Jump to content

swetli4ko

Members
  • Мнения

    1251
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Относно swetli4ko

  • Рожден ден 18.07.1984

Друго

  • Kaра
    Quattro 20V

Контакти

  • AIM
    Quattro fen
  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0

Персонална информация

  • Пол
    Male
  • Локация
    Tърговище

Последни посетители

6801 профилни разглеждания

swetli4ko's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. @user12321 оригиналните червени амортисьори на колата са Монро,но вече на годинки и бая километри.Имат леко омазняване до стеблото.Явно си заминават или да не казвам че вече са си заминали понеже изобщо не ми харесва поведението на колата.Супер твърдо понася всяка неравност. Но при търсене на нови попадам на греда.Предлагат ми амортисьори само за стандартно окачване,за ниско (s-line) няма.Има налични само на Монро но не ми препоръчват да ползвам тази марка,незнам защо .
  2. Колеги едно питане. Със S-Line окачване съм,но амортисьорите са за смяна.Някой сменял ли е амортисьори?Да сподели какви е сложил.Стандартни или за ниско окачване?
  3. Извинявам се на колегата че му ползвам темата,но и аз имам проблеми с вибрации при ускорение. Само че при мен проблема е при по ниска скорост и предавки.Тресе ми на втора и трета най много при по сериозно ускорение.При плавно подаване на газ почти не тресе.Колата е 2.0ТДИ куатро.Имах скъсан тампон на мотора и след смяната вибрацията леко намаля.
  4. Здравейте колеги,Отдавна не съм писал във форума. Както писах в заглавието имам проблем с AFN. Колата е в семейството от доста години.От самото начало от както я имаме имаше леко притрисане при излизане от ниски обороти.В последствие това изчезна,но се появи друго тресене(вибрация) точно при 1800 оборота.Има го при форсиране на място (но леко),и се появява на всяка скорост в движение точно при преминаване на през 1800 оборота.Същото го има и при връщане на газта в движение и като стане 1800 оборота вибрира яко,и като паднат под тези обороти изчезва.Клоня към демфера(маховика) тъй като още е с такъв,но пък няма никакви проблеми при работа на празен ход. Някой с идеи???
  5. Купувам само пружини като тези от снимката.Ауди 80 предни.
  6. Колата се продава на части За запитвания тук или Л.С. Изпратено от моят GT-I9505 с помощта на Tapatalk
  7. Дебитомера е работещ.Свален е от 2.3 20V но става и за 2.0 20V.Насъбрах ги няколко за това се продава. Цена 50лв.За връзка Л.С.
  8. Касетофона работи перфектно,има някой изгорели пиксели на дисплея.Наличен е код.Добър външен вид. Цена 50лв.За връзка Л.С.
  9. Още едно питане.В момента съм с тръба ф6мм а гледам тези изпарители са за ф8мм хубаво ли е да я сменя или да ползвам преход.Защото мисля да сменям и сондата на бутилката и направо да мина на 8мм тръба и сонда с 8мм изход.
  10. Махаш едните и слагаш другите.Всички захвати са еднакви.Елементарна работа.Ето ти 90-ка с отделни стопове.
  11. Здравейте колеги,Предстои ми смяна на изпарителя. Колата е 90-ка 2.3 20V 125kW с газов инжекцион. Някакви предложения какъв да избера. Колебая се между тези и дали е по добре повечето киловати: http://elenagas.com/shop/газови-уредби-за-автомобили/редуктор-изпарители-инжекционни/изпарител-Tomasetto-AT09-Artic http://elenagas.com/shop/газови-уредби-за-автомобили/редуктор-изпарители-инжекционни/изпарител-Tomasetto-AT13-Antartic
  12. [emoji4] Изпратено от моят GT-I9505 с помощта на Tapatalk
  13. swetli4ko

    Смяна на кутия с АКМ

    Разменяш фланците за каретата на двете кутии и си готов.
  14. swetli4ko

    Табло от Б4 на Б3

    Почти целия интериор е от Б4 Изпратено от моят GT-I9505 с помощта на Tapatalk
  15. swetli4ko

    Табло от Б4 на Б3

    Новото табло на Б4 в Б3-ка
×
×
  • Create New...