Jump to content

bivolan

Members
  • Мнения

    105
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    b5,1.8 ADR Avant

Персонална информация

  • Пол
    Male
  • Локация
    София

Последни посетители

848 профилни разглеждания

bivolan's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Някой нещо... ? След промяната на форума преди около година никой ли не е има такъв проблем ?
  2. Имам същия проблем. По тая причина почти спрях да влизам във форума, но все пак ако някой може да сподели какво е решението?
  3. То двигателчето е на PSA 1.4хди и там се препоръчва 5w40 с HTHS над 3.5. Изобщо не е задължително да се кара с фордовите спецификации, те са по скоро от гледна точка на екология. Уж падал разхода....
  4. Дренажите мисля че са три - има и един някъде под сервото. ПП ...оп сега видях, че ти пишеш за пластмасите, а пък аз за дренажите долу под акумулатора
  5. Ежк че на avtokori.bg корите са доста читави.
  6. Вчера в платения репортаж по ТВ казаха че засега ще го има само в определени бензиностанции. При тая цена обаче едва ли ще го пробвам
  7. Колектора се сваля. Откачаш го от четирите скоби на гумените съединения и отделно отдолу се държи на два болта.Иначе мисля че съм чел тука, че някой беше успял да смени въпросния маркуч без да сваля колектора, но според мен ще ти трудно.
  8. Той маркуча е кербован, но не към помпата.Маркуча към помпата си е на резба,така че помпата се сваля отделно. Преди две години взех май за 60лв помпа
  9. Сложих Kraft преди 2 години за около 200 и кусур лева комплекта и след няма и 5000км кормилните накрайници заминаха.По самите носачи няма ядове.
  10. Ами по-принцип те се запушват, ако е стояла под дърво и нещо от листа ако паднат. По принцип им хвърлям по един поглед от време на време.
  11. При мен гумените тапи си стоят, но това не прави колата по-тиха.Не е в тях проблема.
  12. Доколкото си спомням, май не трябваше маслото с флъша да се оставя да изстива, а трябва да се точи веднага. В този смисъл няма как да го караш няколко дни.
  13. То в момента парадокса е че HPS-a е на цена по-ниска от Сустината.Ако приемем, че Сустината може да се намира за около 35-37лв на литър, то квартата от HPS-a e на 27лв. което мисля, че за коли без катализатори и DPF-и предрешава избора.
  14. Сервиз няма да ти препоръчам, но да вметна че са леко претоварени са в момента.Гледам че си в СФ.
×
×
  • Create New...