NiGh7

Members
  • Content Count

    171
  • Joined

  • Last visited

About NiGh7

  • Rank
    User
  • Birthday 10/02/1995

Друго

  • Kaра
    аЛуди

Персонална информация

  • Gender
    Мъж
  • Location
    Силистра

Контакти

  • Yahoo
    nigh7y@yahoo.com

Recent Profile Visitors

1,256 profile views
  1. Актуален ли е телефона, колегата предлага ли ги все още?
  2. ATE 57 от какво може да се търсят? Също, с такива апарати, дискове на 4х108?
  3. За да не отварям нова тема, продължава мъката, години напред. Направих проверките който колегата @jordanik е посъветвал да направим (отново) и има промяна. Плафоните светват след подаване на маса към бяло/кафявият кабел, светват и след вадене на контактния ключ, но не и след отваряне на врата. Бутоните на вратите работят, сборната връзка също е проверена и поправена. Забелязах че на предният пасажерски плафон има направена връзка (за да светва със всички останали след пускане на предният (среден)). Някакви съвети и идеи?
  4. Здравей, кори за врати за Б4 с ел стъкла да ти се намират? Също и термометъра за външната температура, само дисплея?
  5. датчик външна температура, целия със кабелите и дисплейчето, цена?
  6. Търся умна дюза за Б4 92'-93' с код "028 130 201A" и 246bar налягане.
  7. Така, малко ъп по темата след сумА разправии и никакви резултати. Грешката която даде е с код "00542" Needle lift Sensor (G80) 05-00 Input Open , замерих и съпротивлението на самата дюза - 0, не отчита никакво съпротивление на контактната букса. От ECU-то идва напрежение 11.8 ~ 12.1в. След четене по форуми и консултации с майстори и хора рециклиращи такива дюза, сложих 100ohm съпротивление на "+"-совият кабел, но след последващо замерване е пак 0, замерих и самото съпротивление - работи, отчита 99.3ohm. Някаква идея ?
  8. Здравейте колеги, тези дни смених токоизправителя който е на таблото (10V), използвах заместителя който е, но уредите все така работят хаотично, ту тръгват, ту не, ту работят половинчато (пример: температурата стига до 70°C като колата реално е 90°C). Контактните гайки са зачистени със шкурка и пръснати с контактен спрей.
  9. Нямам собствена диагностика, а в града няма хора които да имат такъв преходник като за Б4 (K-L). Разкачих дебитомера и колата спря още повече, също и "умната" дюза разкачах - ефект нулев, опитах да я замеря, но не отчита никакво съпротивление. Отворен съм към предложения.
  10. Здравейте колеги, силно се надявам някой по-запознат да помогне. Проблемите са следните, колата работи нормално на място докато не загрее, когато достигне работна температура сменя звука, започва да тресе и да работи като цяло "тежко". Вторият проблем е "Check Engine" лампата, която светна и колата загуби мощност, развърта докрай, но е някак мудно, бавно.