borisovich

Members
  • Content Count

    55
  • Joined

  • Last visited

About borisovich

  • Rank
    User

Друго

  • Kaра
    A6 Avant

Контакти

  • Website URL
    http://audibg.com/

Персонална информация

  • Gender
    Male
  • Location
    Бургас

Recent Profile Visitors

901 profile views
  1. Здравей Borisovich,можеш ли да ми кажеш къде е този майстор в Бургас който е ремонтирал радиото Ви искам и аз да ползвам услугите на този майстор.Благодаря Ви предварително.

  2. Колеги, реших да споделя как се справих с липсата на радио, пък дори моят случай да единствен, защото се съмнявам някой да има същия От 7 години, тоест от както имам колата нямам радио, тук-там някоя станция в града а след табелата на Бургас пълна тишина. Обиколих всички възможни места на които ми е известно да се занимават с аудио за коли, всички вдигаха рамене. За късмет попаднах на правилният човек, пак в Бургас. Момчето закачи буксата и направи диагностика, на монитора му излезе грешка с антената. Отвори капака в багажника, там зад задният ляв прозорец където е навигацията и усилвателя. Каза, че кабелите странно са събрани в едно и омотани в тиксо, пита ме дали съм правил нещо в тази част. Казах, че не съм и той реши да извади всичко за да провери какъв е този безпорядък. Откри прикачен FM трансмитер който не е част от оригиналната комплектовка на автомобила и няма място там. Не знам италианеца защо е добавил тази китайска хуйня, но след като я майстора я премахна, радиото се завърна с пълна сила Прилагам няколко снимки на бъговата джаджа.
  3. Колеги, реших да споделя как се справих с липсата на радио, пък дори моят случай да единствен, защото се съмнявам някой да има същия От 7 години, тоест от както имам колата нямам радио, тук-там някоя станция в града а след табелата на Бургас пълна тишина. Обиколих всички възможни места на които ми е известно да се занимават с аудио за коли, всички вдигаха рамене. За късмет попаднах на правилният човек, пак в Бургас. Момчето закачи буксата и направи диагностика, на монитора му излезе грешка с антената. Отвори капака в багажника, там зад задният ляв прозорец където е навигацията и усилвателя. Каза, че кабелите странно са събрани в едно и омотани в тиксо, пита ме дали съм правил нещо в тази част. Казах, че не съм и той реши да извади всичко за да провери какъв е този безпорядък. Откри прикачен FM трансмитер който не е част от оригиналната комплектовка на автомобила и няма място там. Не знам италианеца защо е добавил тази китайска хуйня, но след като я майстора я премахна, радиото се завърна с пълна сила Прилагам няколко снимки на бъговата джаджа. Ще цитирам поста си и в другите свързани теми, че не се знае, може все пак опита ми да се окаже полезен за някой.
  4. Колеги, реших да споделя как се справих с липсата на радио, пък дори моят случай да единствен, защото се съмнявам някой да има същия От 7 години, тоест от както имам колата нямам радио, тук-там някоя станция в града а след табелата на Бургас пълна тишина. Обиколих всички възможни места на които ми е известно да се занимават с аудио за коли, всички вдигаха рамене. За късмет попаднах на правилният човек, пак в Бургас. Момчето закачи буксата и направи диагностика, на монитора му излезе грешка с антената. Отвори капака в багажника, там зад задният ляв прозорец където е навигацията и усилвателя. Каза, че кабелите странно са събрани в едно и омотани в тиксо, пита ме дали съм правил нещо в тази част. Казах, че не съм и той реши да извади всичко за да провери какъв е този безпорядък. Откри прикачен FM трансмитер който не е част от оригиналната комплектовка на автомобила и няма място там. Не знам италианеца защо е добавил тази китайска хуйня, но след като я майстора я премахна, радиото се завърна с пълна сила Прилагам няколко снимки на бъговата джаджа.
  5. Сложих нови тампони, марка не знам. Понеже майстора ги поръчва от магазин в който ми дават отстъпка и амах два варианта. Оригинален тампон 750 лв. или подходящ заместител, двата за 850 лв. Избрах втория вариант. Разликата е осезаема, дори леките вибрации в купето изчезнаха. Ако те интересува марка, мога да попитам какви са сложили.
