Jump to content

pikaso

Members
  • Мнения

    201
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Относно pikaso

  • Рожден ден 9.10.1978

Друго

  • Kaра
    AUDI и KAWASAKI

Контакти

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0

Персонална информация

  • Локация
    СОФИЯ
  • Интереси
    КОЛИ, МОТОРИ, КОМПЮТРИ.

Последни посетители

2311 профилни разглеждания

pikaso's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Полазвам така нареченият КЕРАМИЧЕН ЛАК от доста време. С него пръскам моторите........
  2. Ела да я погледна ( ако желаеш де...)- 0896751580
  3. Фабрично B3-ката няма кора на задният капак.Има само две пластмасови капачки покриващи вътрешните части на стоповете. Ако някой е виждал то това е hand made-100 процента съм сигурен
  4. И за да не кажете че се заяждам тук ще се съглася с вас- CAR SYSTEM е НАИСТИНА ДОБРА МАРКА
  5. Те ти негативното ми мнение за PPGНе съм влизал отдавна във форума защото не виждам вече смисъл1 Не ми харесва как се нанася базата и по- точно подреждането на частиците 2 Не ми харесва лака 3 Не ми харесва някой да се саморекламира 4 Не ми харесва някой да трие избирателно постове.............
  6. Ми това е Голф бе- къде иначе да е ??? ПЕРНИК RULLEZ
  7. Правилно мислиш , Кокич. Отговори си сам- колко ще издържи метален детайл, който е боядисан с боя, разредена с деминерализирана вода?
  8. На производителите им дреме за екологията. ОСНОВНАТА ИДЕЯ ЗА ВОДНИТЕ БОИ Е МОНОПОЛА. Защото тази боя задължително изисква да се боядисва в камера, която може да си позволят само сервизи с много пари. Оттам и цената се определя от тях. Да си боядисаш 1 детайл на колата там се обявяват цени от 500-600 лева, че и повече. При мен в сервиза е около 160-180 лева и както са се убедили много хора качеството е дори по- високо.Защото на колата се обръща повече внимание, а не е като по големите сервизи на конвейр.Досега ползвам само конвенционални бои. ДЪРЖА ДА ОТБЕЛЕЖА ЧЕ НЕ СЕ САМОРЕКЛАМИРАМ !!!!! Хората, които ме познават знаят че не съм такъв. Това са моите констатации.
  9. Конвекционалните бои не са забранени- ИМА КВОТА. И за каква екология говорим като китовете са си полиестернитe, а филерите и лаковете са си почти старите, разликата е че са VOC Изкарах специализация по авторепаратура и употреба на продукти VOC преди 8 години във тренинг центъра на BASF GLAZURIT във Мюнстер и забелязвам едно-сега техните продукти са си като оттогава.Няма почти никаква промяна. Това не ги прави по- добри или по- лоши. Просто не обичам да препоръчвам бои или материали на която и да е фирма производител. За PPG мнението ми е по- скоро негативно но то си е лично мое и може колегите да не са съгласни с мен.Въпрос на изисквания и начин на работа. Знайте че каквото и да ви говорят става въпрос за пари.
  10. АБСОЛЮТНИ ГЛУПОСТИ. ТИ КОЛКО ВИДА И МАРКИ БОИ СИ ПОЛЗВАЛ ??????? Колега, би ли се аргументирал?Бих поспорил........
  11. Първо шлайф до ламарина, после филер, пак шлайф, облепване и боичка. Мдаааа, друг вариант нема измислен все още.....
  12. pikaso

    Драги приятели....

    Аз не се закачам с автомовибистите, а с автомобилистките И драг-а не го правим цял, а на части че е по- интересно
  13. pikaso

    Драги приятели....

    Тук си прав- наистин има много измет, които принуждават другите учасници в движението да ни слагат под общ знаменател с тяхИ тук ще се изфукам че си взех крюзер Ямаха 1200 - с него не мога да се провирам между колите, има общо резонаторно гърне+ още две гърнета- така че не се и чува. Тежи 265 килограма(без мен и багаж) и не можеш да го караш като състезател по улиците . По магистралата не карам повече с от 130 Тук не се цели заяждане. Темата цели друго- МАЛКО ВНИМАНИЕ ОТ ВАША СТРАНА МОЖЕ ДА СПАСИ ЧОВЕШКИ ЖИВОТ !!!!!!! ПОМИСЛЕТЕ!!!
  14. pikaso

    Драги приятели....

    Защото темата е НАИСТИНА ВАЖНА ЗА ДОСТА ОТ НАС. Нали се сещате, че доста от нас не карат само ауди !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! НИКИ- ТОВА С НЕКРОЛОЗИТЕ БЕШЕ МНОГО ГАДНО !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
×
×
  • Create New...