firewire
Members-
Мнения
29 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
firewire's Achievements
Доктор на АУДИ науките (6/6)
-
Еее, това е много гадно колега... Чудя се има ли някакви признаци преди да се скъса веригата или наистина си е 100% късмет.
-
Здрасти колега, щом е паднала предницата, значи имаш заминали въздушни възглвници, няма съмнение. Ако възглавниците са изпускали от доста време, може да има и поръжения по компресора, който се е опитвал да върне налягането в системата и е работил непрестанно. Не ти ли направи впечатление да работи по-продължително особено сутрин като запалиш, той се чува при тихо купе от дясната страна отпред? Също така клякала ли колата като я оставиш за повече време примерно от вечерта до сутринта или даде фира из един път? Не е препоръчително да се кара така изобщо, макар че ако бях на твое място, може би бих я закарал, но много бавно.
-
Привет колеги, наскоро открих ето тази грешка в модула на двигателя. Какво означава и защо се появява? Ако сменя сензора ще изчезне ли или проблема трябва да се търси по-сериозно? Като я изчистя след ден-два пак се появява. Няма абсолютно никакви симптоми колата: Има ряз, не пуши, работи равномерно и тихо, разхода не се е увеличил...ако не си бях маняк и не и включвах диагностика през месец, нямаше и да разбера.
-
Мда, и аз си мислих точно за носачите. Преди точно 3-4 месеца я бяха гледали подробно отдолу и нищо и нямаше, ама знаели човек от тогава..а и може толкова да са гледали. Другата седмица ще я водя пак. По два носача ли има от всяка страна? Да се подготвя финансово така да се каже...Някаква марка да препоръчате?
-
Привет колеги, Направи ми впечатление, че предницата тропа, когато съм вдигнал колата в режим Lift, т.е. на най-високото и ниво. В режим оффроуд тропането е по- слабо и съвсем изчезва на режим комфорт и динамик. Тропането е като минавам през леки неравности - примерно павета, когато минавам през полегати неравности (легнали полицаи да речем) няма проблеми. Някакви идеи къде да търся проблема?
-
Има! Знам ги за 3.0 ТДИ. При 300 bar: [-45ms; +45ms] При 600 бара: [-15ms; +15ms] При 900 бара: Не се реферират стойност. Хубаво е да клони към нула. Източник: http://www.kolektori.eu/piezo-inzhektori-bosch.html
-
Да, ако говориш за количествените корекциите в реално време е така. Обаче времевите корекции са статистически данни, които компютъра събира на всеки работен цикъл за забавянето при впръскване и ако имаш пикаещи дюзи ще имаш отрицателни стойности и при трите калибрации на налягането (300 бара, 600 бара и 1000 бара).
-
Щом си сменил дюзите, моето предположение също е за ДПФ филтъра. Има ли грешки колата? Знаеш ли корекциите на дюзите след смяната (72-79 канал и 13-15 канал ако имаш VCDS)? Маслото като извадиш щеката какво е? Бистро или мътно? Мирише ли на изгоряло или на сурова нафта? Нивото на антифриза намалява ли ти в казанчето? Сори, че те обсипвам с въпроси, но се опитвам да изключа очевидните неща. Междудругото ДПФ-а също може да се види в какво състояние във VCDS и да се потвърди дали прави той проблем.
-
Супер, начи проблема се е решил с никви пари дет се вика А свързваш ли го това с удара на паркинг?
-
Да това не е user manual...това е по-добро - service training manual...Тоест има всичко, което ти трябва на доста по-задълбочено ниво. Благодаря, върши ми работа!
-
Колега по VIN нищо не излиза, защото пише, че е за Q7 след 2008, а моето е 2007. Другото е Quick Reference Manual, което е само 8 страници и не обясняват нищо, което и сам да не можеш да се досетиш като резцъкаш копчетата. Пълното ръководство на потребителя е 440 страници.
-
Здравейте колеги, чудя се някой дали има т.нар. Owners manual на моделите преди фейслифта на английски...Аз с моята кола имам оригиналното, което обаче е на италиански, а пък Non parlo italiano И на руски да е, пак би ми било ок. http://www.bentleypublishers.com/audi/owners-manuals/audi-q7-2007-om.html
-
Колега аз наистина не адресирам проблемите с нивомата с щетата на паркинга...А и какъв е бил този удар на паркинг чак пък толкова...Сигурен ли си, че не си имал симптоми на проблем с въздушното и преди тази случка? Иначе при мен работи така: Когато се сваля свети само зелената, когато се вдига, не свети нито една от двете, а когато заключа окачването на Jacking mode свети само жълтата постоянно. Вдигането и свалянето са доста бързи и чевръсти.
-
Честито колега, прекрасен автомобил е Q7, честита да ти е. За чистачките - точно така се вдигат леко, когато температурата навън е под 7 С. Усатановил съм го емпирично. Причината е да не замръзнат ако евентуално температурите през нощта паднат под 0 С.
-
Аз бих препоръчал без панорама и с въздушно. Панорамният таван е екстра, но проблемна. Въздушното окачване е също екстра, но надежна при тоя модел. А и си е направо грехота да вземеш такъв клас автомобил с возия на каруца. То и пазара ти го показва - с въздушно окачване са по-скъпи. DPF имат всички - тва е филтър за твърди частици, много гадна "екстра"....