Jump to content

seazar

Members
  • Мнения

    48
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    a3

seazar's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. seazar

    A3 1,8 1998

    Взех нова, за 95 лева ББТ ..сега се нуждая и от кабели.Някой да има , че ми обявиха 130 лева в магазина?
  2. seazar

    A3 1,8 1998

    http://produto.mercadolivre.com.br/MLB-437387069-bobina-audi-a3golfborapolo-18-16-_JM Ето тази част е за смяна.Някой може ли дададе инфо като цена откъде и т.н.За Варна става на въпрос
  3. seazar

    Странен проблем!

    И при мен на 100-105км е с 3000оборота, на 4000 е около 135-140, така че май си е нормално.Къси са му скоростите, направо си плаче за 6 степенна Незнам дали може да е от гумите-оригинално мисля ,че са 195 а аз съм с 205.
  4. seazar

    A3 1,8 варна

    Благодаря, колега ще го потърся
  5. seazar

    A3 1,8 варна

    Някой колега ,ако може да ме упъти към точен сервиз във Варна.Имам проблеми по предницата (и може би задницата).Скърца и тропа от дясно, онзи ден смених тампона на стабилизиращата щанга и днес пак същия звук плюс скърцане.Бях ходил като купувах колата преди 3 години при Иво нагоре по пътя към хлебозавода, но сега като ходих му е затворен гаража.Някой ако може да помогне ще съм му благодарен , тъй като нямам грам свободно време
  6. 80 км за 18 мин...я дай пак...с 300 ли си карал???
  7. И аз съм със същия мотор, разликата я усещам много слабо и то при ниските обороти само и когато пусна газта колата спира по-рязко.Незнам какво имаш предвид като говориш голяма разлика,все пак не е кой знае колко мощен двигател, че да не се усеща-до към 2800 оборота е доста муден.
  8. Аз просто така си разглеждам сайта на ауди и от това което видях там бензиновите мотори имат предимство при динамиката, мощността,докато дизела е напред при въртящия момент,макар и не с много, разхода на гориво и е по екологично чист.Това което ме учуди е ,че ТФСИ моторите развиват максималния си въртящ момент на по-ниски обороти отколкото дизела, което само по себе си е впечатляващо.А като сложим и факта ,че дизелите са малко по-скъпи ...Като цяло на кантар са ,за феновете на бензина си има коли, и за феновете на дизела -също(особено като има нафта на черно по 1,50).
  9. При мен си пали на бензин и си обръща на газ автоматично и...гасне...трябва да я карам5-6 минути поне да загрее и тогава няма проблеми, ,нз зимата как ще е, май ще карам повечко на бенз.И като подам рязко газ не се стресва веднага а нещо се запъва в първия момент, иначе като дигне около 80 градуса изчезва и този проблем.Студена ли е,ако пусна газта и гасне , трябва да подавам леко газ и да я държа на 1500 оборота поне.Калиброваха ми газовото с необходимия софтуер, отвориха инжекторите да видят, всичко си беше добре, казаха ми да сменя свещите-смених ги и пак е същото.Дали самия изпарител не ми прави някакъв проблем се чудя? 1,8 мотор,ГИ старгаз ,2002 година е слаган в Италия, иначе каруцата е 98.А колкото до самите свещи, старите бяха двуполюсни бошки,а тези новите са триполюсни,в каталога такива излязаха ,че трябва да са,но незнам дали не са ме излъгали нещо и там.
  10. Ако взимаш голф, избери 2ка, 100 пъти е по добър от тоя боклук "голф 3"(аз му викам "дроп 3",4естно по гадна кола не са правили голф),а и като за първа кола...
  11. seazar

    съединител-а3

    На абсолютно всички аудита които съм виждал, съединителя отделя много нагоре,още не мога да свикна на моя.
  12. А3 1,8 -125 магарета ,с газов инжекцион-190 вдига, може и още но след 180 вече се мъчи, пък и не съм по високите скорости, като я купих я изпробвах и в далечината видях от тези полицейските макети и намалих,предполагам ,че 200 ще ги отлепи, но повече едва ли,нищо че километража е до 260, абсурд да вдигне такава скорост.
  13. Естествено че метана е по евтин...само дето хората пропускат да споменат факта ,че правят основен ремонт на 60000-70000 километра..и въпреки това продължават да приказват ,че им е по- евтино, много са ми смешни като ги слушам.Говоря ти за Варненските бакшиши,познавам няколко които карат на метан и правят по 2 основни ремонта годишно!Незнам при заводските метани как стоят нещата, но ако поставяш в Бг..според мен не си струва.
  14. Вектрата е голяма машина(2.0-150 коня), признал съм я ,наистина много върви,по евтина ще ти излезе от 318,поне според мен е по-добър избор. То по принцип бмв и вървене ..немога да направя асоциация, а и като се сетя само ,че е със задно предаване...това кола ли е?Колкото до 316,компакт-и аз мислех да си купувам такова, но като покарах няколко се отказах..нито върви,нито е стабилно-пълен боклук.Вече за 320 съм чувал повече хубави неща отколкото лоши,но нямам лични впечатления.Все пак като бях на вълна бмв миналото лято хората ме съветваха да бягам от 1,8 мотора и да взема 320.
  15. Може и датчика на ABS да е, както каза колегата, погледни всичко ли е закачено.
×
×
  • Create New...