Дебитомера е свален от кола,която не е била на газ и няма забележки,аз използвах само пластината отдолу под клапата с ограничителя! без приставка за високото налягане,която е от дясно и е спечифична за всеки мотор иначе механичната глава на ижекциона е читава! За цена пишете на Л.С. Поздрави,Глен! Снимки ще направя утре!
Помагайте,че иначе няма визия колата.Ако някой знае как да се снябда с 3 бр. лайсни "горни десни на двете врати и долна дясна на задна врата! Зашото някой като мен сигурно е имал поръчка и аз останах без лайсни или без визия на колата!
Здравей! Аз съм със същия мотор и на мястото на стъпковия мотор съм сложил обикновен кран,оборотите в движение спряха да люлеят и става вече година и половина карам така без проблем. Само като е студена гасне докато не направи 40 градуса,но това е само на газ.Това се случва при мен с този мотор,пробвай и пиши!
Здравей, Никой от Варна не му се занимава с механичен инжекцион,защото там трябва да тече доста инженерна мисъл.Моя съвет е да си намериш 2 ра употрреба дебитомер, струва около 150 лв., само да не е от кола която е била на газ.Пробвай този вариянт е доста изгоден,защото като отидеш на сервиз дерат много здраво и нищо не се оправя! Успех! Поздрави! Глен
Здравей! Първо виж дали при смяната на градусите се движи централната клапа на радиатора, след това влез в темата "теч на антивриз"да проследиш теча от къде идва, щом е сухо и ако клапата не сработва влез в темата "нулиране на грешките на климатроник",чети добре и ако ти се отдава ремонрирай. Успех !
Аз съм с ACE и разхода гр/извън/гр е м/у 10.5 и 11.5 на газ спуснат климатроник. а без извънградско 9/100 без климатроник.Искам да подчертая,че съм без ел.клапан /стъпков мотор/ на негово място е ръчен реглажен кран за газ.
Ок, сега вече знам,този датчик е син и стои също в един пластмасов фланец или съединение,но след тази смяна нямам загуби ня течност. Привет ! от глен Ок, сега вече знам,този датчик е син и стои също в един пластмасов фланец или съединение,но след тази смяна нямам загуби на течност. Привет ! от глен
Здравейте! Аз имах същия странен теч на антифриз и благодаря на колегата VBI , който ме насочи да проверявам. Оказа се един фланец който е отзад на блока и след него има разклонения към датчик за студено запалване , тройника и към радиатора за парното.Забелязах, когато не е загряла и имаше лек теч от там,след малко че ви снимам самия фланец, който е някаква устойчива пластмаса и прегаря, и усуква с времето.Ето снимките на фланеца-
Здр.решението на ACE е реглажен кран техноложки 8-9 при средна скорост извън-градско на газ стабилни обороти на газ и палене студен мотор само на бенз/!