jaredharet Публикувано 12 Януари 2012 Доклад Share Публикувано 12 Януари 2012 Здравейте, от доста време насам моторът ми не си държи стабилни ниски обороти а гасне, като връщам газта или освобождавам от скорост. Също така днес сменях ангренажният ремък и забелязах, че ролката на тоците "делкото" е мръднала със 2 зъба спрямо старите белези, с които е белязана при предното обслужване (правено е от старият собственик).Други проблеми които забелязвам са тези грешки01247 - Activated Charcoal Filter (EVAP) System Solenoid Valve 1 (N80) 29-10 - Short to Ground - Intermittent00635 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating: Before CAT 29-10 - Short to Ground - Intermittent01262 - Solenoid Valve for Boost Pressure Control (N75) 29-10 - Short to Ground - Intermittent01249 - Fuel Injector for Cylinder 1 (N30) 26-10 - Output Open - Intermittent01250 - Fuel Injector for Cylinder 2 (N31) 26-10 - Output Open - Intermittent01251 - Fuel Injector for Cylinder 3 (N32) 26-10 - Output Open - Intermittent01252 - Fuel Injector for Cylinder 4 (N33) 26-10 - Output Open - Intermittent01259 - Fuel Pump Relay (J17) 26-10 - Output Open - Intermittent16486 - Mass Air Flow Sensor (G70): Signal too Low P0102 - 35-10 - - - IntermittentМоля дайте някакви насоки къде да търся проблема. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 12 Януари 2012 Доклад Share Публикувано 12 Януари 2012 (Редактирано) Някой накъде да е пипал в близкото минало някакви букси/щекери по електриките на колата?В смисъл да е правено нещо свързано с масивно разкачване на букси, компютър, кабеляци и щекеряци, миене на двигателен отсек.......?Ако не..........., лошо.Вариант, комутатор.Всичките грешки са периодични/неравни/пулсиращи, имаш някакви нездрави контакти по електриките.Изчистете тия грешки, покарай я няколко дена и пак пуснете ВАГ-а. Редактирано 12 Януари 2012 от NIKO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jaredharet Публикувано 12 Януари 2012 Автор Доклад Share Публикувано 12 Януари 2012 По електрониката, нищо не е барано. Грешките съм ги изчиствал поне 4-5 пъти.Забравих да спомена, че колата е с метанов инжекцион. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 12 Януари 2012 Доклад Share Публикувано 12 Януари 2012 забравих да спомена, че колата е с метанов инжекцион.Кога е слаган, не ми казвай че след монтажа му почнаха тия галиматии? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jaredharet Публикувано 12 Януари 2012 Автор Доклад Share Публикувано 12 Януари 2012 Не, така е купена колата. Слаган е преди 150 000 km Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 12 Януари 2012 Доклад Share Публикувано 12 Януари 2012 (Редактирано) Значи чистите тези грешки неведнъж и същите в комплект се появяват пак, отново и отново?Нямам идея.Спецовете да се намесят. Редактирано 12 Януари 2012 от NIKO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jaredharet Публикувано 12 Януари 2012 Автор Доклад Share Публикувано 12 Януари 2012 Значи чистите тези грешки неведнъж и същите в комплект се появяват пак, отново и отново?Нямам идея.Спецовете да се намесят.Да точно Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pav3l Публикувано 12 Януари 2012 Доклад Share Публикувано 12 Януари 2012 Колега, като се замислиш, къде се срещат кабелите на всичките тези елементи, които ти записват тези грешки?Излизат само на едно място. А съм виждал и намокрени ECU-та, въпреки, че са на високо. Свали капака на ECU-то под чистачките и виж дали буксите не са глътнали влага. Другото нещо - огледай кабелния сноп, който отива от компа към мотора да не е протрит някъде и да не допира до корпус/маса.Само това мога да те посъветвам да провериш без влагане на финанси. От там можеш и да прозвъниш кабелите поотделно за всички елементи, за по-сигурно.Успех! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jaredharet Публикувано 13 Януари 2012 Автор Доклад Share Публикувано 13 Януари 2012 (Редактирано) Преди малко проверих за грешки и беше това на лице16518 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: No Activity P0134 - 35-10 - - - Intermittent16705 - Engine Speed Sensor (G28): Implausible Signal P0321 - 35-10 - - - Intermittent00561 - Mixture Adaptation 14-10 - Adaptation Limit (Add) Exceeded - Intermittent01247 - Activated Charcoal Filter (EVAP) System Solenoid Valve 1 (N80) 29-10 - Short to Ground - Intermittent00635 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating: Before CAT 29-10 - Short to Ground - Intermittent01262 - Solenoid Valve for Boost Pressure Control (N75) 29-10 - Short to Ground - Intermittent01249 - Fuel Injector for Cylinder 1 (N30) 26-10 - Output Open - Intermittent01250 - Fuel Injector for Cylinder 2 (N31) 26-10 - Output Open - Intermittent01251 - Fuel Injector for Cylinder 3 (N32) 26-10 - Output Open - Intermittent01252 - Fuel Injector for Cylinder 4 (N33) 26-10 - Output Open - Intermittent01259 - Fuel Pump Relay (J17) 26-10 - Output Open - IntermittentНо да кажем след последното чистене на грешки, свалях кутията за смяна на съединител. Редактирано 13 Януари 2012 от jaredharet Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Кирил Вълев Публикувано 15 Януари 2012 Доклад Share Публикувано 15 Януари 2012 (Редактирано) колега огледай и компа на метановия инжекцион, че грешките ти са за отворени вериги на дюзите а те минават през компа на метана за да може да ги спира и да чете от тях времето за впръскване. и на двете горива еднакво ли се държи ??