iliyan_pi

Members
  • Content Count

    87
  • Joined

  • Last visited

About iliyan_pi

  • Rank
    User

Друго

  • Kaра
    A4 B7, 2.0 tdi, Mult

Персонална информация

  • Gender
    Мъж
  • Location
    Стара Загора

Recent Profile Visitors

794 profile views
  1. Срещал съм в немска статия по въпроса, че прилагането на ръчната преди "Р" и след намалявало в някои случаи на вероятността от изкъртване или изкривяване на щифта, който блокира скоростите при "стоп". Нищо не съм си измислил.
  2. В потребителското описание ("User's manual") пише: 1.Превключването в режим "P", "R" да става само при напълно спрял автомобил. 2.При спиране редът е: спира се с крачната спирачка, издърпва се ръчната и тогава се превключва в режим "P", независимо от наклона на пътя. 3. Режим "N" се използва само при спрял автомобил с цел придвижване например с тикане или качване на колесар или репатрак. 4. Да се избягва рязкото тръгване и форсиране - не е фатално, но е нежелателно. Същото важи и за теглене на друг автомобил - да се избягва. 5. Да се избягва дългото боксуване в кал или сняг и лед. Написаното тук го има и в Youtube.
  3. А сега след въвеждане на новите стикери , когато са премахнати DPF и катализаторите какво ще отчитат при измерване на замърсяването? Според спецове от Германия колите без DPF "падат" поне с една степен, т.е. от евро 4 в евро 2 или 3.
  4. Писано е много пъти по въпроса - VAG-Com e програмен пакет , с който компютър чете данните от колата чрез специален сервизен съединител (куплунг). Връзката е по USB кабел, в който има вграден адаптер между USB интерфейса и този на колата. А Уиндоус е най-разпространената операционна система (среда), за която е написана програмата VAG-Com ( Volkswagen Audi Group - Comunication).
  5. На мой близък миналото лято му се наложи подобен ремонт - в София му поискали 3000 лв и той се отказа. Колата беше 2.0 TFSI.
  6. Искаш да кажеш, че има сирена фабрично монтирана?
  7. Питам пробвал ли е някой вградената аларма на A4, B7, Avant дали издава звук (например с клаксона) ако се задейства? Благодаря.
  8. 0898778225, Благодаря предварително.
  9. Не разбирам защо не споделиш и с нас резултата?
  10. Повечето форумци вероятно няма да се съгласят с мен, но аз съм много доволен от моята кола - 2006 г., 2.0 TDI, multitronic. Имам я от 5 години и естествено не знам точния й пробег, но сега е на 125000 км по показанията на километража. Освен главните възли - ремъци, ролки, водна помпа, накладки, дискове и някои тампони, друго не съм сменял (да чукна на дърво).
  11. Колеги, добре е, че се занимавате с нещо, което ви харесва, но има и друго - напоследък при пътуване нощем ми идва да гръмна някой младок като вас, който си е сменил стандартните крушки с ксенонови или ЛЕД, но не ги е регулирал по височина. Заслепяват те веднага! Подобно е положението и с удряните отпред коли - след ремонта не регулират фаровете и те "бият" в тавана.
  12. Преди време си купих от добавката и като я мирисах и разглеждах ми заприлича на самолетно гориво (керосин). Дадох я на приятел химик да я изследва ако може и той ми каза, че не открива нищо повече от газ за осветление (много близко да керосина). От тогава си купувам газ за осветление около 0,5л за половин резервоар два три пъти в годината и нямам проблеми с дюзите. Поне на мен ми се струва, че всичко е ОК.
  13. Струва ми се малко фейк работа - никъде няма данни какъв е капацитетът на кондензатора, за да се прецени каква е енергията и за колко опита за запалване ще стигне. Иначе подобни кондензатори се използват в болидите на Ф1 за по-добър старт и ускорение. Там те се дозареждат при спирането (рекуперация).
  14. Колегата nicoldy е дал линк , аз не очаквах, че малко от форумците са запознати, защото ги имаше намалени в Лидл по 88 лв. Сегашните модели имат накрайници за захранване и на лаптопи и други консуматори, но мен ме интересува колко пъти можеше да стартираш двигателя с такава батерия ако ти е паднал акумулатора. Тя не бива да се използва без акумулатор , защото когато запали двигателят генераторът ще вдигне напрежението много (акумулаторът даже ако е разреден действа като буфер и не позволява това да се случи) и не е ясно електрониката в колата дали няма да "хвръкне". При запалване тази батерия трябва да се изключи, защото и тя на бива да се зарежда безконтролно ( в кутията й има зарядна електроника , но зарядът става обикновено от телефонно зарядно ).
  15. ЧНГ на всички! Широки пътища и гумени дървета! Някой има ли опит със резервна литиево-йонна батерия, предлагана по сайтовете? Имам съмнение, че данните за капацитета й са "леко" надути - например 22 Ah. Обикновено такава батерия съдържа три елемента от по 3-4 Ah. В описанието пише, че максималния ток е 500-600 А, което е сериозна стойност. Та ако някой е пробвал, да каже впечатлението си.