  6. Реших проблема. Оказа се тампон на двигателя. Смених и двата. Странният шум "туп" при ускорение от място изчезна. Тропането по неравности остана. Майстора не вижда проблемни носачи. Според мен има, но картинката ще се изясни при усилване на тропането. Според мен тропането е комбинирано от тампон на магаре и заминаващ си носач, но засега ще се примиря с дразнещите шумове, че и на мен ми писна да обикалям по сервизи и стоя без кола. Благодаря на включилите се с мнение. Желая безаварийно шофиране на всички
  7. Ами не че се вързвам, може и да е ала-бала този тест, просто споделям какво съм проверявал. Иначе по вида на хлопане-тропане си мислех да не е от тампон на амортисьор. Майстора каза - сакън, този модел от това не страда. Но така или иначе тропането ме дразни, докато това "туп" при ускорение от място ме притеснява, не просто ми дразни слуха Освен да ги сменя всички, но за кола 2007 с този пробег, гледам да огранича ремонтите доколкото колата да е технически изправна и надеждна. Иначе лесно би глътнала повече пари за стягане от колкото самата тя струва. Преглеждал съм предницата в 6 различни сервиза и във всеки казват, че проблем с ходовата част не откриват.
  8. Имал съм съмнения за преден мост или магаре както го наричат някои. От три-четири години имам едно потропване отдясно проявяващо се при неравности но всички механици до които съм се допитвал са ми казвали, че окачването е добре а "магарето" нямало как да се тества или поне докато не стане много зле да се каже със сигурност, че проблема е от него. Сменил съм единствено биалетите. Амортисьорите съм тествал, в норма са. Но както казах от 2017 е тропането а това което прави "туп" от месеци.
  9. Здравейте колеги, От няколко месеца при рязко потегляне от място се чува едно здраво "туп", самият шум се усеща да е някъде отпред и вдясно от шофьорското място. По-отчетливо е при по-рязко потегляне в завой примерно при изтегляне на светофар . При кик даун в движение и в обороти, това "туп" го няма. Колата е на пробег 450 000 км, нямам проблем със скоростната кутия, сменя мазно. Вибрации при запален двигател на място. Мисля си дали не е от тампон на двигател. Все пак се получава някакво усукване в посоката на въртене на двигателя. А възможно ли е това да е от тампон на скоростната кутия? Въобще каква е симптоматиката при загинали тампони. А да е от самото окачване, нещо по ходовата част? Някой да има идея? Предварително благодаря на тези които се включат с коментар.
  10. Изчетох всички теми във форума, сходни оплаквания и в крайна сметка никой не пише как е решил проблема Смених термостата, антифриза, разширителното казанче, радиатора на парното, вентилатора и клапаните с помпата под тях с чисто нови. Колата си загрява на 90, парното духа топло на моменти, като през повечето време само студено. Обезвъздушавах, но пак бълбука и парно няма. Писна ми тотално, маса пари отидоха а насреща студ! Ако някой е решил проблема, моля да сподели как. Весела Коледа на всички ... и повече топлина в "хладилника"!
  11. Само да споделя какъв е развоят по проблема описан по-горе. Тестваха колата в сервиз. Показа редица грешки, като след всички имаше текст за проблем с електрозахранването. Техникът който я я тества откри, че клемата под предния капак за подаване на ток нагрява плюса, чак топи пластмасовата капачка (сещате се предполагам за коя клема пиша, тази за подаване на електричество при нужда, понеже акумулатора е в багажника). Оказа се, че целият сноп кабели тръгващ от багажника към предната част е за смяна. Независимо от това, тествах и акумулатора, оказа се, че е в добра форма. Това е за сега. Ако не излезе още нещо, смяна на клемата и снопът, ще реши проблема.
  12. Колеги имам следния проблем с А6 4F, 3.0 TDI: по време на движение, светва лампата за спирачки, ABC, ESP, скоростна кутия, колата остава да работи, хидравликата се втвърдява, спирачките се губят, скоростната кутия е в позиция D, но колата е като на N, подавам газ, колата се форсира, но е като на свободна. След спиране, гася мотора, вадя ключа, поставям отново, завъртам ключа, колата пали и тръгвам все едно не е имало проблем. В рамката на седмица, ми го прави два пъти. Плашещо е колата да умре по време на движение, в завой или при изпреварване. Някой да има идея?
  13. Аз ще му кажа да смени термостата, но дали да не сменя и въпросният ЕГР? При положение, че карам без такъв вече над 4 години и съм навъртял над 60 хил.км. без проблеми, нужно ли е? Иначе, ясно ми е че бръщолеви глупости. Едва ли немската инжинерна мисъл ще постави някакъв клапнн ако той е излишен и няма практическо приложение и нужда от него за подобряване работата на двигателя