Jump to content

Много прекъсва 1.8T AEB, губи си оборотите и гасне. Има много грешки на ECU-то


jaredharet

Recommended Posts

Здравейте, от доста време насам моторът ми не си държи стабилни ниски обороти а гасне, като връщам газта или освобождавам от скорост. Също така днес сменях ангренажният ремък и забелязах, че ролката на тоците "делкото" е мръднала със 2 зъба спрямо старите белези, с които е белязана при предното обслужване (правено е от старият собственик).

Други проблеми които забелязвам са тези грешки

01247 - Activated Charcoal Filter (EVAP) System Solenoid Valve 1 (N80)
29-10 - Short to Ground - Intermittent
00635 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating: Before CAT
29-10 - Short to Ground - Intermittent
01262 - Solenoid Valve for Boost Pressure Control (N75)
29-10 - Short to Ground - Intermittent
01249 - Fuel Injector for Cylinder 1 (N30)
26-10 - Output Open - Intermittent
01250 - Fuel Injector for Cylinder 2 (N31)
26-10 - Output Open - Intermittent
01251 - Fuel Injector for Cylinder 3 (N32)
26-10 - Output Open - Intermittent
01252 - Fuel Injector for Cylinder 4 (N33)
26-10 - Output Open - Intermittent
01259 - Fuel Pump Relay (J17)
26-10 - Output Open - Intermittent
16486 - Mass Air Flow Sensor (G70): Signal too Low
P0102 - 35-10 - - - Intermittent

Моля дайте някакви насоки къде да търся проблема.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой накъде да е пипал в близкото минало някакви букси/щекери по електриките на колата?В смисъл да е правено нещо свързано с масивно разкачване на букси, компютър, кабеляци и щекеряци, миене на двигателен отсек.......?Ако не..........., лошо.

Вариант, комутатор.

Всичките грешки са периодични/неравни/пулсиращи, имаш някакви нездрави контакти по електриките.

Изчистете тия грешки, покарай я няколко дена и пак пуснете ВАГ-а.

Редактирано от NIKO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По електрониката, нищо не е барано. Грешките съм ги изчиствал поне 4-5 пъти.

Забравих да спомена, че колата е с метанов инжекцион.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

забравих да спомена, че колата е с метанов инжекцион.

Кога е слаган, не ми казвай че след монтажа му почнаха тия галиматии?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи чистите тези грешки неведнъж и същите в комплект се появяват пак, отново и отново?

Нямам идея.Спецовете да се намесят.

Редактирано от NIKO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи чистите тези грешки неведнъж и същите в комплект се появяват пак, отново и отново?

Нямам идея.Спецовете да се намесят.

Да точно

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, като се замислиш, къде се срещат кабелите на всичките тези елементи, които ти записват тези грешки?

Излизат само на едно място. А съм виждал и намокрени ECU-та, въпреки, че са на високо. Свали капака на ECU-то под чистачките и виж дали буксите не са глътнали влага. Другото нещо - огледай кабелния сноп, който отива от компа към мотора да не е протрит някъде и да не допира до корпус/маса.

Само това мога да те посъветвам да провериш без влагане на финанси. От там можеш и да прозвъниш кабелите поотделно за всички елементи, за по-сигурно.

Успех!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди малко проверих за грешки и беше това на лице

16518 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: No Activity
P0134 - 35-10 - - - Intermittent
16705 - Engine Speed Sensor (G28): Implausible Signal
P0321 - 35-10 - - - Intermittent
00561 - Mixture Adaptation
14-10 - Adaptation Limit (Add) Exceeded - Intermittent
01247 - Activated Charcoal Filter (EVAP) System Solenoid Valve 1 (N80)
29-10 - Short to Ground - Intermittent
00635 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating: Before CAT
29-10 - Short to Ground - Intermittent
01262 - Solenoid Valve for Boost Pressure Control (N75)
29-10 - Short to Ground - Intermittent
01249 - Fuel Injector for Cylinder 1 (N30)
26-10 - Output Open - Intermittent
01250 - Fuel Injector for Cylinder 2 (N31)
26-10 - Output Open - Intermittent
01251 - Fuel Injector for Cylinder 3 (N32)
26-10 - Output Open - Intermittent
01252 - Fuel Injector for Cylinder 4 (N33)
26-10 - Output Open - Intermittent
01259 - Fuel Pump Relay (J17)
26-10 - Output Open - Intermittent

Но да кажем след последното чистене на грешки, свалях кутията за смяна на съединител.

Редактирано от jaredharet
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега огледай и компа на метановия инжекцион, че грешките ти са за отворени вериги на дюзите а те минават през компа на метана за да може да ги спира и да чете от тях времето за впръскване. и на двете горива еднакво ли се държи ??

другото е да огледаш всички маси по мотора и коша отпред......

Редактирано от Кирил Вълев
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами и на двете горива мотора трепери. Също така искам да спомена, че когато сменях ремъците и запалих мотора, работеше доста добре и стабилно.

(При обслужването само бях издърпал маската на пред) А като сглобих всичко отново взе да си мени оборотите. Има ли нещо което стои в предницата да оказва влияние, защото реално погледнато аз се сещам за мъркуча на интерколера, който е стоял опънат докато е била изтеглена на вън маската.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен проблема е в кабели - лоши връзки,маса!!Релето на помпата също може да е проблемно!? :hilezh:

Да не би да е наводнено ЕКУ-то!?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бензиновата помпа я премахваме като евентуален проблем защото колата се движи и на метан и на бензин. И се държи по един и същ начин.

А грешката за помпата идва най-вероятно от това, че съм я спрял с реле. Докато колата работи на метан.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес проверих за грешки след около 1000 изминати км от последното изчистване на грешките са намалели до тези:

3 Faults Found:
00561 - Mixture Adaptation
14-10 - Adaptation Limit (Add) Exceeded - Intermittent
16518 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: No Activity
P0134 - 35-10 - - - Intermittent
16705 - Engine Speed Sensor (G28): Implausible Signal
P0321 - 35-10 - - - Intermittent

Което ме навежда на мисълта, възможно ли е по-горните грешки да се дължат на прескочилите 2 зъба?

Също така може ли и вие да разтълкувате тези грешки?

Редактирано от jaredharet
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ako си я зацепил правилно и продължава да има грешка за engine speed sensor , смени датчика на маховика , виж му буксата , виж реалната работа на ламбда сондата , изчисти дросела и го адаптирай .

Редактирано от drag_bg
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 months later...

Развитието на темата. Тези дни отворих мотора и се оказа изгорял клапан (нацепен) и главата също беше пукната. Вече е глобен и сега си го разработвам :P

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...