Jump to content

AUDIMANIA

Members
  • Мнения

    514
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Относно AUDIMANIA

  • Рожден ден 19.01.1978

Друго

  • Kaра
    Audi A8 D3

Контакти

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0

Персонална информация

  • Пол
    Male
  • Интереси
    Медицина, жени, коли, кино и др.

Последни посетители

3747 профилни разглеждания

AUDIMANIA's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

1

Community Answers

  1. Този тампон отговаря за усукването на двигателя при подаване на газ, както и за движението по оста на автомобила, затяга се до край, със сила на стягане колкото е описана от завода, няма регулиране, той е маслен именно с тази цел и е неприлично скъп.
  2. На първо четене обърнат плюс на преходните букси, а като ги оправя ще пиша какво се случва и с времената. Благодаря ви за съветите.
  3. Проверено е , не са сбъркани, а не са и рязани, сабелажа е с преходни букси, и него проверихме дали съответства, ок е. Проверено е , не са сбъркани, а не са и рязани, кабелажа е с преходни букси, и него проверихме дали съответства, ок е.
  4. Здравейте, имам проблем с подкарването на газ на този двигател на ауди. Това е 5 цил 20в двигател с многоточков секвенциален инэекцион на Хитачи. Монтирах компютър Фобос 5, тръгнахме е един приятел да настойваме системата и в момента в който решим да пре върлим на газ колата гасне. След проверка на окабеляване и т.н. забелязахме, че бензиновите времена са много ниски -1.0 до 1.5 мс грубо казано и най вероятно фобоса не ги възприема. Дайте съвет какво да правя та да станат нещата. На първо четене инжекторите за газта са за смяна - биаджиоти фаст на бигаз 3.0 ома са прекалено бавни, но това май няма да реши само по себе си проблема?
  5. AUDIMANIA

    Фарове А8 Д2

    Сменят се калници, капак, маска и броня- всичко това е различно, фаровете са с коренно различна форма, което налага смяната на външните детайли, маската е заради закрепването на фаровете, а с нея вървят и друг дифузьор и вентилатори на радиатора, въобще кофти работа. Сменят се калници, капак, маска и броня- всичко това е различно, фаровете са с коренно различна форма, което налага смяната на външните детайли, маската е заради закрепването на фаровете, а с нея вървят и друг дифузьор и вентилатори на радиатора, въобще кофти работа.
  6. Продължават с пълна пара.И Аз съм в групата на доволните клиенти. Моята баня я наптавиха в срок между великден и първи май Любо, Тодор, Румен, Жоро и компания, като удовлетвориха всички мои прищевки. Препоръчвам ги с две ръце.
  7. Пада ли предницата на колата сутрин. Ако спада, е възглавница или разпределител. Ако не се променя нивото - в стъблото на амортисьора е поставен датчика за ниво на самия амортисьор- там е по-неприятно, не знам някой да го ремонтира.
  8. Маслената помпа най-вероятно не може да държи над 1,8 бара над 3000 оборота, без значение е тънкоста на маслото ако маслената помпа е ок. Измерете налягането с манометър и ако не държи стабилно 3 бара после сменяне маслена помпа.
  9. AUDIMANIA

    A8 D3 TV проблем

    Ауди от тези години слагат три вида тв тунер и аналогов, дигитален и хриден- комбинация от дигитален и аналогов. Проблема е,че дигиталния стандарт за телевизия в България не е същия като в другите европейски страни, затова има звук без картина. Решението е не оригинален афтърмаркет тв тунер да ти го монтират на колата, в някои от аудио центровете.
  10. Най-вероятно това не е твоята кола. Защо отговарям така - бензинов двигател на това купе с най-малък обем е 3.0 v6 220 к.с., но такъв да намериш е все едно бяла лястовица, по обяви и то не в България съм срещнал една за 6 месеца в Австрия гола като пушка с платнен салон, освен това се произвежда до 2005г. Т.е. доста стара кола с всички косури от преди фейслифта. 3.7 v8 като разход на гориво и консумативи струва колкото 4.2. Този автомобил не се предлага без Пневматично, адаптивно окачване, сравнително скъпо, макар да има афтърмаркет решения. След 2005г има 2.8v6 fsi- т.е. двигател с директно впръскване, също много рядък, газифицира се скъпо. Затова всички теми са за 4.2 двигател - най-масов и сравнително безпроблемен. Окачването и многото електроника са основните неща,които създават ядове, цени като за премиум клас лимузина, дори и втора употреба.
  11. Започваш от компресора, блок с клапани, маркучи и всяка възглавница проверяваш както с казал и колегата по-горе, а после вариантите са няколко :ремонт на компресор, блока с клапаните -втора употреба, нов е доста скъп, а не се рециклира, ако са възглавници - имаш три варианта 1. Втора употреба, но там не знаеш какво взимаш и колко ще изкара, 2. смяна на възглавници възглавници, това е оптиимален вариянт като цена, получаваш 1 година гаранция, сменят ти и тампончето на амортисьора и о-пръстените, 3 .вариант нови амортисьори с възглавници -най-доброто, но и скъпо решение. Възглавницата и амортисьора са отделни елементи, но Ауди не ги продават отделно. За всички варианти има достатъчна информация в нета. Цена за нова възглавница 300 лв китайска, 400 лв финикс (марка на континентал, немска)
  12. Хубаво е да се активира скритото меню, и да се разгледат опции те му, в зависимост от модула на парктроника може да има графика или не и да не е активирано, сензора за дъжд също от там се активира и много други.
  13. Малко ъпдейт по темата, колата не е американска, след неуспеха с ъпдейт 2.1.20, записах и първия наличен който колегите качиха 1.1.10, сложих го в сд-то и взе, че тръгна, ъпдейтнах колата, след което сложих и диск 2.1.20, та след ъпдейта откри и него - т.е. нещата с по-старите версии стават стъпка по стъпка, каквато беше и моята първоначална информация. 5.5.70 работи след версия 3 нагоре. След ъпдейта имах и неприятна изненада, изчезна ми менюто за адаптивното окачване, след малко четене по западните форуми активирах с ваг ком скритото сервизно меню(зелено както му казват още) и от там има допълнителни опции да се активират или деактивират дадени функции по колата включая и адаптивното окачване. Следващите ъпдейти ще ги правя по-натам, че нямам време тия дни. Благодаря на колегите отзовали се със съвети идеи и софтуер. Сега вече е потвърдено старите версии искат междинни ъпдейти не става с най-новия директно.
  14. Моя диск няма и е чистен с диск хама, взех друг за проба но е с компонент протекшън
×
×
  • Create New...