полза може да има само от по- тесните гуми заради разхода и че няма да товари толкова рейката. Само да ти кажа, че сега съм с 19-ки и не мога да усетя разликата спрямо 18-ки. -
Моята 2.5ТДИ беше AYM, закупена чисто нова. Продадох я на 140000 км. , а човекът , който я купи я е докарал до 200000 км. без никакви проблеми да е имало по колата. Според мен ако попаднеш на подържана кола на прилични километри и това е вариант. Но наистина гласувам за В6- цата. Все пак е ново поколение автомобил. Не съм имал старо Ауди, което да е било по-добро от по-новият модел. Така че за мен е логично да избереш по-новия модел от трите.
-
За мен варианта ти е читаво В6 колега. Но не изключвай А4 В6 2.5ТДИ. Защо трябва да се задоволяваш с 1.9 ? Аз лично от моята В6-ца 2.5 съм супер доволен и гласувам с две ръце за този вариант.
-
Новата кола Audi A5 2.0TFSI най-после дойде :)
Pretorian33 отговори в темата на Pretorian33 - Как и каквo Audi да си купя?
Аз главно заради куатрото я смених, но и честно казано купето ме кефи като визия. доста повече от А4-ката. Прав си, но може би нещо в АВТ ще направя. Поне според мен това е бърз и безпроблемен вариант -
211
-
Новата кола Audi A5 2.0TFSI най-после дойде :)
Pretorian33 отговори в темата на Pretorian33 - Как и каквo Audi да си купя?
Позна Благодаря ви ! -
помощ и съвети при покупка на а4 2.5тди 179кс
Pretorian33 отговори в темата на petrovi4_bg - Как и каквo Audi да си купя?
Няма начин 1.9TDI да е по-пъргав. Имах А4 В6 AYM 155 к.с тунинговано в OETTINGER. Колата беше 190 к.с измерено на диностенд и 400Нм. 0-100 ги правеше за 8 секунди. А на Божурище правеше 400м за 15.20 - 15.40, така че хайде да не говорим просто ей така. Неща непостижими за 1.9ТДИ. Колата беше много вървежна за дизел, да не говорим , че на доускорение на магистрала с този въртящ момент......не ми се говори. Купих я нова и я карах до 140 000 км. след , което я продадох. Но на 120000 км. смених всичко както е по инструкция - ремъци, ролки, водна помпа , течности и т.н. Сега момчето, което я кара и е навъртяло 200 000 км. и колата е без никакъв отказ освен смяна на масло и филтри. А е карана само в България. Ресурса на този двигател е много сериозен. Проблема е че тук се вкарват уморени коне на по над 300000 км. с върнати километражи уж на 150000 км. , които е нормално да се чупят. Толкова за слабите 2.5ТДИ. Да не говорим, че този мотор на 6-та на магистрала направо спи. Звука на 6-ка също е много благ. http://photo-zona.net/index.php?APP_ACTION...;IMAGE_ID=85551 http://photo-zona.net/index.php?APP_ACTION...;IMAGE_ID=85552