Jump to content

The^Maniac

Members
  • Мнения

    57
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    VW Golf 3 AFN

Последни посетители

1689 профилни разглеждания

The^Maniac's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Ей тая е много готина - http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11314379186987922&f1=details Ама май е доста надценена....
  2. Аз това вече съм го приложил и цялото гориво, което сипвам минава през тази процедура. Единствената разлика при мен е, че бидона не го пълня от бензиностанцията .
  3. Аз го гледах това Ауди. Спрях да гледам едно БМВ, ама реших да огледам и Аудито. На заден десен калник се бели лака. Продавача каза "Я сега за първи път го виждам...". Вътре е доста захабено и протрито. Врътката за фаровете цялата е надрана. Мотора запали от втория път и леко тресеше отначало. След това се пооправи. Внос от Италия е. На мен не ми хареса, твърде използвана седи тая кола.
  4. Тая кола й плащаш първоначална вноска 25к и после почваш всеки месец да я изплащаш по 1000лв на бензиностанцията. Имам познат, който кара такава и при по-мъжко каране извънградско му дава средно 20/100. Градско пък изобщо неможе да падне под тая цифра. За да си позволиш такава кола трябва да имаш наистина много пари и да не те бъркат ремонти и разход, което пък означава, че при закупуването не бива да се гледат тия от долната част на поредбата по цена. Мое мнение разбира се....
  5. А защо да ги изхвърля? Имам предвид, лошо ли да е бъде с рънфлет, защото знам, че след някоя година БМВ-тата (Е90, Е60) излизат от завода с такива? А и те тези същите не излизат ли без резервна гума?
  6. А какво ще кажете за 2.5 ТДИ 180 кс quattro? След 2003-та година са решени проблемите на този мотор, не е капризен към нафта и масло, защото е с роторна помпа и в комбинация с ръчни скорости си е доста силна кола. Някакво мнение?
  7. Че какъв му е проблема да човека да я кара колата с тези доходи. Този, който му покрива всички останали разходи ще му покрива и разходите по колата.
  8. auto.ru е ясно. Но примерно 2.5 ТДИ 180 коня има поне 3 вида. Интересно ми е да видя разновидностите на моторите. Ако някой знае къде може да се види ще е полезно.
  9. Извинявам се за въпроса, но някой дали може да даде сайт с описание на всичките двигатели на ВАГ? Какви разновидности има по кодове, кой от кога до кога се монтира и т.н. .....
  10. 163 коня няма с quattro. Ако не изпадне читаво 180 коня quattro, по-добре 1.9. Оглеждам се за 2.5 180к само заради quattro-то и заради това, че е би следвало да е непретенциозен към нафтата и маслото мотор. На 1.9 му дават среден смесен разход 5.5/100, а на 2.5 180 quattro - 7.6/100. Да, вярно не са 3л, а 2.1 повече на 100, въпроса е върви ли наистина осезаемо повече?
  11. Тоест? Някой ще обобщи ли? 180 коня BAU и BDH са ОК, всичко останало не е ОК (за 180 коня само визирам). 1.9 ТДИ много рядко изпада quattro, особено на седан на В6, затова и 2.5 ТДИ 180 коня е почти единствения избор. Някой би ли споделил впечатления на ръчна кутия? Достатъчно голяма ли е разликата във вървенето в сравнение с 1.9ТДИ, че да има смисъл от 3-те литра по-висок разход? С чип го дават 220 коня, някой може ли да сподели впечатления. Ако е с ръчна кутия има ли някакви дертове тая комбинация? За "скъпата" поддръжка няма да засягаме темата, има доста изчерпателни такива.....
  12. А това за двигателите - само ВАU ли е без проблеми? BDH от старите ли е? И изобщо, ако новите са след 2004г, то нали тогава спира и производството на А4 В6, на какво се монтират тогава и само Б6 от 2004г. ли е оферта да се взима 180 коня?
  13. Айде и аз да се изкажа относно вървежа на АФН. АФН срещу 2.0 8V 115 кс. - бензина пада значително на всякакви дисциплини. АФН срещу 2.0 16v 150 кс - дизела взема старта и е опред до към 100 после бензина го минава и заминава напред с голяма разлика. АФН с чип срещу 2.0 16v 150 кс - дизела взема старта и е опред до към 160 после бензина го минава и заминава напред с голяма разлика. Пробвано многократо със стартове от място. Всичко в купето на Голф 3. Като цяло добре върви АФН. Най-хубавото му е, че освен, че върви добре можеш да го караш на олио, трансформаторно масло, тежко гориво .... или с каквото намериш. Не само, че нищо му няма ами продължава да си върви и да задминава значително бензинки с подобни кс.
  14. ... и на мен, ама тая комбинация е много рядка. Особено пък на седан. 2.5ТДИ 180 коня (с код на мотора започващ с В) куатро мисля е доста добре. Като го чипнеш става 220 коня ... баси и разхода трябва да ти е под 10 смесено (с ръчната кутия де). Непретенциозен към нафта и масло като ПД. Аз към такава съм се насочил да търся....
  15. Колеги извинявайте за спам-а в темата, но не ви ли е обидно да карате толкова скъпи коли, а да се "циганите" за литър-два нафта в повече? Да си бяхте взели малолитражки.... Аз карам значително по-стара и по-евтина кола и никога не съм си помислял да намалям скоростта в баира за да спестя 0.5 литра . Модерните ТДИ двигатели сами по себе си са достатъчно икономични, че да не се налага да съзерцавате борд компютъра непрекъснато колко ви е моментния разход. Все си мисля, че човек каращ кола за 50К+ лева не би следвало да го бърка дали е дал на бензиностанцията 105лв. вместо 100лв. Това разбира се е мое мнение, но всеки сам си преценява.
×
×
  • Create New...