vikik

Members
  • Content Count

    221
  • Joined

  • Last visited

About vikik

  • Rank
    User
  • Birthday 12/08/1971

Друго

  • Kaра
    AUDI A4 1.8 T Q

Контакти

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0

Персонална информация

  • Gender
    Male
  • Location
    София
  • Interests
    риболов, мотоциклети и още много, много
  1. провери долните прави носачи за хлабини
  2. търся предните спирачни дискове, ако ги имаш моля за цена
  3. След смяната на моите пружини, предните са подсилени, задните обикновени, понеже нямаше подсилени, возията се подобри значително, задната част минава доста по-меко през неравности и сега малко ме е яд че взех подсилени пружини. Просвета се промени много, повече от пред 10 см., задните с 8 см. Вече почти не си личи разликата защото двигателя явно е посмачкал предните пружини и се надявам да не ги мачка още!
  4. Аз си смених само пружините и резултата е просто супер!
  5. Извинявай колега можеш ли да ме свържеш с твоя механик за да си закупя един ламбда симулатор, ако има и за дебитомер ще е екстра!
  6. Днес в един много силен дъжд по Тракия прокапа и в моите крака, чел съм неведнъж за тези отвори, но за седемте години, които карам колата не съм сменял акумулатор или пък свалял. Следващата събота ще го откача и ще чистя и аз! Иначе куатрото е незаменимо при много вода на пътя!
  7. Точно същите симптоми имам и аз и продължавам да карам така, до когато издържи турбото!
  8. Напълно съм съгласен с теб, аз минах по скъпия път с разглобяването и трябва да каже че свалянето и слагането на генерацията отне няколко часа, наложи се да се реже с шлайф, после нови муфи итн. Една шпилка се скъса в топлата част на турбото, айде сваляй. Установих че веригата си е непрекъснато опъната и няма зависимост от това дали си дал газ или връщаш газта, но клапанчето на турбото придава вибрации па цялата генерация до меката връзка че и по двигателя! И то само когато върна газта!!! Имало начин да се натегне клапанчето но там не знаели как, колко и тн....
  9. Мериха го в сервиз с манометър, който навиха на мястото на датчика за налягане на маслото. Намира се над масления филтър!
  10. Нямах предвид точно това турбо а в този ценови диапазон. В сервиза ми показаха турбина с много разбита, почти изгоряла паричка и казаха че чак тогава се е наложило смяната на турбото. По притеснителното е заварката, не е ясно кога е правена и колко е здрава. Но се надявам с монтирането на манометър да ми е по-лесно да предвидя края на дните на тази турбинка за да купя другата!
  11. Паричката на тъпия клапан е разбита и топлата част на турбото е заварявана от предишния собственик, перките нямат абсолютно никакъв луфт и са доста чисти, казаха че може да се кара така още известно време, но трябвало да следя налягането, интересно как да го следя като нямам манометър, май ще се наложи да си монтирам един. Ми това е, не мисля да ремонтирам старото турбо, ще си купя ново такова ако става за моята колица разбира се.
  12. Замерих налягането, 6 атмосфери при 3000 оборота, обтегача и веригата работят добре, вибрациите и шума идват от клапана в топлата част на турбото, както беше предположил колегата! Сега ще го свалят за да видят какво е състоянието на клапана, тоест колко е разбит и ще пиша пак. Ако знаете какви са вариантите за ремонт на този клапан казвайте!
  13. Утре ще купя 5w40 и го сменям същия ден, пък ще пиша каква е промяната!
  14. с 10w40 около литър на 10 000 км, 5w30 около 2 литра на 10 000 км. Твърде скъпо удоволствие при близо двойната цена на синтетиката! Все пак това е кола от миналия век и пазарната и стойност едва ли надхвърля 3 000 лв. за да и сипвам масло като за съвременен автомобил! Ми вероятно двигателя вече е износен а и стилът ми на каране допринася за разхода на масло,