Jump to content

Neam Raven

Members
  • Мнения

    19
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    B5 1,9Q & Astra OPC

Контакти

  • AIM
    vankode
  • Website URL
    http://www.opelclub-bg.com/forum
  • ICQ
    15940616

Персонална информация

  • Пол
    Male
  • Локация
    София/Враца

Neam Raven's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Тук вече можем да се заиграем и по системите - DIN и SAE bhp - brake horse power, PS - Pferdestärke или power steering. Двете са почти еднакви, като най-общо казано 1PS=0.98bhp Моята друга кола е на 151200км, не е гаражна, не е и обслужена в момента, но километрите са реални
  2. Стъклата на страничните огледала и с подгряване ли са? Цена?
  3. Стъклата на страничните огледала с подгряване има ли ги и здрави ли са? Цена?
  4. Здрасти, Относно конете - 85кВ умножени по 1.36к.с./кВ дава 115,6к.с., затова ги закръгляват на 116 Колкото до реалните километри на колата - при този двигател можеш да ги изчетеш от ЕКУ-то с VAG-COM (поне при моята стана), но кола на няма и 3 години не мисля, че ще е на повече от тези 120к. Разликата с тези, които виждаш на таблото може да е от порядъка на 5%. Освен това, аз имам същият двигател от 2 седмици насам и съм забелязал, че също пушеше при палене (първите няколко дни). След това този сиво-синкав дим излизаше докато беше студена, след като загрее няма такова нещо И при мен не пуши при форсиране. Поздрави за колата и само за профилактика да доближава сервизите П.П. Благодаря Лего
  5. Neam Raven

    VAG-COM

    Да вкарам яснота, че това не работи при Б5, липсва такъв канал
  6. Само питам, мнението ми е отнесено до разбирането на колегата за лазерен радар
  7. Да попитам тогава: на моя радар, Кобра XPS-9930, който си купих преди 3 години (и за съжаление ми откраднаха), имаше т.нар РОР alert, това не е ли за радари с мигновен лъч, а.к.а. лазер?
  8. Интересно, под XP SP3 не ставаше, под Windows 7 тръгна... Една идея ви давам - програма за разчитане на текст от сканирани документи в PDF формат: ABBYY FineReader, може да се намери в дата.бг
  9. Аз не мога да го изтегля В момента, в който натисна върху първия (или друг файл), ми се отваря празна страница и не ме питай за сваляне на файл.
  10. Благодаря, ще направя тема, разбира се и ще я опиша Само да мине обслужването...
  11. Така де, днес я купих, продавача още не я е махнал
  12. Няма за какво, със сигурност ще звънна още в петък като се прибера на Враца. А по темата към първия въпрос - от Ауди Германия ми писаха, че ще се свържат с мен от техническия отдел. Днес получих официално становище от Порше България ЕООД. Ето го и него: Здравейте г-н Кръстев, благодаря за запитването относно Вашият автомобил адресирано до Audi AG! Запитването Ви беше препратено към ПоршеБГ в качеството ни на официален вносител на марката за България. Бих искал да Ви информирам, че положението "N" на селектора на скоростната кутия е предназначено единствено за придвижване на автомобила при неработещ двигател, или при наличието на друг дефект, непозволяващ придвижването му на собствен ход. При джижение в положение "N" съществува реална опасност от повреда на ламелния съединител за движение напред, тъй като същия се отваря и е налице релативно движение мжду ламелите, което води до тяхното (съответно и на маслото) прегряване. Поради тази причина не Ви препоръчвам да поставяте лоста в положение "N" по време на движение. Освен това трябва да бъдете наясно, че при движение по инерция със скоростен лост в положение "N", разхода на гориво се увеличава! Вашият автомобил е оборудван със системата DRP, която позволява нулев разход на гориво при движение по инерция със скоростен лост в положение "D". Накря бих искал да Ви напомня, че маслото на скоростната кутия Multitronic подлежи на задължителна смяна при пробег от 60000 км
  13. Типтроникът е включен в мултитроника (която по принцип при мултитроника е нереална, тъй като това е безстепенна скоростна кутия), служи за смяна на предавката от лоста чрез побутване напред или назад, опционално и от бутони на волана(рядко срещано). Нямам много опит с Ауди двигателите, но в сравнение с 1,9 ТДи ми харесва повече. Ако ще купувате колата от чужбина, гледайте да не е TDi (т.е. 180к.с.) а да е TDi (163к.с.), т.к. на първото акцизът е 4700лв., а второто е без акциз (до 120кВ.).
  14. Не е задължително. Причината е, че бутонът няма роля на съединител, а само на блокировка с цел избягване превключването от една предавка на друга, което би довело до повреда на скоростната кутия (например от D на R). Бутонът действа, когато автомобилът е в покой или до скорост от 5 км/ч. При по-голяма скорост в позиция N тази блокировка отпада, т.е. е възможно при 100км/ч да се включи R , иначе казано да си купите нова скоростна кутия (don't try this at car ). Разбира се инженерите от Инголщат са помислили и затова, т.е. ако при включване на позиция N спирачката не е натисната, в рамките на 1 секунда блокировката става отново активна. Позициите, в които е наложително да се отнема блокировката са: P -> D, т.к. преминава през R D/S -> N,R, т.е. от предна на задна Относно първия въпрос пуснах запитване към Ауди и очаквам отговор... П.П. Информацията е взета от книжката с упътване
×
×
  • Create New...