iliyan_pi

Members
  • Content Count

    96
  • Joined

  • Last visited

About iliyan_pi

  • Rank
    User

Друго

  • Kaра
    A4 B7, 2.0 tdi, Mult

Персонална информация

  • Gender
    Мъж
  • Location
    Стара Загора

Recent Profile Visitors

891 profile views
  1. Търси в интернет - има фирма, която се занимава само с автоматични кутии, но не си спомням името й. но го имаше и в по-старите броеве на Аутобилд БГ.
  2. Преди много години имах подобен инцидент във Франция. До България на всяка граница ми искаха застрахователните документи издадени от полицията - описание на ПТП, кой е виновен и какви са щетите. Това е.
  3. Не открих как да добавя линка в самата обява. Добавям го тук. https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=16&rub=0, а също слагам и снимките.
  4. Продавам Ауди B7, Avant, 2.0, tdi, 140 к.с., 2006 г., мултитроник скоростна кутия. Колата е в много добро състояние, продавам я защото синът ми иска да купим по-нова. На 133000 км е, карана е по 5-6 х.км защото имам служебна, има ГТП, ГО и винетка за тази година. Откакто е моя стои в гараж. След 2016г съм инвестирал над 5000 лв за отстраняване на всичко, което в сервиза решиха. Моторът е LBL (без DPF). Моята цена е 6800 лв.
  5. Мисля, че и сам можеш да монтираш новия клапан и адаптяция не е необходима. Успех!
  6. Това изгледа подходящо (не Лонг Лайв, за 15000 км). Аз употребявам подобно и го сменям на 10-11 х.км..
  7. И друг път съм писал по темата, че съгласно фирмата Ауди е много важно маслото да отговаря на спецификацията 505.00 за "обикновеното" (което се сменя на 15000 км) или 506.00, 506.01 и 507.00 за Long live (което се сменя до 30000 км). Даже доливането на обикновено масло (505.00) при положение че използвате Лонг Лайв (506.00, 507.00)не трябва да е повече от половин литър. Вискозитетът не е толкоз важен колкото въпросната спецификация, защото той е свързан с минималната околна температура. Например в "AutoData" пише, че може да се използва и масло 10W40 стига да има присадките , които му дават спецификациите на VAG (напр. 505.00). Между другото всички сериозни марки имат препоръки маслата за тях да отговарят на техните спецификации .
  8. Симптомите са незабележими за шофьора, но когато ЕГР откаже компютърът блокира двигателя и той започва да работи неравномерно, не може да се изфорсира и светва "check engine". Най- често се износва пластмасовото зъбно колело, което отваря и затваря едната клапа. Най-елегантното решение е софтуерно блокиране (компютърът на "търси" въобще ЕГР-а). Вече всички сервизи знаят "хватката" и срещу стотина лева я прилагат. Недостатък на блокирането на ЕГРа е забележимо по-бавното загряване на колата, а дали блокираният ЕГР може да се открие при проверката на газовете (при техническия преглед) не знам.
  9. Въпросът ми е в кой раздел на форума да пусна тема, че искам да се срещна с колега с Ауди от моя град Стара Загора с цел обмяна на мнение? Може да ми свърши работа и ако някъде в сайта има списък с орумците с техните данни: например местоживеене и кой модел Ауди има. Благодаря!
  10. Срещал съм в немска статия по въпроса, че прилагането на ръчната преди "Р" и след намалявало в някои случаи на вероятността от изкъртване или изкривяване на щифта, който блокира скоростите при "стоп". Нищо не съм си измислил.
  11. В потребителското описание ("User's manual") пише: 1.Превключването в режим "P", "R" да става само при напълно спрял автомобил. 2.При спиране редът е: спира се с крачната спирачка, издърпва се ръчната и тогава се превключва в режим "P", независимо от наклона на пътя. 3. Режим "N" се използва само при спрял автомобил с цел придвижване например с тикане или качване на колесар или репатрак. 4. Да се избягва рязкото тръгване и форсиране - не е фатално, но е нежелателно. Същото важи и за теглене на друг автомобил - да се избягва. 5. Да се избягва дългото боксуване в кал или сняг и лед. Написаното тук го има и в Youtube.
  12. А сега след въвеждане на новите стикери , когато са премахнати DPF и катализаторите какво ще отчитат при измерване на замърсяването? Според спецове от Германия колите без DPF "падат" поне с една степен, т.е. от евро 4 в евро 2 или 3.
  13. Писано е много пъти по въпроса - VAG-Com e програмен пакет , с който компютър чете данните от колата чрез специален сервизен съединител (куплунг). Връзката е по USB кабел, в който има вграден адаптер между USB интерфейса и този на колата. А Уиндоус е най-разпространената операционна система (среда), за която е написана програмата VAG-Com ( Volkswagen Audi Group - Comunication).
  14. На мой близък миналото лято му се наложи подобен ремонт - в София му поискали 3000 лв и той се отказа. Колата беше 2.0 TFSI.
  15. Искаш да кажеш, че има сирена фабрично монтирана?