Jump to content

firewire

Members
  • Мнения

    29
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    Audi Q7 3.0 TDI

Персонална информация

  • Локация
    Sofia

Последни посетители

930 профилни разглеждания

firewire's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. firewire

    Блокира двигателя...

    Еее, това е много гадно колега... Чудя се има ли някакви признаци преди да се скъса веригата или наистина си е 100% късмет.
  2. firewire

    Проблем с въздушното

    Здрасти колега, щом е паднала предницата, значи имаш заминали въздушни възглвници, няма съмнение. Ако възглавниците са изпускали от доста време, може да има и поръжения по компресора, който се е опитвал да върне налягането в системата и е работил непрестанно. Не ти ли направи впечатление да работи по-продължително особено сутрин като запалиш, той се чува при тихо купе от дясната страна отпред? Също така клякала ли колата като я оставиш за повече време примерно от вечерта до сутринта или даде фира из един път? Не е препоръчително да се кара така изобщо, макар че ако бях на твое място, може би бих я закарал, но много бавно.
  3. Привет колеги, наскоро открих ето тази грешка в модула на двигателя. Какво означава и защо се появява? Ако сменя сензора ще изчезне ли или проблема трябва да се търси по-сериозно? Като я изчистя след ден-два пак се появява. Няма абсолютно никакви симптоми колата: Има ряз, не пуши, работи равномерно и тихо, разхода не се е увеличил...ако не си бях маняк и не и включвах диагностика през месец, нямаше и да разбера.
  4. Мда, и аз си мислих точно за носачите. Преди точно 3-4 месеца я бяха гледали подробно отдолу и нищо и нямаше, ама знаели човек от тогава..а и може толкова да са гледали. Другата седмица ще я водя пак. По два носача ли има от всяка страна? Да се подготвя финансово така да се каже...Някаква марка да препоръчате?
  5. Привет колеги, Направи ми впечатление, че предницата тропа, когато съм вдигнал колата в режим Lift, т.е. на най-високото и ниво. В режим оффроуд тропането е по- слабо и съвсем изчезва на режим комфорт и динамик. Тропането е като минавам през леки неравности - примерно павета, когато минавам през полегати неравности (легнали полицаи да речем) няма проблеми. Някакви идеи къде да търся проблема?
  6. firewire

    Съмняват ме дюзите.

    Има! Знам ги за 3.0 ТДИ. При 300 bar: [-45ms; +45ms] При 600 бара: [-15ms; +15ms] При 900 бара: Не се реферират стойност. Хубаво е да клони към нула. Източник: http://www.kolektori.eu/piezo-inzhektori-bosch.html
  7. firewire

    Съмняват ме дюзите.

    Да, ако говориш за количествените корекциите в реално време е така. Обаче времевите корекции са статистически данни, които компютъра събира на всеки работен цикъл за забавянето при впръскване и ако имаш пикаещи дюзи ще имаш отрицателни стойности и при трите калибрации на налягането (300 бара, 600 бара и 1000 бара).
  8. Щом си сменил дюзите, моето предположение също е за ДПФ филтъра. Има ли грешки колата? Знаеш ли корекциите на дюзите след смяната (72-79 канал и 13-15 канал ако имаш VCDS)? Маслото като извадиш щеката какво е? Бистро или мътно? Мирише ли на изгоряло или на сурова нафта? Нивото на антифриза намалява ли ти в казанчето? Сори, че те обсипвам с въпроси, но се опитвам да изключа очевидните неща. Междудругото ДПФ-а също може да се види в какво състояние във VCDS и да се потвърди дали прави той проблем.
  9. Супер, начи проблема се е решил с никви пари дет се вика А свързваш ли го това с удара на паркинг?
  10. Да това не е user manual...това е по-добро - service training manual...Тоест има всичко, което ти трябва на доста по-задълбочено ниво. Благодаря, върши ми работа!
  11. Колега по VIN нищо не излиза, защото пише, че е за Q7 след 2008, а моето е 2007. Другото е Quick Reference Manual, което е само 8 страници и не обясняват нищо, което и сам да не можеш да се досетиш като резцъкаш копчетата. Пълното ръководство на потребителя е 440 страници.
  12. Здравейте колеги, чудя се някой дали има т.нар. Owners manual на моделите преди фейслифта на английски...Аз с моята кола имам оригиналното, което обаче е на италиански, а пък Non parlo italiano И на руски да е, пак би ми било ок. http://www.bentleypublishers.com/audi/owners-manuals/audi-q7-2007-om.html
  13. Колега аз наистина не адресирам проблемите с нивомата с щетата на паркинга...А и какъв е бил този удар на паркинг чак пък толкова...Сигурен ли си, че не си имал симптоми на проблем с въздушното и преди тази случка? Иначе при мен работи така: Когато се сваля свети само зелената, когато се вдига, не свети нито една от двете, а когато заключа окачването на Jacking mode свети само жълтата постоянно. Вдигането и свалянето са доста бързи и чевръсти.
  14. firewire

    Q7 чистачки

    Честито колега, прекрасен автомобил е Q7, честита да ти е. За чистачките - точно така се вдигат леко, когато температурата навън е под 7 С. Усатановил съм го емпирично. Причината е да не замръзнат ако евентуално температурите през нощта паднат под 0 С.
  15. firewire

    Q7 - кое от двете да избера

    Аз бих препоръчал без панорама и с въздушно. Панорамният таван е екстра, но проблемна. Въздушното окачване е също екстра, но надежна при тоя модел. А и си е направо грехота да вземеш такъв клас автомобил с возия на каруца. То и пазара ти го показва - с въздушно окачване са по-скъпи. DPF имат всички - тва е филтър за твърди частици, много гадна "екстра"....
×
×
  • Create New...