Jump to content

pe6obmv

Members
  • Мнения

    111
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Относно pe6obmv

  • Рожден ден 3.11.1974

Друго

  • Kaра
    А6 C4 2.5TDI 85kw

Контакти

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0

Персонална информация

  • Пол
    Male

Последни посетители

1761 профилни разглеждания

pe6obmv's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Здравей,масло и два филтъра( маслен и въздушен) за пасат BMP двигател. Какво може да ми предложиш?
  2. А така се надявах да е някое реле. Намерих темата за смяната на клемореда ,утре ще поръчвам и ще сменям. Няма как Благодаря колега за бързия отговор
  3. От известно време колата започна да прави някакви странни номера. Качвам се,въртя ключа и нищо не се случва.Нито стартер нито шалтер нито бендикс нищо не върти и не задейства. Така ме принуди да я паля два пъти на бутане.СРАМ голям ама какво да се прави.Това нещо го прави в седмицата по веднъж или два пъти.Незнам ако я занеса на майстор,ще ме остават без кола за дълго време докато установят проблема предполагам. Затова реших първо тук да се допитам. Да се върна на проблема. Случайно установих че след няколко завъртания на ключа ,на трето- четвърто въртене и зацепва стартера.Понеже започна да зачестява случая с непаленето последните дни и ми се случи на два пъти да въртя и да не се случва нищо,но от инат не пускам ключа и след около 2-3-4 секунди успява да завърти и да запали. Та моите съмнения са за контактен ключ или някакво реле дали има след ключа,преди стартера.ДАНО ДА ИМА РЕЛЕ Зима иде и ща не ща ако не установя проблема ще трябва да се ходи по майстори(хич не ми се ще)
  4. Страхотно изглежда колега. Със сигурност ще си намери нов собственик,друг е въпроса дали ти после няма да съжаляваш за продажбата и
  5. Здравей колега.......... Трябва ми заден стоп за А6 C4 Авант 1994г.
  6. Няма да е от акумулатор със сигурност. Зареждам го на хубаво зарядно около 5-6 часа ,давам контакт и тя си писка ли писка и си мига и това е. Остава да има прекъснат кабел някъде или започвам да си мисля евентуално слаба връзка в някой бушон. Утре ще пробвам и това
  7. За да не повдигам стари теми ,да попитам пак за тази червена лампичка с удивителен.Проблема е, че при даване на контакт изписква три пъти и продължава да мига и да ми вади очите. Какво ли не пробвах,къде ли не четох. Акумулатора е нов,накладките са нови,спирачна течност има,реле 219,под жабката го отварях и то си работи и си цъква винаги при даване на контакт. Махнах кабелите от накладките и ги окъсих ,за да излъжа компютъра че всичко е наред,махнах и кабела от казанчето за спирачна течност и него окъсих. И няма и няма........пищи и свети и си ме ядосва. Няма да е от ксенона,както казват някой колеги,защото започва да свети и писка преди да съм пуснал фаровете. Сега вече за последно съм решил да махна лампичката ,но не обичам такива работи.Още малко ще се помъча ,но някой случайно да има някаква друга идея къде да бръкна и какво да направя Колата е А6 ААТ 1994г 2.5TDI Авант
  8. И моята си е така от както съм я взел,просто вече не ми прави впечатление. Винаги пролет и есен при такива температура ,когато не се включват свещите колата пали малко по-трудно. Поне 4-5 пъти трябва да завърти стартера. Това е временно и се оправя или със затоплянето или със застудяването на времето.Поне при мен това е няколко дена само,явно докато привикне колата :hilezh:/> :hilezh:/> :hilezh:/>
  9. pe6obmv

    Каре или ...

    Много е вероятно да е каре в твоя случай. Аз сменях каре миналия месец ,като преди това не даваше никакъв нишан че ще се разбива. Просто един ден започна да трака и така,след два дни вече не се търпеше-тракаше и направо като карам. Маншона беше здрав и явно с годините е просмукало вода и се е размила греста. Като го махнахме и съчмите му паднаха,сещай се как се беше разбило. Така че,не съди по маншона че карето е здраво.
  10. Преди 5 години когато и аз си търсех такава кола и аз бях на път да откажа заради "скъпите части". Много съм доволен че не съм направил тази глупост навремето. Познати,които по същото време си купиха по-евтини коли за тези години ме задминаха по обща цена на колата ако се сметнат моите и техните ремонти. За това време съм сменил една шайба отпред на перката за 90лв ,на аз така си я купих колата ,беше поразбита. Един път закарах колата да ми стендират помпата защото нямаше какво да правя,не от зор-120лв. Веднъж сменях маншон на карето-30лв и един път смених двата накрайника защото единия се беше разбил,но мога да ти кажа че моето каране е много често по черни пътища и с теглене на каравана-36лв,така че за 5 години ти си направи сметка какво ми е излязло и какво би правил по която и да е друга кола.А чувството да караш такава кола си е готино както и да го погледнеш. Моята е точно малките коне и с 6 степенна кутия.Да ти кажа доста си понавървява :D/> Разхода е приличен за такъв автомобил.Не мисля да я сменям докато тя не ме остави :zustimm:/>/> Може да съм забравил някой ремонт,но и така да е не е било нещо което да се запомни. Така че не се отказвай толкова лесно,номера е да успееш да си намериш читава такава
  11. pe6obmv

    Ауди А6 С4 2.5 ТДИ ААТ

    Ще чакам да видим какво е станало колега,че май и аз съм на твоя хал. Купих чисто нов акомулатор и сутрин пак върти тегаво колата. Ще се сблъскам май и аз със стартера
  12. И аз оставих старите,но сложих малко силиконец и вече един месец откакто я свалях и няма проблем с теч на масло
  13. Няма да влезе със сигурност. Височината е добре,но дължината няма да пасне. Трябва си 278/175/175
  14. Акомулатора ми е 175мм както си трябва да е. Когато се запали седалката ,акомулатора беше излязъл от леглото си и е окъсил,а от какво е излязъл може само да гадаем при състоянието на нашите пътища. Благодаря на колегата grizzly за темата която е пуснал. Определно се ориентирах откъде може да идва проблема и тези дни ще го оправя
×
×
  • Create New...