vmalechkov Публикувано 14 Юли 2017 Доклад Share Публикувано 14 Юли 2017 Здравейте колеги, едно питане да знам от къде да почна да търся проблема... компресора на климатика не се вкл, а4 б7 2005, вчера системата е вакумирана, напълнена с фреон не не иска да вкл, преди месец даваше грешка сензора за високо налягане, сменен е с нов и няма никакви грешки на диагностиката. Има ли отделна перка за климатика? Поне аз не успявам да я видя до другата от задната страна на радиатора, бушоните съм прегледал при стандартната бушониера, какво и къде да гледам сега. Бих отишъл на сервиз ако се намирах в държава където биха го оправили в сервиз, вчера в сервиза казаха незнаем, ще сменим компресора ако искаш....всякакви насоки ще са ми от полза..:) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
EvgeniLalov1 Публикувано 14 Юли 2017 Доклад Share Публикувано 14 Юли 2017 Има едни момчета, които ги хвалят доста във форума на VW - климатикаджии. Аз също ходих при тях и съм доволен. Чак да няма сервиз, в който да не могат да я оправят. Елбатрон се казваше сервиза - http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=44549 Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
katsi86 Публикувано 14 Юли 2017 Доклад Share Публикувано 14 Юли 2017 Въпроса ти е доста общ, но защо не започнеш с Output test на различните възли от системата за да може да се локализира горе долу проблема. Сигурен ли си че компресора не иска да се включи? С какъв тип компресор си - с магнитен съединител или с клапан (постоянно зацепен)? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vmalechkov Публикувано 14 Юли 2017 Автор Доклад Share Публикувано 14 Юли 2017 За колегата по отгоре за сервиза предложението, написал съм че не съм в държава в която да има читав подобен сервиз, следователно предложението ти за момента не ме устройва:) тест съм пускал, няма грешки, няма нищо на диагностиката, за компресора съдя по това че няма никаква промяна при пускане/спиране на климатика..компресора не съм сигурен от кой тип , вижда ми се с нормална шайба зацепена постоянно но немога да кажа със сигурност. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimir7979 Публикувано 14 Юли 2017 Доклад Share Публикувано 14 Юли 2017 (Редактирано) Погледни дали на самата шайба има една ламаринена капачка„ако липсва тази капачка шайбата се върти свободно без да предава движение на компресора„при приблем с компресора превърта „понякога и болта който я държи се развива и пада„а може и шлиците на оста на компресора да са изядени погледни тази тема Редактирано 14 Юли 2017 от vladimir7979 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
katsi86 Публикувано 16 Юли 2017 Доклад Share Публикувано 16 Юли 2017 Говорех за Output test , а не за четене на грешки. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vmalechkov Публикувано 17 Юли 2017 Автор Доклад Share Публикувано 17 Юли 2017 Правих и теста няколко пъти, вкл. и в сервиза където беше с профи диагностика, всичко си минава, пробвах и със смяна на модула който е на перката, същата работа, но нещо като че ли компресора изглежда сякаш да му липсва отпред нещо?:)) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
arsenal88 Публикувано 18 Юли 2017 Доклад Share Публикувано 18 Юли 2017 скъсал си съединителя на компресора,трябва да се види дали лесно се върти оста на компресора ,ако лесно се върти сменя се съединителя и демпферчетата и си готов. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vmalechkov Публикувано 18 Юли 2017 Автор Доклад Share Публикувано 18 Юли 2017 (Редактирано) Поръчах комплект съединител с ролка да, а ако не се върти лесно оста отивам на компресор? :)) Редактирано 18 Юли 2017 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
arsenal88 Публикувано 18 Юли 2017 Доклад Share Публикувано 18 Юли 2017 ако е бистро маслото компресора е добре като го сваляте компресора задължителни му сипете масло в картера. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vmalechkov Публикувано 18 Юли 2017 Автор Доклад Share Публикувано 18 Юли 2017 (Редактирано) Шанс за смяна на съединителя без сваляне на компресора?:) мисълта за ново вакумиране и пълнене срещу 200 евра хич не ми де нрави но ако няма шанс...:) Редактирано 19 Юли 2017 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
arsenal88 Публикувано 19 Юли 2017 Доклад Share Публикувано 19 Юли 2017 става и без сваляне на компресора просто го наклонете и от долу развийте счупения съединител и навийте новия. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vmalechkov Публикувано 19 Юли 2017 Автор Доклад Share Публикувано 19 Юли 2017 (Редактирано) Благодаря много колега, като пристигне съединителя и почна да го сменям ще ти пиша ако имам някой друг въпрос:) Редактирано 19 Юли 2017 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tuchev Публикувано 25 Май 2021 Доклад Share Публикувано 25 Май 2021 Само за инфо колега - стана ли само със смяна на съединителя или беше заминал и компресора? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване