Jump to content

Изядени перки на Турбо компресор


Hinko

Recommended Posts

Всички изтъкнати причини в .pdf-а са от твърд механичен причинител.

Никъде не се споменава за какъвто и да е въздуФ.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 84
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Друго е интресното, защо автора на твърдението не изложи аргументи в подкрепа, а клиента защитава тезата на сервиза.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 35 минути, kvm_88 написа:

Друго е интресното

 

Щото: " Новата турбина е сложена, пропускането на въздух е открито и оправено, клиентът е доволен:hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Заслужавате си места сред съдебните заседатели.  Нищо не защитавам ...питах просто... и разсъждавах заедно с вас .. и да .. сложена е нова и съм доволен..чисто и просто споделям факти и впечатления.. а вие дори не  ми давате да изкажа личното си мнение-влизате  в някакаве филми и прочие. Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Причината е попадане на не-метален предмет, и при съприкосновението с перките  се е "струговал" и станал на прах.

При оборотите, с които се върти турбото е съвсем възможно да е станало толкова бързо, че да не е имал време да отскача и се удря в стените. За части от секундата е бил  раздробен и глътнат от турбото . Не забравяйте и посоката на въздушната струя, която притиска попадналият предмет в перките. 

 

 

 

Редактирано от loshdancho
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

е да де, то ако досега не стана ясно......

Хинко, никой не ти оспорва ситуацията, просто причината за тая повреда, изтъкната в сервиза е......меко казано абсурдна, нищо че ремонта е правилния (то и тук може да се помисли, но тва е друга бира) и резултата е добрия. Нищо друго.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 months later...
  • 2 months later...

Ще ме извинявате ама това с въздуха с различни температури са абсолютни глупости ,  по стечение  на обстоятелствата  се занимавам с поддръжка на системи за автоматизация управление на  турбо компресори   ...  и то   в почти  500 пъти по големи размери от тази торбитна. Единият е  4 степенен и  вдига до 320barg.  за синтез газ  а другия е дву степен с интеркулери и е за въздух до 25 barg .

Оборотите са съответно 14к+ до 16К (свръх обороти ) и   11к за втори.  Те не са толкова прости както  турбото за колата   но ще ви кажа подобни неща от , какво се получават .

Развиване на много високи обороти  на турбината (чип тунинг и др. простотии променящи работата на агрегата.) високите обороти  и центробежните сили водят до линейно , нелинейно разширение  на съответните лопатки и  тяхното унищожаване  ..  чужд предмет , . 

Ако беше от въздух с различна температура износванията нямаше да са толкова груби  а гладки . ако беше течност щеше да има или счупени лопатки или грапавини , както следи от питинг май се казваше :).

Ps.

Не искам никой да обидя или да засегна  нямам опит с автомобилни турбо   ,  компресори   , но имам опит с големи индустриални машини и там нещата стоят , както съм ги казал по горе :)

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...