-
Content Count
2,733 -
Joined
-
Last visited
-
Благодаря много за подробния отговор колега.
-
Здравейте колеги, от едно известно време като запаля колата се чува този странен звук от към багажника. Оказа се, че идва от резервоара. Чува се след стартиране на двигателя и изчезва след около 5-10 минути каране. Като сложа ръка на резервоара се усещат леки вибрации. Някой има ли идея от какво може да и към какво да се насоча за ремонт? Друг проблем, който ми прави е, че при каране на по-високи обороти тече бензин от капачката на резервоара. Капачката е затворена и заключена, количеството бензин в резервоара е 1/3 или 1/4 и при вземане на нагорнише на по-ниска предавка с високи обороти тече бензин от капачката на резервоара. Прилагам видео с шума: Сниман е резервоара в багажника на Б3
-
Някой може ли да препоръча читав бояджия за цялостно пребоядисване в Бургас или областта. Освен това по колата има и теникиджийска работа. Търся добър краен резултат. Говорил съм с Аутотуистър във Ветрен, но разбрах, че добрите им бояджии вече не работят там и съответно резултата може да не е както трябва. Преди време имаше един колега, мисля че от Сарафово, който беше пребоядисал А6-ца и беше останал доволен от работата на майстора. Беше писал, че майстора е свалил всяка част, която може да бъде свалена и е боядисал колата доста добре.
-
Уж е забранено е да се ползва телефон по време на шофиране, по принцип дори и на светфар докато чакаш пак е забранено. Каква е разликата между цъкане на телефона и цъкане по дисплеите на колата хммм
-
Ето така се получи при мен. Бели са, но леко синеят
-
dekzz, Благодаря, жив и здрав да си Никога нямаше да се сетя, че са махат цокълчетата. Ще пробвам да ги поставя днес.
-
Как се справяте с монтажа на крушките във фаровете? Най-после пристигнаха моите диодни крушки. Ето такива са на Н4 и за дългите (с двусекционни фарове съм) и Зачудих се как ще стане монтажа. Не мога да използвам телчетата, котио държат обикновените крушки към фара. Предполагам, че трябва да махна капаците на фаровете, понеже крушките ще стърчат назад, а и да могат да се охлаждат по-добре. Тествах ги леко поставени във фаровете - светят много силно. Тия дни ще се заиграя с монтажа
-
Публикувам колата на моя позната. Опел Астра 1.4 Турбо Година на производство: Юни 2012 Пробег: 72 000 км Гориво: безин Скорости: ръчни Мощност: 120 к.с. Линк към обявата: http://www.cars.bg/c1873975 0899 860093 Автомобилът в момента се намира в Бова в Бургас Произведена е през 2012та. Закупена е от сегашната собственичка от Опел в Бургас /Бова/ през 2014та като върнат лизингов автомобил на 20 хил км. В момента е на 72 хил реални километра. Има летни гуми Michelin Energy Saver както и зимни Michelin Alpine 5 на 2 сезона Автомобилът е в отлично състояние, поддържан е безкомпромисно, консумативите са сменяни само в Бова и има сервизна история.
-
каква е цената на мокета на пода и на седалките? Пиши ми на ЛС най-добре за да го видя
-
Как реши проблема, колега? Имах подобен преди години и се оправи след уплътняване около стоповете.
-
1,8 карбутратор, 75 коня, RU му е кода. Гледах клип в тубата, където един пичага си сменя горивните филтри на 2 от колите си, на една от които филтърът не е сменян 130к мили, а на другата не е сменян от 300к мили - интересно е (клик за видеото) и се замислих, че ако има втори, голям горивен филтър някъде около резервоара, то при мен не е сменян от поне 100к км и бензинът няма да преминава добре.
-
Колеги, нашите коли имат ли голям горивен филтър - от тези металните? Това, което виждам е малкия пластмасов горивен филтър, който е в двигателния отсег и обикновено струва 1-2лв. Има ли друг освен него? Примерно някъде към резервоара
-
Преди около 2 години направих това нещо. Сменихме задния мост с такъв с дискови спирачки (благодарско колега okops). До колкото знам при Б3 единствения начин е да се смени моста, докато при някои Б4 има възможност да се сложат дискове върху стария мост.
-
Е колко да изчезнат - на мен един ми трябва
-
Колегата ACE от форума продава масла на Кастрол и Мотул на добри цени. Кпувам от него от години и съм доволен.