другото е да огледаш всички маси по мотора и коша отпред...... Редактирано 15 Януари 2012 от Кирил Вълев Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jaredharet Публикувано 15 Януари 2012 Автор Доклад Share Публикувано 15 Януари 2012 Ами и на двете горива мотора трепери. Също така искам да спомена, че когато сменях ремъците и запалих мотора, работеше доста добре и стабилно.(При обслужването само бях издърпал маската на пред) А като сглобих всичко отново взе да си мени оборотите. Има ли нещо което стои в предницата да оказва влияние, защото реално погледнато аз се сещам за мъркуча на интерколера, който е стоял опънат докато е била изтеглена на вън маската. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
drag_bg Публикувано 15 Януари 2012 Доклад Share Публикувано 15 Януари 2012 виж дали идва захранване 12V до дебитомера ,когато си на метан , 3ти пин от буксата ,кабелът е червено/зел , а 1 пин е маса и е кафяв Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nasko1978 Публикувано 16 Януари 2012 Доклад Share Публикувано 16 Януари 2012 Според мен проблема е в кабели - лоши връзки,маса!!Релето на помпата също може да е проблемно!? Да не би да е наводнено ЕКУ-то!? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jaredharet Публикувано 16 Януари 2012 Автор Доклад Share Публикувано 16 Януари 2012 Бензиновата помпа я премахваме като евентуален проблем защото колата се движи и на метан и на бензин. И се държи по един и същ начин.А грешката за помпата идва най-вероятно от това, че съм я спрял с реле. Докато колата работи на метан. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jaredharet Публикувано 21 Януари 2012 Автор Доклад Share Публикувано 21 Януари 2012 (Редактирано) Днес проверих за грешки след около 1000 изминати км от последното изчистване на грешките са намалели до тези:3 Faults Found:00561 - Mixture Adaptation 14-10 - Adaptation Limit (Add) Exceeded - Intermittent16518 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: No Activity P0134 - 35-10 - - - Intermittent16705 - Engine Speed Sensor (G28): Implausible Signal P0321 - 35-10 - - - IntermittentКоето ме навежда на мисълта, възможно ли е по-горните грешки да се дължат на прескочилите 2 зъба?Също така може ли и вие да разтълкувате тези грешки? Редактирано 21 Януари 2012 от jaredharet Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
drag_bg Публикувано 21 Януари 2012 Доклад Share Публикувано 21 Януари 2012 (Редактирано) от първи две ти идват нестабилните обороти ,като може и да гасне Редактирано 21 Януари 2012 от drag_bg Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jaredharet Публикувано 21 Януари 2012 Автор Доклад Share Публикувано 21 Януари 2012 Да добавя и че днес я изгасих след 60 км пробег и след 1 мин я запалих но след много много опити.А какво решение да търся? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
drag_bg Публикувано 21 Януари 2012 Доклад Share Публикувано 21 Януари 2012 (Редактирано) ako си я зацепил правилно и продължава да има грешка за engine speed sensor , смени датчика на маховика , виж му буксата , виж реалната работа на ламбда сондата , изчисти дросела и го адаптирай . Редактирано 21 Януари 2012 от drag_bg Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jaredharet Публикувано 21 Януари 2012 Автор Доклад Share Публикувано 21 Януари 2012 Къде е този датчик на маховика?И също как да проверя работата на ламбда сондата, какво точно да гледам? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shulekov Публикувано 23 Април 2012 Доклад Share Публикувано 23 Април 2012 Тези късите към четирите инжектора идват от релето за горивната помпа. Преди известно време на една А4-ка, така ги оправихме! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jaredharet Публикувано 25 Април 2012 Автор Доклад Share Публикувано 25 Април 2012 Развитието на темата. Тези дни отворих мотора и се оказа изгорял клапан (нацепен) и главата също беше пукната. Вече е глобен и сега си го разработвам Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pav3l Публикувано 25 Април 2012 Доклад Share Публикувано 25 Април 2012 Ее, честито! Дано скоро да не отваряш капака освен за смяна на масло или за доливане на течност за чистачки Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване