congo

Members
  • Content Count

    1,898
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    5

About congo

  • Rank
    User

Друго

  • Kaра
    Audi S4(B9)

Персонална информация

  • Location
    София

Recent Profile Visitors

9,887 profile views
  1. Продадена. За изтриване. Sent from my iPhone using Tapatalk
  2. Може да се получи. Пиши на лично за координати.
  3. Новините от България , Скоро и за системи MIB2p монтирани в A6/A7/A8 моделна година 2020+
  4. Здравейте имам следният проблем с Ауди А4 Б6 2.5 TDI. Ще се радвам ако можете да ме насочите какво да направя а той е свързан със двата предни краш сензора  01738 и 01739 с код 012 грешка в тоците.Смених конектора под шофьорската седалка и нищо,след това проверих сензора във гредата(пак от страната на шофьора) проверих също кабелите под седалката на пасажера те също са наред.Замерих кабела на предният десен сензор и разбрах че е прекъснат( изрязах болното място и го преправих с друг кабел и пак нищо).

     

    Поздрави

    Владимир Трифонов

  5. Здравей, интересувам се от ъпдейт на навигацията ауди а4 авант 2016 г. води се б9 със СД карта MMI 0380

  6. Вече и изключване на компонентна защита. Промяна на регион и активация на функции при A6/A7/A8/Q8 моделна година 2020 вече става в рамките на деня.
  7. Здравей, винаги имай едно на ум че може да се наложи да правиш двигател. Те не снимат добре ако има проблем отпред. Нямам спомен на B8 дали има нещо точно там но на B9 например има пластамсов въздуховод. Повечето случаи след смяна на пиропатрона пали, но ако си преценил парите до стотинка може да останеш неприятно изненадан. Поздрави.
  8. Нямам наблюдения от Q5 с този двигател но в A5 се държи добре с него. Към момента няма известни драми с него.
  9. Тези градуси да само когато е еднозонов климатроник.
  10. Много се отнесохте! Към автора. Ангренажния ремък е при 2.0 TDI и е най-малкото. Обслужва се веднъж на 120000 или 5 години, като цена излиза под 700лв. 2.0 бензин и 3.0 дизел са с вериги. Там смяната на веригите е при нужда като цената е с четири цифри. Каквото и да гледаш пак може да има дефекти. Основно може да видиш как пали колата на студено, но се съмнявам да не е припалена преди ти да отидеш да я видиш. Може да видиш и автомата как превключва на място (P към D към R и обратно) и в дрижение. Дизела е шумен мотор и е трудно да се ориентираш по това поради липса на опит какво да се “слуша”. Какво най-лошо може да те изненада по реда на цената на ремонтите при дизелите. Автоматична скоростна кутия, окачване, филтър за твърди частици. При двигателите произведени преди 2011 година има проблем с помпата за високо налягане. Има сервизна акция от Ауди но не при всички мотори е правена. Проблема се изразява в задиране на помпата, от там стружки в горивната система. Цени на ремонти от 5000 до 8000лв. Цена на помпа от 1000 за втора употреба до 2600лв за нова. Дизеловите двигатели на реални километри до 250000 рядко имат други дефекти. Бензина си има и той проблем изразен в разход на масло, лекува се с нови бутала на цена до 4000лв мисля бях чувал. Разбира се това не значи че ти ще правиш тези ремонти, просто споделям да си наясно какво може да се очаква от кола на 10г. Другото са екстри като само ти може да прецениш какво ти трябва и какво не. Гледам на пазара такива коли на цени от 8000 до 28000 та избор голям. Поздрави и весело
  11. За дизелите километрите са от значение заради DPF филтъра. От друга страна вече има рециклиране на достъпни цени, втора употреба на под 60к км или в най-лош случай махане. Трудно е да се прецени състоянието му, възможно да започне да прави проблеми изведнъж а не постепенно, също така е възможно симптомите да не насочват директно към него. По статистика изкарват м/и 150 и 200000км но този пробег може да варира заради тип на шофиране, качество на горивто. Съвсем скоро ще трябва смяна още с покупката, но както казах вече в БГ има фирми които сменят елеметна вътре и цените са под 1000лв. Останалото слабо място може да бъде окачването, но и там цените не са космически вече, а и за носачите има тампони като отделен елемент. При 3.0 TDI автомата е DQ501 която е сполучлива кутия. Факт е че станаха на години и може да поднасят изненади вече. Точно за това покупката трвбва да е премерена и за има някакъв резерв не са за гуми П.с. На Варненската имам съмнения че DPF-a отдавна го няма вече.
  12. В този случай не става въпрос за скъсан кабел но поради някаква причина датчика за завиване е записал грешка че е дефектен. Всички фунлиции работят на волана, самия датчик отчита но след като е записал грешката отказва да калибрира. Как и защо се е получило можем да гадаем. Обявената цена най-вероятно е за нов. Поздрави.
  13. Прав си, обаче на цена под 50% не много хора се замислят а и не е само в БГ това. Ауди се опитаха да пресечат това като блокираха обявените но и това не помогна тъй като защитата им не бе на ниво и е възможно да се "клонира" един модул в друг и тогава всичко е чисто за пред Ауди.