DIDOO

Members
  • Content Count

    179
  • Joined

  • Last visited

About DIDOO

  • Rank
    User
  • Birthday 03/10/1978

Друго

  • Kaра
    AUDI A4 1.8TQ+TST

Персонална информация

  • Gender
    Male
  • Location
    VARNA/RUSE

Recent Profile Visitors

2,301 profile views
  1. Нормално е да не показва 100 % ,но това не означава ,че не е full throttle(реално клапата е напълно отворена) При мен показанията са към 86 -87%.
  2. Не би трябвало да протича толкова лесно ....,виж си повърхностите върху които уплътнява О-ринга да не са надрани или ударени ,и задължително качествен оригинален О-ринг , пък после ако искаш и на 10 бара налягане на маслото може да вдигнеш !! Между другото виж си налягането на маслото ,над 7 бара не трябва да вдига --отваря предпазния клапан!
  3. Е има някакви решения за други коли ...,ама не знам колко приложимо е практически 1) Друга вилка за съединителя ( изменение на рамото- с по - голямо ) 2 ) Гледах някакви серво - усилватели за съединители 3) Друга помпа ( долна с по голямо бутало ) , скъсява се хода , но се намалява усилието 4) Друг педал на съединителя ( идеята е пак с по - голямо рамо да се натиска горната помпа )
  4. Колеги за да не правя нова тема ще ползвам тази .Сложих на А4 Б5 1.8 ТQ нов съединител Sachs Performance с олекотен твърд маховик 8.5 кг ( спрямо демферен 11.1 кг ) и усилен притискател .Всичко е ОК ,няма проблеми-единствено леки вибрации при ускорение под 2000 оборота .Празен ход ,ускорение над 2000 оборота - ОК. Притеснява ме друго-- това ,че педала на съединителя стана доста по твърд .Долната помпа я свалях .Спрямо p.n. 8E0 721 257 A ( Sachs - пласмасова) трябва да е с бутало размер 22.2 мм .Търсих по голяма като диаметър долна помпа из нета , но не мога да намеря за тази кола . Има ли решение на този проблем ??
  5. Няма никакъв смисъл от мех.буст контролер за ежедневна и стокова кола - по добре си купи електронен . Никакъв контрол на буста в средните режими .Имаш контрол единствено на пълна газ . Ако ще ходиш на драг и колата ти е с чип ,че да компенсира повишения надув с адекватно количество гориво си ,тогава може да има смисъл !!
  6. Напълно нормално е ,водната помпа не работи,няма охлаждане ,водата си поема нагряването на мотора .Не е проблем.
  7. A4 1.8 TQ разхода на бензин може да падне до 6.5-7 лтр/100 км с напълно изправен двигател ,каране до 80-90 км/ч ,без спирачки ,без никакво рязко ускорение ,с използване на наклоните ( спускане на скорост) ,не много натоварен автомобил .Аз съм го постигал ,въпреки ,че това е мноого по уморително от нормалното каране .Иначе при мене разхода извън града е около 8.5-11.5 лтр/ 100 км според настроението.(мотора е с чип)
  8. Това със свиването на буталата е най -голямата простотия ,която може да бъде !! Износва се блока ,втулката -затова се правят замери на втулката ,а не на буталото.Естествено повечето сервизи ,нямат необходимия микрометър ,за да направят качествено замерване. Доколкото знам при ново бутало ,нова втулка хлабината е 0.05 мм .До 0.5 мм е максимума -после следва ремонтни размери бутала. На буталата се изноства каналите ,където лягат сегментите -не и размера им . Втулката /цилиндъра е нормално да стане конусен -в горната част /горивната камера е най - голям размера и той е определящ. Със сигурност си доста над 0.05 мм ( и при мене "клапаха " буталата ,250000 км пробег) ,съответно не мога да кажа точно с колко ,щото нямаше микрометър . Моя съвет е да си сложиш хубави ,качествени сегменти,независимо каква хлабина имаш и да си разработиш добре колата ( за разработване из нета има доста писано). Аз я разработвах първоначално с минерално масло -100,200 км и пълна газ
  9. При мене имаше голям луфт между водача и клапана .Може би затова първия път гумичките не издържаха много.
  10. Не знам ,ама аз два пъти я правих тая операция с гумичките . Първия път като сменях сегментите ( сложих сегменти на Mahle ) ,тогава сложих гумички за по левче и колата след 2,3-5000 км почна рано сутрин да пропушва синкаво( турбото ми е перфектно) Втория път сега преди 3-4 месеца ,смяна на 20 нови водача ,с 20 нови гумички по 14 лв едната от АУДИ . Засега нямам проблеми с маслото -по малко от 400 -500 мл ,за 7-8 хил км с доволно настъпване!
  11. Кабела от бутона за подгрев за задното стъкло е бял - А4 Б5 1998 .За по лесно и да не разглобяваш централната конзола ,може да се открие и зад капака ,в краката на шофьора .При мен имаше подгрев за огледалата и за пръскалките и след контакт идва директно +.Прекъснах + след бушона ( Номер 9 ) съответно за огледалата и Номер 1 за пръскалките с две релета по гореописания начин. Сигнала от подгрева -през бобината ,+ през нормално отворен контакт
  12. 177 гр /сек са си към 225 коня теоритично...По нагоре незнам
  13. Напълно нормално !!! Когато турбото е на макс ,всичко е с пряка връзка с температурата / плътноста на въздуха ,който смуче турбото и го прекарва през дебитомера .При едни и същи настройки - 0 град - 177-178 гр/сек, 5 град -175 гр/ сек,10 град - 172 гр/ сек ,15 град - 169 гр /сек ,20 гр - 167 гр/сек ,30 град - 161 гр /сек ,40 град - 156 гр /сек Интеркулера за съжеление не помага за промяна на тези стойности.
  14. 177-178 gr /min .МаксималЕН резултат с К03-29 ,АЕБ,температура на околната среда под НУЛАТА ( -2 ГРАД ) .Имам записани логове ...,ама в момента не съм в БГ. Температурата на външния въздух е от огромно значение ....,същите тестове при 20 град C показват 167 гр/мин максимум ,ако ще и три пъти по голям кулер от стоковия да се сложи!( при мене е 2.5 пъти по голям )
  15. По добре не слагай.Междинната гас е извън всякакъв контрол .Голяма вероятност за авариен режим (overboost ) ,ако няма чип и не е програмирана за висок буст.Компютъра си оправя смесите до определена степен .(малко над заводския надув)