KCV Публикувано 22 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 22 Септември 2016 Всички изтъкнати причини в .pdf-а са от твърд механичен причинител. Никъде не се споменава за какъвто и да е въздуФ. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kvm_88 Публикувано 22 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 22 Септември 2016 Друго е интресното, защо автора на твърдението не изложи аргументи в подкрепа, а клиента защитава тезата на сервиза. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 22 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 22 Септември 2016 тя физиката е тъмна нАука, кой знае к`ви закони има още неоткрити и недоказани. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stanislav85 Публикувано 22 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 22 Септември 2016 преди 35 минути, kvm_88 написа: Друго е интресното Щото: " Новата турбина е сложена, пропускането на въздух е открито и оправено, клиентът е доволен" Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Hinko Публикувано 22 Септември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 22 Септември 2016 Заслужавате си места сред съдебните заседатели. Нищо не защитавам ...питах просто... и разсъждавах заедно с вас .. и да .. сложена е нова и съм доволен..чисто и просто споделям факти и впечатления.. а вие дори не ми давате да изкажа личното си мнение-влизате в някакаве филми и прочие. Поздрави Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 22 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 22 Септември 2016 (Редактирано) Причината е попадане на не-метален предмет, и при съприкосновението с перките се е "струговал" и станал на прах. При оборотите, с които се върти турбото е съвсем възможно да е станало толкова бързо, че да не е имал време да отскача и се удря в стените. За части от секундата е бил раздробен и глътнат от турбото . Не забравяйте и посоката на въздушната струя, която притиска попадналият предмет в перките. Редактирано 22 Септември 2016 от loshdancho Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 22 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 22 Септември 2016 е да де, то ако досега не стана ясно...... Хинко, никой не ти оспорва ситуацията, просто причината за тая повреда, изтъкната в сервиза е......меко казано абсурдна, нищо че ремонта е правилния (то и тук може да се помисли, но тва е друга бира) и резултата е добрия. Нищо друго. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Hinko Публикувано 25 Септември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 25 Септември 2016 турбоо Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Hinko Публикувано 15 Февруари 2017 Автор Доклад Share Публикувано 15 Февруари 2017 (Редактирано) Редактирано 15 Февруари 2017 от Hinko Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivo.petkov Публикувано 9 Май 2017 Доклад Share Публикувано 9 Май 2017 Ще ме извинявате ама това с въздуха с различни температури са абсолютни глупости , по стечение на обстоятелствата се занимавам с поддръжка на системи за автоматизация управление на турбо компресори ... и то в почти 500 пъти по големи размери от тази торбитна. Единият е 4 степенен и вдига до 320barg. за синтез газ а другия е дву степен с интеркулери и е за въздух до 25 barg . Оборотите са съответно 14к+ до 16К (свръх обороти ) и 11к за втори. Те не са толкова прости както турбото за колата но ще ви кажа подобни неща от , какво се получават . Развиване на много високи обороти на турбината (чип тунинг и др. простотии променящи работата на агрегата.) високите обороти и центробежните сили водят до линейно , нелинейно разширение на съответните лопатки и тяхното унищожаване .. чужд предмет , . Ако беше от въздух с различна температура износванията нямаше да са толкова груби а гладки . ако беше течност щеше да има или счупени лопатки или грапавини , както следи от питинг май се казваше . Ps. Не искам никой да обидя или да засегна нямам опит с автомобилни турбо , компресори , но имам опит с големи индустриални машини и там нещата стоят , както съм ги казал по горе Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване