То двигателчето е на PSA 1.4хди и там се препоръчва 5w40 с HTHS над 3.5. Изобщо не е задължително да се кара с фордовите спецификации, те са по скоро от гледна точка на екология. Уж падал разхода....
Колектора се сваля. Откачаш го от четирите скоби на гумените съединения и отделно отдолу се държи на два болта.Иначе мисля че съм чел тука, че някой беше успял да смени въпросния маркуч без да сваля колектора, но според мен ще ти трудно.
Доколкото си спомням, май не трябваше маслото с флъша да се оставя да изстива, а трябва да се точи веднага. В този смисъл няма как да го караш няколко дни.
То в момента парадокса е че HPS-a е на цена по-ниска от Сустината.Ако приемем, че Сустината може да се намира за около 35-37лв на литър, то квартата от HPS-a e на 27лв. което мисля, че за коли без катализатори и DPF-и предрешава избора.