Grayfox
Members-
Мнения
299 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Относно Grayfox
- Рожден ден 15.11.1978
Друго
-
Kaра
A6 C4 2.5 TDI AEL
Контакти
-
Website URL
http://
-
ICQ
0
Персонална информация
-
Пол
Male
-
Локация
София
Последни посетители
1946 профилни разглеждания
Grayfox's Achievements
Доктор на АУДИ науките (6/6)
-
Здравей колега, ще ти споделя моя опит с такава щора и за това колко често я ползвам и се надявам, така да ти помогна сам да си решиш дали си заслужава разправията. Щората я ползвам сигурно не повече от десетина пъти в годината, като в повечето случай я ползвам когато някой кретен с нерегулирани фарове ми се забие от зад и дори обръщането на огледалото не върши работа (без извинения за избора ми на думи, защото всеки който кара с неправилно регулирани фарове е кретен според мен) Другия момент в който я ползвам е когато съм на дълъг път, слънчево е и има пасажери отзад. Тогава я пускам за да не им се сварят мозъците :-) Но това е толкова рядко при мен, че за 5 години от както имам колата, я се е случвало 2-3 пъти я не. Принципно избягвам да карам с постоянно пусната щора, защото ограничавам видимостта на тези зад мен. Имам предвид, че аз като карам, обикновенно наблюдавам движението през съклата на колата която е пред мен. По този начин мога навреме да видя стоповете (или третия стоп ако има такъв) на по-предната кола и си осигурявам допълнително време за реакция (освен дистанцията която винаги си оставям) Принципно се дразня от коли с фолио на задното стъкло защото ми ограничават видимостта, все едно карам зад ТИР или бус. Рабирам че за някой хора това е необходимост, за други естетика и така нататък, но за мен това е един вид предпоставка за ПТП заради намалената видимост. Така че те подкрепям, ако решиш да слагаш щора вместо фолио и да я ползваш когато се налага. Само да добавя че според мойте изводи, ако се кара дълго време с пусната щора рамената и, който са алуминиеви, провисват и щората вече не опира в прозореца както би трябвало и започва да "подскача" по нашите перфектни пътища като понякога почуква в стъклото, което е дразнещо (на края на рамената има едни гумени колелца които се въртят по стъклото когато щората се отваря и затваря и те трябва да са подпрели в стъклото). Като взех колата точно това беше случая и се наложи да ги поизправя за да ги върна в първоначалното им състояние. От тогава не ми се е налагало да ги коригирам (защото почти не я ползвам :-) )
-
Продавам зимни гуми 195/65 R15 с джанти 5x112 за Ауди
Grayfox отговори в темата на Grayfox - Купува/продава гуми и джанти
Джантите също заминаха. Обявата е за триене. -
Продавам зимни гуми 195/65 R15 с джанти 5x112 за Ауди
Grayfox отговори в темата на Grayfox - Купува/продава гуми и джанти
Ъпдейт по обявата - вече останаха само джантите за продажба. -
Продавам зимни гуми 195/65 R15 с джанти 5x112 за Ауди
Grayfox отговори в темата на Grayfox - Купува/продава гуми и джанти
Ами, честно казано не съм мислил за цена по ниска от 100 лв. на гума поради простата причина че съм ги купил за 130-140 лв. преди няма и година, но прегледах актуалните цени за този модел в наколко сайта и установявам че цените им са паднали и наистина цената която им искам наистина идва малко височка за гума, която е вора употреба все пак. Нека кажем че за по-малко от 85 лв./бр. (340 лв. за 4-те) няма да се разделя гумите и ще предпочета да си ги карам още 2-3 години минимум. -
Принципно ги продавам като комплект гуми с джанти но, след оглед бих могъл да ги демонтирам и да ги продам по отделно, но само след оглед на живо защото трябва да съм сигурен, че купувача ще ги вземе. Не заради друго, а защото до седмица две ще ги монтирам на колата и почвам да ги карам и не ми се занимава с безсмислен монтаж/демонтаж. Цена на гумите 400 лв - за 4 броя Цена на джантите 140 лв - за 4 броя Гумите са карани един сезон. Продавам ги защото си взех други джанти. Гумите са без дефекти, не са лепени и не са на повче от 5000 км. Протектора е 9 мм. За повече информация вижте снимките. Джантите бяха прави като монтираха гумите ги провериха. За моментното състояние не знам и не гарантирам, все пак 5000 км в България може и да са им се отразили. Нямат заварки или други интервенции по тях. Лака е в лошо състояние като на места е паднал. Преди да монтирам гумите поднових покритието по ръбовете където прилепва гумата със спрей за джанти. Едната капачка е малко по различна защото е купувана нова. Разгледайте снимките. При заявка мога и да направя допълнителни снимки. От София съм, но мога да доставя гумите и до Враца (или Ботевград) За други населени места пращам с куриер с опция за преглед като пак уточнявам, че за други градове не пращам само гуми или само джанти. Телефон за връзка: О878 7Ч3пет30 също така ще следя и имеила от профила ми във форума и ЛС
-
-
Не се опитвам да се заяждам, ама заглавие - бартер имот за кола и коментар след това - продавам го защото ми трябват пари някак си не се вписват в моята логика. После какво следва - бартер кола за пари ли?
-
Продавам усилвател, дек и тунер Techniks
Grayfox отговори в темата на sokola - Продава - други/услуги
Интересува ме основно усилвателя и по точно, има ли дистанционно. Ако не го дадеш до края на месеца мога да се замисля силно дали не е моят усилвател П.С. Проявявам интерес и към другите компоненти, но това зависи от състоянието им, ако е добро току виж съм отмъкнал целия комплект. -
Audi C4/A6 ACE Vs Audi C4/А6 AEL
Grayfox отговори в темата на integrale45 - Тунинг / Концепти / Спорт / Подвизи
Гласувах за AEL-а защото е дизел, а аз предпочитам дизела. Бих предпочел ААТ пред АСЕ пак по същата причина. Vmax на AEL-a когато аз карам е 140 km/h така, че ако си падах по бензина и АСЕ-то ще ме устройва -
Не знам за какво толкова се ядете. Личното ми мнение е, че една кола е много повече от само мотор. Също така много се радвам като ми кажат, че Ауди ако не е куатро е половин кола, ами добре, нека да е половин кола, но е половин кола с климатроник, сервотроник, четири ел. стъкла, ел. шибедах, ел. огледала които са и с подгряване, подгреваеми разпръсквачи, ел. щора отзад, четири подгреваеми седалки и кожен салон, така нарчения светлинен пакет включващ плафон над всяка врата, борд компютър и автопилот (темпомат), BOSE аудио + чейнджър и антена скрита под бронята, печка с програматор и отделен акумулатор и всичко това идва оригинално от завода. Не знам защо, но като седна в колата си не я усещам като половин кола, както и всички които са се возили в нея. Карам AEL, защото ми харесва дизела като двигател, а AEL-а а много добър дизел (по дизела се запалих от предишната си кола А6/C5 2001 г. 2.5 TDI с AYM двигател 155 коня) Колкото до това как дизела пуши (не че няма и такива) и скрива слънцето като мине, ще помоля някой колега с камера да кара по мене и да снима за да ми го покаже, защото аз в огледалата не виждам нищо такова. Обаче съм виждал доста бензинови, дето могат да скрият шапката и на трабант, разбира се за това не е виновен двигателя, а цървула които се е взел на сериозно и е скочил в стара кола от бизнес сегмента без да знае какви разходи го очакват за поддръжка (с това не визирам никого, а просто казвам, че за съжаление все по-често има такива стари Аудита с такива собственици) Съвета ми към колегата който си търси кола е да не бърза и да не скача на първото Ауди (на мен ми отне 8 месеца да си намеря колата), да гледа не само мотор ами и общо състояние на колата, интериор и оборудване. Ако го интересува само мотора, значи му препоръчвам да не гледа А6 а да се ориентира към нещо с малко купе и много мотор
-
На тези клипчета които си дал за пример става дума за 4motion или quattro тоест за автомобил 4х4 и там тръгват, но според мен не на факта, че ЕДЛ-а работи.
-
Хайде сега го прочети това което си написал и си намери грешката. Ще ти подскажа малко: опитай да изравниш така нареченото от тебе уравнвние на пълното изгаряне.
-
+ 1 за Webasto. Монтираш си тяхна печка и забравяш за голяма част от проблемите зимата. Моята кола принципно е в гараж, но всеки път като отида на нощната писта на Витоша някакси ми липсва гаража там и тогава печката спасява положението от всякъде.
-
Благодаря за отговора колега.
-
Ще ползвам темата за да попитам дали става въпрос за теч между тези две повърхности между двете червени линии? От няколко дена ми миришеше на нафта в гаража и днес, след измиване на двигателя установих, че при мен сълзи от там. Също така ще съм благодарен на колегата Vorsprung durch Technik 3 ако ми сподели на ЛС горе-долу какви пари му е излезнал ремонта.