Jump to content

s4b8

Members
  • Мнения

    394
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    Audi

Последни посетители

770 профилни разглеждания

s4b8's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Е напиши ти нещо, сигурно си по-умен от производителя. Убеден съм, че 1.9тди върви като 200 коня и гори 3.5/100, а от завода са му объркали числата като са писали книжката
  2. Е сигурно, щом си казал... Що мислиш така? Мислиш че А6 е по-тежко ли ? https://www.auto-data.net/bg/audi-a6-4b-c5-2.4-v6-30v-165hp-4701 https://www.auto-data.net/bg/audi-a4-b6-8e-1.9-tdi-130hp-4360 222км/ч макс. скорост , срещу 210. 9.2 сек ускорение до 100 срещу 9.9 30 коня отгоре са си 30 коня.
  3. Викаш 2.4 е доста тромава, 3.2 е малко по-добре , ама 1.9тдито си върви яко, а?
  4. И аз много харесвам 3.0и, само че асн му е кода, в б6. С ръчна кутия върви много приятно, а разхода извънградско е изненадващо нисък.
  5. Тди-то е малко лагаво. Бензиновото 4.2 е по приятно за каране и слушане, по мое мнение. С газ ще е и по-икономично, няма турбини за чупене и не страда от лоша нафта.
  6. Не че е от някакво значение, но предния ляв калник са го боядисвали в дома за деца със специални потребности в с. Овча Могила. С водни боички. А цвета за задната броня са го избирали Орхан Мурад и Рей Чарлз... Шофьорската седалка е нацепена, лайстните по вратите са олюпени, копчето за аварийните е съдрано от натискане, а предния номер е омачкан като вестник "7 дни спорт" пред кенефа на бензиностанцията. Тая кола се кара отдавна в България. "СА" номерата свършиха преди поне 2 години. Шофьорската врата има чукнато, джантите нямат капачки, а фаровете са почнали да помътняват вече. Като отвориш шоф. врата се вижда скъсан стикер от смяна на масло/ремък, на който най-вероятно е пишело нещо от сорта на 360 000 км. През 2012та.
  7. Швейцарките са хубави коли, но е ебаси голямата разправия да си докараш някоя от там и да и платиш всичките ддста, мита, такси и таксички....
  8. 170кс комън рейл не е казано по закон че е лош мотор Що бягаш от него?
  9. На 140 коня дизел защо ти е 4х4? Само да си вдигнеш разхода и да убиеш и малкото налична "динамика" .
  10. Нещата са ясни като бял ден. Ако искаш да караш безпроблемно и надеждно ауди а4 след 2008 година си взимаш 2.0тди с ръчни скорости. Има един ремък за "педесе стотинки" дето се сменя на 150 000км и един обикновен съединител с маховик за хиляда лева. Toест, все едно поддържаш "желязното" 1.9тди от преди 20 години. Даже 2.0тдито в Б8 е по-здраво и по-евтино за правене от 1.9тди ПД. Тука феновете на масларките много лесно ги представят нещата тип "вадиш 4-5к и после си пееш и си караш" , ама не е точно така. Щото първо ако ще си го правиш сам тоя ремонт трябва да имаш помещение, условия, инструменти, познания и време. Не всеки може да си го направи сам вкъщи това. А ако тръгнеш да се надяваш на разни непознати сервизи - историята знае всякакви случки - или ще ти отркаднат нещо, или ще ти счупят нещо, или ще те мотаят половин година, или няма да свършат работата като хората, или ще те излъжат с парите... филма е огромен. Същата е и работата с мехатроници, мегатроници, мултитроници и прочее сложни възли дето може да ги правят свестно двама-трима човека в тая опикана държава... Затова залагаш на сигурно - 2.0тди , ръчни скорости, караш красиво ауди 2010та, гори 5 кила нафта, не се чупи, обслужва се рядко, ремонтира се евтино.... 143 коня са достатъчни, с чип 170-180кс. вече са перфектни. И без това ги наредиха тея триноги навсякъде, 211 коня масларка не ти трябва, да ти гори 10 бензин и да се чудиш кой да ти смени буталата, накрая пак ще караш със 140 по магистралата....
  11. Събирай за 2.0тди , имам двама приятели дето карат без проблеми такива мотори от много години. 105 коня е неприемливо за "премиум" автомобил през 2018та. Иначе 1.8т-то не е лош мотор, но купето на голф4 си е гадно, тясно и с отвратителна возия и затова го продавай тоя курник докато все още ги търсят и държат цена. Но не се надявай, че ще ти излезе по-евтино. Един съединител с маховик да ти се наложи да правиш на тракалника и ще ти излезе по-скъпо от ГИ.
  12. Хубаво е отпред и отзад да се слагат говорители с близка чувствителност, защото после ще си играеш много с fader-а и като усилваш и намаляваш постоянно ще ти се мести сцената напред-назад.
  13. Не ти трябва бензин от тея години. Шестака гори много бензин и ще трябва да броиш 2000+ лева за газова. И пак ще гори газ+бензин. Бонус - вериги. А 4 цилиндровия миксер гори и масло и ще трябва да броиш 5000 лева за основен ремонт, 1600 за газова и накрая пак ще си остане 4 цил миксер с гаден звук. Взимай 2.0тди ако искаш здрав, безпроблемен и икономичен мотор. С ремък за двайс лева, дето се сменя на 150 000км. И ще гори 5-6 нафта извън и 7-8 градско. 3.0тдито е ако искаш автомат, но там си заделяш 3 бона за автомата и 3 бона за веригите. И ще гори две кила повече от 2.0тди. С много по-скъпи данъци и застраховки.
  14. Много обичаш да скачаш с неаргументирани и лъжливи твърдения И тея неща сме ги говорили: Сигурно ползват и макове де... да четат имейли в обедната почивка
  15. Саше, преди да продължиш да се излагаш, върви покарай една хубава италианска бензинова кола (която не е фЯт ) Без значение на колко години е. Даже разправят че в по-старите имало повече емоция, не знам... така викат познавачите. Едно време преди да пробвам и аз разправях алабализми, дочути от батките в ауди форума. Като покараш е друго вече https://www.youtube.com/watch?v=25oiw2l-wkE
×
×
  • Create New...