Jump to content

Pol

Members
  • Мнения

    465
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

1 Последовател

Друго

  • Kaра
    Audi 80 B3

Контакти

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0

Персонална информация

  • Пол
    Male
  • Локация
    Пловдив

Последни посетители

3185 профилни разглеждания

Pol's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Здравейте! Продавам потенциометри за клапи на климатроник. Когато тези потенциометърчета се развалят, моторчето на машинката не може да позиционира клапата и се получава много досадно тракане което се чува от таблото при запален двигател или при изгасен. За да излезе много по-рентабилно и евтино е нужно да се замени само това потенциометърче, а не цялата машинка която е в пъти по-скъпа. Стават за следните модели автомобили: AUDI A3 8P 2004-2013 AUDI A3 8P CABRIOLET 2008-2013 AUDI A4 B6 2000-2004 AUDI A4 B7 2004-2008 AUDI Q3 2012-2014 AUDI TT / TTRS 2007-2014 AUDI RS3 2011-2013 AUDI RSQ3 2014-2016 SEAT ALHAMBRA 2011-2016 SEAT ALTEA 2004-2016 SEAT LEON 2006-2013 SEAT TOLEDO 2005-2009 SKODA OCTAVIA 2004-2013 SKODA SUPERB 2008-2016 SKODA YETI 2010-2016 VW CC 2012-2016 VW EOS 2006-2016 VW JETTA 2006-2014 VW PASSAT B6 2005-2010 VW PASSAT B7 2010-2014 VW PASSAT CC 2009-2012 VW TIGUAN 2008-2016 VW GOLF V 2004-2009 VW GOLF VI 2008-2013 VW GOLF CABRIOLET 2012-2016 VW GOLF PLUS 2005-2014 VW BEETLE 2012-2016 VW BEETLE CABRIO 2013-2016 VW CADDY 2004-2016 VW SHARAN 2011-2016 VW SCIROCCO 2009-2014 VW TOURAN 2003-2016 FIAT STILO Цена: 10 лв / бр. За връзка на Л.С. или тел: 0899909758
  2. Не може всички да са знаещи.Ама все пак е Коледа и нали стават чудеса. цяло чудо е , че колата гори масло и с точно толкова го допълва след това с нафта😀 За да може като вдигнеш щеката по което и да е време да ти показва вярно. Благодаря за коментара колега Мерси колега.
  3. Нивото на маслото е нормално и не се покачва, първото палене за деня е лесно, дето се казва от четвърт пали:) Ето при мен как е: Това е при +10°С външна температура по показания на фиса на таблото.
  4. Благодаря колега. По-късно ще го погледна и ще пиша.
  5. Сензора за температура, на кой канал на ВАГ-КОМ мога да го видя какви стойности дава? Нафтата в маслото има ли начин да се провери дали има без да се отваря капака на клапаните? Офертата за сервиз и “майстор” особенно като чуя ми настръхва цялата козина по тялото. Любител съм на марката всичко по колите сам си правя, последния път преди 3 години реших да не се цапам и да отида на сервиз който се занимава само със смяна на масло, да ми сменят маслото и филтрите. Е “добрия майстор” ми беше сложил горивния филтър с обърнати посоки, та си блъсках главата защо колата при определени обороти без начение на коя скорост си имаше едно тресене. А малко преди това смених тампони на двигател с OEM. От тогава вече тотално си казах майстор-НЕ
  6. Ако е така , ще влиза през О-пръстените на дюзите, нивото на маслото ще се покачва и маслото ще има мирис на нафта, а то не е така.
  7. https://yadi.sk/i/l4TDKVrnpCdvMgКолеги, не съм уточнил. Прави го по всяко време на годината нез значение топло студено. Мисля, че колкото на по-дълъг път е караана преди да я загася на следващото палене пуши повече. Подгревни свещи не съм гледал, но ако е от тях не би трябвало лятото да го прави.(ако не греша), този температурния датчик също не съм го гледал. Прикачам клип от лятото, това е след изминати 300км и колата не беше палена 3 дни. Тук на клипа пуши доста. Обикновенно е по малко но е много неприятно като е запалиш в гаража и става мъгла вътре която е дишам после направо си е лютива:(
  8. Здравейте. Имам един проблем с колата и търся съвет къде да търся проблема. А той е следния: Когато запаля колата тя започва да пуши около 30-40 сек и след това спира. Пушенето се появява само при палене и то не винаги. Най-вече когато е стояла повече време загасена. Колата е Ауди А4 Б6 1,9 ТДИ 131к.с. помпа дюза код на мотора AWX. Дюзите си ги гледам на диагностика стойностите им са добри около 0,3-0,4 на всяка дюза. Масло гори около 100гр на 10000км. Карах я доста време с Кастрол 5W40 EDGE спецификация 505.01, последните два пъти слагам AMSOIL 5w40 , разлика няма. Загуба на антифриз няма. На диагностика грешки няма. Всички вакумни магистрали са сменени. Преди година съм чистил всички турбопътища, маркучи, кулер, всмукателен колектор, EGR и т.н. Колата е стокова няма никакви интервенции по двигателя отностно тунинг някакъв било то софтуерен или хардуерен. Проблеми с вървежа няма. Каталозатор няма. Премахнат е -така я закупих преди около 6 години. Картерните газове за изведени навън, чрез Oil catch can. Турбината работи добре, гледана е на живи данни. Дебитомера също работи в норми. Като цяло колата няма проблем с вървежа. Но просто е много дразнещо. Имам чувството, че все едно насъбира някъде по изпускателя нещо и като я запаля в първите секунди го издухва през ауспуха. Клип не ми дава да кача, че е голям. Ще се радвам някой да помогне.
  9. Проверете си вакум маркучите
  10. Колега, аз сложих комплект пружини на Eibach, понижаващи. Свалят точно 30/30 мм отпред и отзад. За справка също съм с 18-ки джанти. Колата застана много добре и возията си е почти същата както и с другите пружини. Тези ги дават, че стават с обикновенните амортисьори. Вече карам година и половина така и нямам забележки. Единствено плюсове- красива визия и доста по голяма стабилност на пътя и в завои. Все пак центъра на тежеста е с 3 см по близо до земята, което не е малко. Дано съм ти бил полезен.
  11. Здравейте! Изчетох всички мнения по темата. При мен случаят е следния: колата е Ауди А4 Б6 1,9 Тди 131к.с. AWX, предно предаване. Реших да сменя тампоните на двигателя, понеже леко бяха тръгнали. Малко бяха омаслени отвън. Нямах тресене или вибрации. Тампоните които купих са оригинални, директно от Германия с доставка, комплект с отстъпката около 550лв двата. Реших да сменя и този на скоростната кутия. Смених ги като колата беше вдигната на стойки отпред. След смяната обаче ми се появиха вибрации в купето ( да го опиша нещо като че ли изпада в резонанс) и се усеща по цялото купе. Появява се само при подаване на газ в интервала от 2000 до 2400 об/мин, след това изчезват. Като ми прави впечатление, че при по малките предавки е мааалко по слаб резонанса, при 4-та и 5-та повече. Колата си върви повече от чудесно. Дюзите са в перфектни стойности, турбина също. Има го също и на място, но е много по слабо. Затова изключвам карета. Казаха ми че може да е меката връзка и при повдигането на двигателя да се е разкъсала вътре и от нея да е резонанса. Но видимо външно не изглежда повредена. Интересното е, че повдигнахме колата пак на стойките отпред и тогава ги няма вибрациите( резонанса) при подаване на газ. Свалях предния шоковия тампон, и после пак си го монтирах със планката, което както казвате Вие, освен да не съм го регулирал добре, и след като колата вече е пусната на земята той да опира някъде. Нека запознатите кажат , когато колата е на земята ( стъпила си на гумите) този тампон как трябва да е регулирам? Трябва ли да опира някъде или не? Благодаря.
  12. Здравейте. Имам нужда от малко помощ, от някой който го е правил или поне има някаква схема която ще ми е от огромна полза. Идеята е следната: имам една Б3-ка, на която аварийните са на лостче зад волана и от там се пускат както на всички б3-ки:) но наложи се да сменям средната конзла и се сдобих с такава от Б4-ка. На нея има копче за аварийните. Доста години си карам така, но ми влезна муха в главата да го вържа това копче и то да работи. Заедно с лоста ако става. Не знам при Б4-ките релето за аваройни пак ли е под волсна от горната страна. Най-тъпото е че никъде в нета не мога да намеря схема кой пин за какъв сигнал е на самото копче. То е с номер 4A0 941 509 А. Ако някой има схема на копчето на аварийните да свирка. Благодаря
  13. Фаровете са Би-ксенонови с по голямата лупа от S4. Колега VBI това с прехвърлянето на машинките и аз си го помислих, но няма да стане plug and play, защото машинките на би-ксеноновите фарове са с по-дълги оси от нормалните машинки и корубата на самия фар е по различна. При него баласта на ксенона стои отзад , докато на обикновенния ксенонов фар е отдолу. Колега "Zheliazkov" ти от обикновен ксенон си минал на Би-ксенон , или от халогенен фар на би-ксенонов? Тя и инсталацията на би-ксеноновия фар е по различна от на халогенния но аз съм си пренаредил пиновете както трябва на буксата и всичко работи освен машинката. Просто че успокояваше това донякъде че цветния код на кабелите на машинките на стария и новия фар са едни и същи и предполагах че ще тръгне( понеже Ауди много го използват този код в тяхните автомобили) но уви.
  14. Здравейте, колеги. Имам нужда от малко помощ. Имам ауди А4 Б6, което е с обикновенни фарове. Сдобих се с оригинални ксенонови фарове и реших да си ги рециклирам за да станат като нови:). Дотук всичко ОК. Обаче, след като включих за проба всичко работи освен машинката за реглажа. Моята машинка си е със регулиране отвътре на стария фар. На ксеноновия фар машинката е с по различен корпус и със 5 пина от които ползва 4, поне оригинално има 4 кабела във инсталацията на фара. Моята машинка е с 3 кабела и 3 пинова букса в която влизат Кафяв, Черен, и Син. В машинката от ксеноновия фар цветовете на кабелите са Кафяв, Черен,Син и Бял. Там са 4 кабела защото при ксенона нямат регулиране отвътре от купето, а се саморегулират от кантарите на мостовете на колата. Игнорирах белия кабел по пътя на логиката защото реших да следвам цветния код на кабелите и тъй като моите са същите цветове са същите освен белия който го нямам. След като го свързах не работи машинката на новия. Някой има ли идея как да ги свържа тези машинки, че да си запазя регулирането от копчето отвърте. Или поне схема за сигналите на тези кабели. Благодаря на всички отзовали се.
×
×
  • Create New...