Jump to content

Joe

Members
  • Мнения

    44
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Контакти

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0

Персонална информация

  • Локация
    София

Joe's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Joe

    Масло AUDI 1.6E

    Развиваш масления филтър източваш маслото от него и пак го завиваш. Не е хубаво колата да се кара с масло над максимума.
  2. Joe

    Lambda Sonda

    Ако двигателят е моно-инжекция , най вероятно е РМ като моя. При тези двигатели ламбдата не е на катализатора , а е закачена на изпускателния колектор , затова не се влияе от него. Аз карам без катализатор и засега няма проблеми.
  3. Айде и за мен: 2 бр. стикери 2 бр. клубни тениски с quattro на гърба, черна и синя , XL
  4. Joe

    Съвет

    Май ще се отложи засега , задават се много други разходи около Коледа и Нова Година.
  5. Joe

    Съвет

    В моя случай-AutoCad 2004
  6. Joe

    Съвет

    Мерси за отговорите , все пак. Един приятел вече ми помогна и мисля , че направихме доста добра конфигурация за тези пари. А за колегата Grizzly - AutoCad не е тежка програма , в момента върви на стария ми компютър който е тотално остарял. Естествено зарежда по-бавно , но иначе си работи без проблем.
  7. Joe

    Съвет

    Проблема е , че освен по цената не мога да се ориентирам по характеристиките на самото дъно, например ако имам две дъна на една и съща цена , кое от тях ще работи по добре? Както казах в тази област съм почти невеж. А нямаше ли вариант да се вземе без ДДС?
  8. Ще ви помоля за съвет при избор на дъно и видео карта защото аз не съм много в час с тези неща , а в този форум според мен има доста хора които разбират. Другият проблем , освен това , че не съм специалист , естествено са парите . За процесор си мисля да е някакво AMD около 2200 -2600 Mhz. Общо за процесор +дъно + видео карта съм заделил около 200$. Не знам дали за тези пари може да се сглоби нещо читаво , но мойте изисквания не са големи - ползвам компютъра предимно за AutoCad , но отвреме-навреме ми се ще и да разпусна с някоя игричка . Това е общо взето , ще се радвам да ме насочите при избора на нова система , и благодаря предварително!
  9. И аз мисля , че е обезвъздушаването. Въздух обикновенно се задържа в долния маркуч от радиатора към водната помпа и пречи да се завърти водата в големия кръг. Може да опиташ при работещ двигател и отворена капачка на казанчета да стиснеш няколко пъти с ръка маркуча за да излезе въздуха (ако има). Внимавай защото ако всичко си е наред , при отворен термостат този маркуч е доста горещ и може да се изгориш. При мен поне , това помогна при обезвъздушаването когато си сменях антифриза. Успех!!
  10. При мен същото нещо се получава когато съм на газ , на бензин си върви нормално. Не мисля , че е свързано с повдигачите , по-скоро ще да е от центровката. Съединителя и ремъците също ги изключвам щом преди смяната на повдигачите не си го усещал това тресене , а и незнам дали въобще може те да са причината?
  11. Joe

    Проблем

    И мойта ключалка блокира преди време и не искаше да завърти на стартер , можех само да дам на контакт. При мен проблема се реши като свалих таблото за да достигна до клемата с кабелите на контактния ключ , дадох накъсо кабелите на стартера за да запали и така я закарах на майстор. Незнам какъв точно е пробллема при теб , но може да се наложи да смениш целия контактен ключ.
  12. Joe

    Намериха колата!!!

    Браво! Радвам се , че колата не е пипната , което си е направо касмет. И дано нямаш повече такива неприятни случки!
  13. Ще ползвам темата да питам и за моя проблем. Колата е моноинжекция , РМ двигател. Когато двигателя е студен и паля на бензин , оборотите са според мен много високи , някъде около 1600 - 1700. Така е докато загрее , след това падат и колата си работи нормално. По принцип карам на газ и само сутрин паля на бензин докато загрее , на газ си работи добре след като мотора е позатоплен вече. Та да питам колегите които са със същия двигател - нормални ли са тези обороти ? Мерси , предварително!
  14. Един малко тъп въпрос , ама никога не съм карал кола с десен волан и ми е интересно , дали скоростната кутия е същата като при колите с ляв волан? Тоест скоростите по същия начин ли са подредени или са обърнати и те? Мисля си , че за мен ще е голямо изпитание да карам такава кола и да си обърна всички изградени навици на 180 градуса.
×
×
  • Create New...