jackrabbit

Members
  • Content Count

    158
  • Joined

  • Last visited

About jackrabbit

  • Rank
    User

Друго

  • Kaра
    Q7 4.2 TDI

Персонална информация

  • Location
    София

Recent Profile Visitors

1,778 profile views
  1. Скоро не ми се беше налагало да сервизирам климатик. Благодарение на хубавите отзиви попаднах при Веско. В крайна сметка му закарахме три коли и вече съм готов и спокоен да посрещна жегите Много доволен! Силно препоръчвам!
  2. За 5-та поредна година при Тони.Супер доволен съм.Само добри отзиви мога да дам. Тони
  3. Както написах по-горе,ролките и ремъците са сменени преди две седмици.Ролките са INA,ремъците Dayco. Засега диагнозата на проблема е,че е от ремъка - често се случвало напоследък ремъците така да стържат,вият и тем подобни определения за гадния шум.Наистина не се чува като да е ролка,обтегача работи нормално.Засега ще трябва да свиквам с новия шум,ако много вземе да ме дразни ще сложим друг пистов ремък и така.
  4. Не съм писал още,защото гледам да не мисля за това,че много се ядосвам. Оказа се,че в МЕИ София имало някакви хора,които се занимават с рециклиране на хидвавлични помпи,рейки(четох из форумите и наистина доста хора ги знаят и препоръчват). Свалихме помпата,уж че е от нея,след ремонта се оказа че нямало нищо притеснително,лагера бил здрав,като цяло уж са я постегнали.Промиване на системата,ново хидравлично масло,рейката не тече и е в добро състояние и сега всичко е наред.НО,след всичката смяна на ремъци,ролки,водна помпа и проблемите по хидравликата ми се появи шум,като от виещ лагер,който преди го нямах.Шума е от този тип,който ти го чуваш,а майстора не,просто защото я караш тази кола всеки ден и й знаеш звука.Та сега съм решен да изчистя и този проблем,но нямам идея от какво може да е,слушах двигателя но не мога да определя,иначе си върви съвсем нормално.Със сигурност не е нещо по ходовата. И те така..
  5. Сега се прибрах и погледнах под колата...има доста голямо петно от хидравлично масло.Пада се назад,но ми е трудно да преценя дали просто там си е намерило пролука или е текло конкретно от рейка или помпа. Сега въпроса е как да стигна до сервиза,мислех да я закарам до там на собствен ход,но в този случай май ще трябва да я дърпам.
  6. Ще я водя на преглед вторник-сряда.Дано да е нещо леко и да не е от помпата или рейката,че там със сигурност ще "боли". Като стане ясно,ще пиша какъв е резултата. Благодаря за мненията и съветите!
  7. Въпрос на приоритети и възможности.Иначе нямаше да има Ауди без куатро и автомат.
  8. Прегледах ги набързо и тази ми хвана окото: http://vtp.audi.com/agwb/controller.do?act=offer&sid=2&selfAction=&tab=&sortBy=PRICE_SALE&sortOrder=U&page=&v=0&show=&ixList=3&notepad=&lines=&compare=&ixCheck=&PostCode=&Distance=&City=&func=Funktion+w%C3%A4hlen&lines2=10 Няма куатро и е с ръчни,но иначе хваща око. Успех с избора!
  9. А не,побългарявания няма да се правят.Щом няма ремонтен комплект и проблема е в помпата,направо друга ще се купува. Имате ли представа в какъв ценови диапазон се движи нова помпа?
  10. drob4o,ако проблема е в помпата,как се обяснява загряването и вренето на маслото?Обясненито на колегата SoftMaster е много точно,маслото буквално става на пяна,но според него от някъде влиза въздух и причината не е в помпата. Хидравличната помпа дали подлежи на ремонт?
  11. Скоро доливах хидравлично масло.Имах съмнения за теч и ходих на преглед,уж всичко беше наред.Затова теч е малко вероятен. Миналата седмица сменях ремъците и ако имаше теч щеше да се види. По-скоро си мисля,че е от помпата или клапан.Възможно ли е клапана да отваря за всмукване и помпата да не може да нагнети?Ако е така то защо всичкото масло се събира в казанчето... Със сигурност ще ходи на майстор веднага след празниците.Просто ме човърка да разбера какво е до тогава.
  12. Колеги,днес за първи път ми се случи,така че Аудьо да ме изненада на път.В крайна сметка издържа и не ме остави съвсем на пътя,та успях да се върна до София и да взема другата кола. На Ябланица,след магистралата,се появи силно стържене и волана стана много твърд.Спрях и видях,че хидравличната течност избива през капачката на казанчето,а вътре в казанчето все едно вреше и имаше бозав цвят.Изгасих двигателя и като поизстина се оправи.Успях да се прибера до София,но положението остана същото.Въпросите които си задавам са какво се е случило и дали съм прецакал нещо като съм карал около 60км така.И не на последно място,какъв ремонт ме чака и колко солено ще ми излезе.
  13. Появи ми се абсолютно същия проблем като на колегата Volodka и се чудех от какво е.Въртят ми се следните въпроси: 1.От къде да си купя хидравлично масло? 2.Намаляването на нивото на маслото сигурен признак ли е за някакъв проблем или е нормално да се долива? 3.Има ли вероятност да съм прецакал помпата след като съм карал така 4-5 дена? Благодаря за отговорите
  14. За четвърта поредна година използвам услугите на Тони и си застраховам колата в ЛевИнс.Факта,че толкова време съм му клиент говори сам по себе си,но все пак искам да го похваля за постоянството в професионалната работа и доброто отношение. Оставам верен клиент!
  15. Има има,карам точно такава.Ето го черно на бяло : http://catalog.auto.ru/catalog/cars/card/13416.html По темата,карам със същото масло Кастрол и го нямам този проблем.Колега как е карана колата през тези 1500км?