Клапана ти е напално нормален, и не се занимавай с глупости да го сменяш.Съпротивлението което си измерил и то е нормално (трябва да е от 20 до 30 ома), а това на снимката което ти е дал колегата по-горе е стъпковият мотор но на ADA и на него съпротивлението е 7-11ома. Та този клапан до колкото съм запознат о филтрира бензиновите пари, които идват от канистера в калника , като през него ги отвежда в дросела и ги изгаря. Клапана започва да работи малко след като си запалил,компа разбира каква ти е сместа от ламбда сондата и я стабилизира чрез него като определя периода "импулса" през който да е отворен.Не работи когато не работи ламбда сондата.Името му е следното:Evaporative emission canister purge valve( EVAP ) Колегите може да ме поправят ако греша, но според мен не го сменяй!!!