Jump to content

Lazarov-90

Members
  • Мнения

    121
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

1 Последовател

Друго

  • Kaра
    Рено

Персонална информация

  • Локация
    гр. София

Последни посетители

2780 профилни разглеждания

Lazarov-90's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Винаги ще има доволни и недоволни клиенти. Колегите, които ме познават и преценят, че мога да им бъда полезен знаят къде да ме намерят. На мен лично ми омръзна и се изморих от безкрайните дебати и уточняването на кой е крив и кой прав, затова приключвам изобщо участието си във форума. Приятна вечер на всички.
  2. Като с всеки един друг продукт с гаранция. Каква е гаранцията, че като си закупите примерно хладилник с гаранция 3 г. , няма да се наложи всеки месец да викате техник да го отремонтира безплатно в рамките на гаранцията или да го заменят с нов при невъзможност да се отстрани даден фабричен дефект. Никой производител не може да гарантира това нещо.
  3. Дали ще пиша или не решението е мое а не на шпекски и компания. Квалификаций на хората не давам, кой е тъп и неграмотен и кой не, преценява аудиторията.
  4. Беше ми предизвикателство тази схема. Това е макет от заготовки по нея, всъщност не е проблем да се изработи и цялото гърне.
  5. До сега не се обаждах защото се опитвах да ви разбера и не мога и това си е. Обадя се за оригинални части - било скъпо, предложа заводски гърнета - едните били скъпи, други не били добри, монтирам мои гърнета и те не струват. Честно, не мога да разбера какво да предложа. Дайте схема и кажете: " искам ето това гърне, по тази схема" - без значение дали ще е резонатор, задно, средно и т.н. Колеги са качили схеми на гърнета, които явно ви харесват. Добре! Ще разработя някоя от тях. Първо в разрез като заготовка както е по схемата. Ще създам технология за разработка и монтаж на отделните елементи в корпуса. Номерология на последователност за монтаж на елементите при изработка на цяло гърне.
  6. Колеги, за ценители ето вариант на катализаторно гърне от неръждаема стомана с 3 год. гаранция, ръчна изработка по поръчка но цената му не е 100 лв. А утре ще кача снимки как изглежда нова вградена инсталация в катализатор т.е. това за което става въпрос в темата но не така зловещо топено и разпрано.
  7. Чудесен снимков материал. Да, точно по този начин ще бъде изработена и вградена нова инсталация в корпуса на дефектирал, оригинален катализатор за 1.8Т. При възникване на проблем с катализатора: Първоначален преглед за установяване на изправността на катализатора - безплатен. При дефектирал или запушен катализатор: Демонтаж на катализатора - 20лв. Отваряне на корпуса, изчистване на керамиката и всички остатъчни елементи от обшивки, капсуловки и т.н. Изработка на нова инсталация от горещо валцована листова стомана- 2мм., оразмеряване и разграфяване на корпуса за монтажа на новите елементи. Вграждане на новата инсталация в оригиналният корпус, сглобяване на корпуса - 100 лв. Монтаж обратно на автомобила - 20 лв. Общо - 140 лв. Гаранция - 2 год. Всеки елемент се изработва и монтира ръчно - не на преси. Като време цялата процедурата отнема около 3 часа. Гарантира се: перфектна работа на сондата; смесообразуване и работа на ДВГ в различните режими, като с оригиналният катализатор; гарантира се разход гориво, като с оригиналният катализатор. Съпротивление и проход, като на оригиналният катализатор за работата на турбото ( без пищене и свирене). Не подлежи на механична повреда ( няма елемент, който да се разтроши или спука). Не подлежи на запушване в процеса на експлоатация, както при катализатора. Не променя параметрите си с времето по време на експлоатация. На практика това решение е за минимум 6 - 7 години без значение дали автомобила е на бензин или газ. Няма нищо по- лесно и елементарно да се монтира тръба на мястото на катализатора ( отнема не повече от 30 - 40 мин.). Не извършвам тази процедура защото не мога да гарантирам горе изложеното. Това е колеги което мога да предложа, като решение за стандартен сериен автомобил предназначен за нормална експлоатация 1.8Т с дефектирал катализатор за сумата от 140 лв. Естествено има и много по-добри оригинални решения ( оригинални части - едно телефонно обаждане), но не са на тази цена. За който представлява интерес и реши, че не съм мошеник и некадърник - за контакти: 0888746507 или 8 45 17 49 - Лазаров п.п. Чест и почитания към колегата drizzly най-после един технически грамотен и мислещ човек.
