Jump to content

Питане за маркуча на хидравликата


Recommended Posts

Колеги искам да попитам за въпросния маркуч от помпата на хидравликата до рейката.Въпроса ми е дали има разлика на тези маркучи при бензинови и дизелови двигатели(1.6,1.8,1.9ТДИ)? Конкретно-на 1.8 мотор да сложа маркуч от 1.6 или 1.9ТДИ мотор.Благодаря предварително.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А дали накрайниците ще са едни и същи?

Ако по тип са еднакви(гледани на снимка) то и по размер ще съвпаднат. Предполагам че маркуча ще ти го пращат. Помоли изпращача да ти щракне една снимка и да премери линейната дължина на маркуча. Сравни го с твоя и ако съвпада го вземай.

пп: с какъв акъл слагате употребявани хидравлични маркучи??? Само си питам, да не решиш друго!Ако се изпълни качествено, може да си направиш нов маркуч на който да ти прехвърлят клапана. Цената няма да е повече от 50 пари!

Редактирано от SinisteR
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А дали накрайниците ще са едни и същи?

Преди 3 години гледах от морга за такъв маркуч. Същата кола като моята (двигателя TDI), ама маркуча беше с няколко см по-къс. Иначе накрайниците бяха същите.

Моя съвет е: ползвай оригиналния маркуч. Ао трябва намери от морга, но не се доверявай на майстори да режат гумата и да слагат нова.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 3 години гледах от морга за такъв маркуч. Същата кола като моята (двигателя TDI), ама маркуча беше с няколко см по-къс. Иначе накрайниците бяха същите.

Моя съвет е: ползвай оригиналния маркуч. Ао трябва намери от морга, но не се доверявай на майстори да режат гумата и да слагат нова.

Коя гума да режат и какво ново да слагат а и защо?

Маркучa, ако ще се изработва нов, трябва да е за налягане 120 бара!!!

Редактирано от SinisteR
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги немога да си направя нов заради това,че сегашния ми маркуч е без клапана.Затова питам от кой мотор 1.6,1.9тди дали може да станат но явно имат разлики.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

... може да си направиш нов маркуч на който да ти прехвърлят клапана. ...

При А4 В5 в този маркуч НЯМА клапан, а само РЕСТРИКТОР.

Клапана при тези автомобили се намира в ето този болт,

завит от страната на рейката.

<_<

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При А4 В5 в този маркуч НЯМА клапан, а само РЕСТРИКТОР.

Клапана при тези автомобили се намира в ето този болт,

завит от страната на рейката.

:flehan:

Голяма съм шматка, вярно че ми обясняваше но кой да слуша :heiss:

А ти кога мислиш да те отмързи и да монтираш помпата. Тая нощ съм по софето, ще го изпълнявам шофьор на момата от аватара, та мога да мина да я сложа вместо теб прословутата помпа <_<

Редактирано от SinisteR
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги а този РЕСТРИКТОР за какво служи и проблем ли е ако го няма?

Проблем е! Негативите ще ги отнесе рейката <_<

Другото е че може да чуваш подсвирване, вервай ми че няма да е от някоя кака :flehan:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е късо маркуче с малко фи ..хванато с пръстен вътре в самия хидр маркуч, разпробито е с 8 малки дупчици. Накратко ако го няма, като запалиш двигателя, волана ти ще се върти сам на място ..наляво - надясно <_<)

пп: ако се чудиш къде е, отвори капака и разгледай маркуча..има подутина някъде по средата, там е хванато това маркуче. Прави се с хидравлична преса. Просто материалите с който правиш маркуча трябва да са същите като оригинала. Всичко е от значение...на моята кола бяхме направили всичко еднакво, но малкото маркуче вътре беше мааааалко по твърдо ( от Коматсу хидравликата) и самия хидравличен маркуч беше армиран ...а не с шев както е оригинала. Резултата беше плачевен ..при завой когато си поиска волана ставаше камък..и никакви мускули не могат да го завъртят.Товареше хидр. помпа, чувах я в купето. Та така...тук от форума колега ми изпрати 2 ръка здрав маркуч..и всичко си заспа:flehan:

Редактирано от 4VS2
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е късо маркуче с малко фи ..хванато с пръстен вътре в самия хидр маркуч, разпробито е с 8 малки дупчици. Накратко ако го няма, като запалиш двигателя, волана ти ще се върти сам на място ..наляво - надясно :bia:)

Колега тук не съм съгласен,че волана ще се върти сам наляво-надясно.В момента колата е БЕЗ него и проблема идва от това,че започва да вие малко повече ако завъртя волана на място и не подавам газ за да олекоти помпата.Това виене на място ме притеснява а в движение няма проблеми(почти не се чува).

Според вас маркуч от 1.6 ще стане ли за 1.8?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На А4 на бащъ ми някакви майстори му направиха нов маркуч без рестриктора вътре. Резултата е много неприятен звук, най-вече на място, нещо нато виене но с изразено "ггггггнннн--гг", като скърцане на подводница :bia:. Между другото цената на този маркуч нов е умопомрачителна за Б4...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Искам да помоля някой колега който има ЕТКА или друга програма за автомобилите и частите им да провери дали този маркуч е един и същ за мотор 1.6 и 1.8 .Благодаря предварително.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Искам да помоля някой колега който има ЕТКА или друга програма за автомобилите и частите им да провери дали този маркуч е един и същ за мотор 1.6 и 1.8 .Благодаря предварително.

Добре де. Няколко пъти ти се казА че разликата може да е само в дължината. Толкова ли не може да опънеш един конец по твоя маркуч и после с рулетка да премериш колко е дълъг конеца, щото с рулетка да мериш по маркуча си е тегаво!!! Същата процедура прилагаш ти или продавача на "новия" маркуч и получаваш отговор мигновено!!!

пп: ето ти ЕТКА, ориентирай се ако можеш http://autopartmaster.com/en/?action=catalog_show&cat=audi&t_id=49766&added_=AUDI%20Audi%20A4/Avant%201997%20%CF%E5%F0%E5%E4%ED%FF%FF%20%EE%F1%FC,

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Колега тук не съм съгласен,че волана ще се върти сам наляво-надясно.В момента колата...

Виждам че проблема ти е решен, за което се радвам. Колега, никой не те кара да се съгласяваш с мен:zustimm: Аз страшно много лъжа:help:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...