Jump to content

Стамбата

Members
  • Мнения

    56
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    A4 1.8 125

Последни посетители

929 профилни разглеждания

Стамбата's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Това е животът. И на мен не ми харесват методите на собствениците и управата. Затова и не пиша толкова активно, а имах някакво желание.
  2. Здравей колега, Търся стартер за Audi 80 B3 1.6D (54 к.с.). Колата е 1988 година - дали ти се намират подобни? Поздрави!
  3. Колеги, а при въпросните CR мотори - CBAB, CBBB, и т.н. четири-буквени ... има ли го същия проблем с маслената помпа? Някой "майстори" разправят, че и там се сменя въпросният шестостен ... по ЕТКА не успявам да разбера къде точно е проблемната помпа/шестостен и къде - не.
  4. Тази обява стои от доста време. Горе-долу от 1 седмица след регистрацията на автомобила
  5. Мъчи ме идеята, че да търкалям такъв дизел по 15-20 км на ден ... аз ще си мръзна по устав зимата.
  6. Но мисля, че стои от доста време ... виждал съм я и преди.
  7. Аз споменах по-рано, че 4Ф лично на мен ми е малко голям екземпляр - карах веднъж седанова, та имам поне бегла представа. А на конкретният екземпляр най-хубавата му екстра е шибидаха и цвета на MMI-я.
  8. Колега, бих се радвал на малко повече подробности около финансовото позволяване. По-скоро, ако има какво повече да се каже от написаното до момента. П.П.: Колата ще се ползва предимно градско, в повечето време 15-20 км на ден до работа и обратно. Няколко екскурзии през годината - предимно в страната и веднъж-дваж навън.
  9. Колеги, благодаря на всички за отговорите и мненията. Както казах, кара ми се нещо по-живичко. Колко по-скъпа да е поддръжката на 3.2 от 2 свещи повече и една туба масло? Говорим за регулярни разходи без каско, го и се абстрахираме от веригите и АСК, защото с кутията може да бъде направен компромис, а веригите може да не са за моментална смяна. Все пак от прочетеното разбирам, че 1.8/2.0 си похапват спокойно 10-12 градско, а 3 литра разлика няма да са фактор за емоцията от шестака. Не знам къде е ЕА888 и ЕА113, но ме интересува 3.2 в В7 трупа ли нагар, както 2.0? Поздрави!
  10. @Misho 82 Точни цифри, ако можех да цитирам - надали щях да питам. До колкото знам се нуждае от профилактика на маслена помпа и картерна вентилация, ако тая същата помпа не е "мазала" добре .... нещата не отиват към особена красота - поне по мои представи. По същата причина задавам въпросите си - за да се ориентирам.
  11. Търси се нов автомобил. Иска ми се нещо по-живичко, а като че ли дизели не ми се карат - 3.0тди е по-скоро като компромисен вариант, за който исках да разбера малко повече инфо. 4Ф ми се вижда малко голяма (поне за мен), та съм се ориентирал към В7 и 3.2 ФСИ. Според прочетеното в нета и двете крият потенциални ремонти за окол 2к лева (ако се абстрахираме от авт. ск. кутия) - все пак 2.0Т може да не е адския маслояд, но като поразгледах няколко теми (вкл. обявата на колегата Иво Динков), изглежда се наливат някакви средства в тази моторизация. В такъв случай според мен идва по-приятно за каране 3.2, с леки условности в разхода.
  12. Тези май не харесват методики, извън описаните в литературата на VAG. Нямам пряк опит с тях.
  13. Колега, благодаря и на теб за мнението. Все пак няма да се окаже чак такава ламя 3.2 фси. Какво те накара да продадеш автомобила - някакъв технически проблем или просто лично предпочитание? До колкото разбирам - 3.2 (както и фси в В7) не трупат такъв нагар и не пият масло, както в В8. П.П.: Още един въпрос - освен по шум в двигателя, има ли как да се хванат проблем и с веригите на диагностика? И съответно как
  14. Благодаря за мнението, колега. Поне този път успях да го прочета
  15. Привет отново, колеги Вчера пуснах подобна тема, но днес не успявам да я открия поради някаква причина. Опитах се да създам дискусия за това кой двигател би бил по добър избор от двата, като се интересувах от разход на гориво и евентуална поддръжка на машината. До тук разбрах, че градски разход от 12-15 литра не е непостижим, но предпочитаната моторизация за авт. ск. кутия е куатро, а там разходът леко се повишава. Няколко колеги посочиха хора, които притежават такъв автомобил, но не намирам темата и не знам дали са оставили някаква полезна за мен информация. Ще се радвам на бъдещи коментари. Както и някой да каже какво се случи с предишната тема - ако съм сбъркал раздела или съм на правил нещо нередно ... нека просто ме предупреди. Имаше доста ценна за мен информация, която днес не откривам. Сърдечни поздрави!
×
×
  • Create New...