  8. Излишно набиване на пари. Една права тръба върши същата работа като твоите творения. Щом мислиш че е едно и също набий пари в една педя тръба и си я монтирай - теорийте си ги остави за кръчмата, практиката показва друго. ...."За да разсея всякакви съмнения относно свалянето, поставянето на катализатор (резонаторно гърне), както и какво отражение има всичко това върху ламбда сондата ще ви споделя през какво минах аз. Както и колегата и аз съм със двигател АЕВ. Преди месец някъде отидох да ми направят компютърна диагностика при Сумиста. При проверката на ламбда сондата се оказа че е твърде мудна, правеше твърде плавни пикове и спадове (по 3-4 на екран).Това беше първия проблем. След което ми провериха температурата на входящия въздух. Тук вече Стефан извади фотоапарата с 10см. обектив силно заинтрегуван от числото 65С. Съвета бе че може би е дошло време да махна катализатора. Тръгнах да ровя из нета за да се ориентирам къде е най-добре да направя смяната и се спрях на Лазаров-90 след всичките добри отзиви за него в нашия форум. Закарах колата, отворих капака, почукаха на катализатора, "вътре нема нищо, вече е избушен". Това за първите 30 сек. Последва внимателно развиване на сондата, която някой вече бе завилтил накриво. Думите му се потвърдиха, наистина бе изтърбушен. Обсъдихме какви са вариантите и се спряхме на това да сложи малки преградки в оригиналното гърне, да закърпи един процеп в него от който пушеха неизгореили газове. Освен това постави малък катализатор под шасито за да убие съвсем миризмите. Така след цялата процедура трябваше да проверя как ще се представи колицата пред Стефан. Вчера пуснахме програмчето и ламбдата работеше перфектно с рязки амплитуди и активен контрол който преди липсваше. Входящата температура също бе по-ниска но там проблема вероятно е в дебитомера. Та във връзка с "компетентните" мнения по горе за тръби и т.н. искам да кажа само едно прецаквате нормалната работа на сондата, но в крайна сметка всеки сам си решава. Лично аз съм благодарен на Стефан за съдействието и Лазаров за добрата работа.".....
  9. За цена от около 100-ина лева това е най-доброто и дългосрочно решение за катализатора ( не само за AUDI). А който желае абсолютно оригинален ефект има и още по-добър вариант, но ще му трябват 10 х 100 лева, че и повече. Въпрос на избор.
  10. Колега ако не ви изпуска от гарнитурата на фланеца след катализатора а има съскане откъм колекторите, проверете дали няма изпускане между фланеца и тръбата пред катализатора. На това място има вътрешна заварка на тръбата към фланеца, която често се пука. Няма външни белези но от там си изпуска.
  11. Колега, като за вашият дизел нов катализатор с гаранция струва 360 лв. Има по- евтини за 240 лв. също вършат чудесна работа но са без гаранция.
  12. Колега ако е правено нещо от мен по автомобила ви трябва да имате гаранционна карта........
  13. Колега грешно сте ме разбрал. Говоря за нов катализатор, не за втора употреба, а да се рециклира оригинален катализатор и да работи като катализатор няма ( относно екологията). Един оригинален катализато струва около 1000 лв. и повече. А катализатор на 200 - 250 хил. км. не ви съветвам да си купувате.
  14. Колега, ако сте решили да си слагате катализатор по-добре си потърсете нов дори и да не е оригинален. Има такива за около 200 лв.
  15. Колега ще ви опиша подобен случай. Опел Зефира 1.9 2006 г. - запушен филтър, постоянни грешки и включваща се рециклация през около 50 км. пробег. Какво ли не било правено, всичко което вия сте описали + сваляне на филтъра и продухването с пароструйка на няколко пъти. Ефекта е за около 50 - 100км. и пак проблем. При демонтирането даже се оказа разпробиван в средата и частици от него ( понеже е правено на място) имаше и в задното гърне, които при движение дрънкат. Последно обявена диагноза - нов ФАП ( по думите на колегата около 4000лв.) Отне няколко дни за да открия параметрите на диференциалните датчици за налягане и работните параметри на термо датчиците по каталог. Как се реши проблема- изцяло изчистване на филтъра и изграждане на нова инсталация в оригиналния корпус за коректна работа на диференциалните датчици за налягане плюс вграждане на нов каталитичен елемент защото вторият термо датчик се оказа и газ анализатор. Отчита както температурата при рециклация така и състава на отработените газове и не може да отчете завършена процедура по рециклация. В момента автомобила работи както е зададено по книжката, включва рециклация както е обявено на около 500 - 600 км. за около 3-4 мин., завършва процедурата и не се отчитат никакви грешки. Разхода на гориво е като по книжката и покрива еко нормите. Конкретно по вашият случай не мога да взема отношение на "сляпо" без оглед и запознаване със съответната техническа документация. Ако имате такава и решите изпратете ми я ( вкл. и схеми на системата), както и всички изисквания и норми по книжка, които имате и автомобила трябва да покрие. Както прецените.
×
×
  • Create New...