-
Content Count
171 -
Joined
-
Last visited
About NiGh7
-
Rank
User
- Birthday 10/02/1995
Друго
-
Kaра
аЛуди
Персонална информация
-
Gender
Мъж
-
Location
Силистра
Контакти
-
Yahoo
nigh7y@yahoo.com
Recent Profile Visitors
1,583 profile views
-
Дойде края на досадното тропане по предницата на Б3, Б4 и купе!!!
NiGh7 replied to koko60's topic in Направи си сам
Актуален ли е телефона, колегата предлага ли ги все още? -
ATE 57 от какво може да се търсят? Също, с такива апарати, дискове на 4х108?
-
За да не отварям нова тема, продължава мъката, години напред. Направих проверките който колегата @jordanik е посъветвал да направим (отново) и има промяна. Плафоните светват след подаване на маса към бяло/кафявият кабел, светват и след вадене на контактния ключ, но не и след отваряне на врата. Бутоните на вратите работят, сборната връзка също е проверена и поправена. Забелязах че на предният пасажерски плафон има направена връзка (за да светва със всички останали след пускане на предният (среден)). Някакви съвети и идеи?
-
Жалко, благодаря ти все пак.
-
А шофьорска седалка колега ?
-
датчик външна температура, целия със кабелите и дисплейчето, цена?
-
Все още се търси.
-
Търся умна дюза за Б4 92'-93' с код "028 130 201A" и 246bar налягане.
-
Така, малко ъп по темата след сумА разправии и никакви резултати. Грешката която даде е с код "00542" Needle lift Sensor (G80) 05-00 Input Open , замерих и съпротивлението на самата дюза - 0, не отчита никакво съпротивление на контактната букса. От ECU-то идва напрежение 11.8 ~ 12.1в. След четене по форуми и консултации с майстори и хора рециклиращи такива дюза, сложих 100ohm съпротивление на "+"-совият кабел, но след последващо замерване е пак 0, замерих и самото съпротивление - работи, отчита 99.3ohm. Някаква идея ?
-
Здравейте колеги, тези дни смених токоизправителя който е на таблото (10V), използвах заместителя който е, но уредите все така работят хаотично, ту тръгват, ту не, ту работят половинчато (пример: температурата стига до 70°C като колата реално е 90°C). Контактните гайки са зачистени със шкурка и пръснати с контактен спрей.
-
Нямам собствена диагностика, а в града няма хора които да имат такъв преходник като за Б4 (K-L). Разкачих дебитомера и колата спря още повече, също и "умната" дюза разкачах - ефект нулев, опитах да я замеря, но не отчита никакво съпротивление. Отворен съм към предложения.
-
Здравейте колеги, силно се надявам някой по-запознат да помогне. Проблемите са следните, колата работи нормално на място докато не загрее, когато достигне работна температура сменя звука, започва да тресе и да работи като цяло "тежко". Вторият проблем е "Check Engine" лампата, която светна и колата загуби мощност, развърта докрай, но е някак мудно, бавно.