Jump to content

Ksandar

Members
  • Мнения

    109
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Относно Ksandar

  • Рожден ден 20.02.1982

Друго

  • Kaра
    AUDI 80B4-2.0E-115hp

Персонална информация

  • Пол
    Male

Последни посетители

1234 профилни разглеждания

Ksandar's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Как са предните дискове в комплект с накладките?
  2. Здравейте колеги. Ауди 80 АБК, изби масло около делкото, като направо си имаше локвичка до него върху блока на двигателя под 4-тата свещ (не е от гарнитурата). Даже като го отворих имаше и вътре в дистрибуторната капачка. Въпроса ми е, има ли някакъв семеринг или "О" пръстен при делкото, че нещо в ETKA, не го намирам.
  3. Ksandar

    Какво е това?

    Радвайте се че трака, това му е работата!!!!
  4. Ksandar

    Какво е това?

    Клапана ти е напално нормален, и не се занимавай с глупости да го сменяш.Съпротивлението което си измерил и то е нормално (трябва да е от 20 до 30 ома), а това на снимката което ти е дал колегата по-горе е стъпковият мотор но на ADA и на него съпротивлението е 7-11ома. Та този клапан до колкото съм запознат о филтрира бензиновите пари, които идват от канистера в калника , като през него ги отвежда в дросела и ги изгаря. Клапана започва да работи малко след като си запалил,компа разбира каква ти е сместа от ламбда сондата и я стабилизира чрез него като определя периода "импулса" през който да е отворен.Не работи когато не работи ламбда сондата.Името му е следното:Evaporative emission canister purge valve( EVAP ) Колегите може да ме поправят ако греша, но според мен не го сменяй!!!
  5. Ksandar

    0-100km

    Това е за "Златен фонд"..................
  6. Пръстена го взех днес за 6.40 лв. и утре, ще го сменям заедно с маслото и филтъра.
  7. Ksandar

    Два проблема с АБК

    Колега наи-вероятно е ТПС-а на дросела.Замери го! Ето ти данни от моя: При затворен дросел между: 1и2 2,78 кома 1и3 2,18 кома 2и3 1.34 кома При отворен дросел между: 1и2 1,16 кома 1и3 2,18 кома 2и3 2,81 кома Прехода между 1 и 2 когато мериш от затворен до напълно отворен дросел трябва да е плавен в промяната на съпротивлението и да е постоянен.Успех!! Замери го и пиши.
  8. При мен е същият разход, само където градското не е в София, но се кара на къси растояния.Паля на бензин и съм засичал че след 3-5 мин изпарителят вече е загрял и превключвам на газ.После през деня или паля на бензин и веднага превключвам на газ или направо паля на газ.И на мен изпарителят е Ловато-електрически, колата е АБК-седан.
  9. А защо си ги сменял, в смисал каква е причината?
  10. Колега изправния инжектор дава съпротивление от 15 до 20 ома! Мойте са около 16,4 ома всеки. Ако ги мериш всичките заедно стойностите за 4 изправни инжектора са от 3,7 до 5 ома! Данни за дебита немога да ти дам.
  11. Вече 20к.км карам отпред с АЛ-КО маслени и немам никви проблеми, а и ме кефи как вози колата с тях.Колата е Б4 АБК!
  12. Колега разгледай тук! http://www.elta.bg/
  13. Ksandar

    поглед отвътре

    Веднага и от мен +1 .Страхотна идея!
  14. Слагал съм Феби и за 8000км се прецакаха.Карах и със Сваг и те свършиха много бързо.Пове4е от тези марки НИКОГА.
  15. Мерси колега! Явно ще трябва да се сменят гумичките. Иначе и на мен маркуча под клапана не е оригинален, но няма никакъв проблем.
×
×
  • Create New...