Jump to content

eltcin

Members
  • Мнения

    20
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    Audi B4 1.9 TDI

Персонална информация

  • Пол
    Male

eltcin's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Колега опиши малко повече нещата. Как са ти горивния филтър, маркучите и т.н. На празен ход мени ли обороти, сутрин лесно ли палиш. Може и някаква гадна нафта да си ти сипали.
  2. Хаха инструментите не са специални. Това си е стандартна операция на гуми за ТИР. Само че там си е предвидено още от производителя на гумата. Не знам дали на гуми за леки коли има достатъчно каучук за да се пренарязват. А и както ти е казал колегата тази гума изглежда доста амортизирана(става за лятно каране), ако тази операция я правиш за да се самозалъгваш, че ще удължиш живота на зимната гума, е меко казано грешно.
  3. Колега, както по-горе са ти казали провери си крушките дали са точния модел. Аз имах същия проблем изкарваше грешка и като натисна спирачка изчезваше. Много се рових, докато един електричар не забеляза, че по невнимание бях сложил друг модел крушка на стопа (сменях ги вечерта в една тъмница).
  4. Колега, а акумулатора как ти е? На мен на една кола ми правеше номера, някой път завърта, друг път няма никой. След ремонта на стартера се оказа че не е от него, а нещата се оправиха с нов акумулатор
  5. Колега, другите светлини как са ? На мен ми се беше прекъснал снопа с кабели към задния капак и от там ми правеше някакви номера с светлините за мъгла и с подсветката на бутоните.
  6. В Кобра имат и оригинални и китайски стъкла. Аз лично първо ходих да го лепя, но след това ходих да си сложа ново (напука се и на друго място) Лепенето не си струва, взимат около 40-50 кинта, а едно ново китайско (сравнително добро качество)излиза около 150 кинта с монтажа, а ако имаш каско може да си искаш да ти сложат оригинално
  7. Ако нямаш някакъв проблем по предницата са или изтънели или криви дискове. На мен ми правеше същия проблем при изтънели дискове.
  8. Смених водача с този, който отговаря на оригиналния нямаше голям избор само на Topran, но пак си показва нивото на маслото доста над максимума. Явно не е източено добре Някакви други идеи? Хубав Ден!
  9. Благодаря колега, ще купя водача за щеката и дано вече да показва вярно
  10. Благодаря за отговора колега. Номера,който е на щеката е WJL 028 115 611 D , има емблемата на ауди и надпис Germany. Не знам какво означава ОЕМ като съкращение но гледам, че номера на моята се различава по последната буква. Според теб дали моята щека е от друг модел ауди? Благодаря за отговора колега, не ми е спешно. На моята щека дължината от ръба до края е 39.9 см. Просто при смяна на маслото при наляти 3.5 - 3.6 литра показва че е доста над максимума. В мен имаше съмнение че не са източили докрай маслото, но като се върнах в сервиза се оказа, че моркова е от Сеат и е хлабав а беше уплътняван и със силикон, но не можаха да ми кажат нищо за щеката.
  11. Здравейте колеги, Моля ако някой знае(или може да измери) дължината на щеката за измерване на маслото на посочения по-горе мотор, да пише в темата или на лични. Ще бъда много благодарен. Проблема е, че предишния собственик е правил неясни за мен експерименти като е слагал т.нар. морков от друга кола и не мога да разбера дали е сменял и щеката. Търсих доста из нета но намирам инфо само за моркова. Благодаря Предварително, Успешен Ден
  12. eltcin

    АУДИ 80 Б3 2.0 Е

    Имах подобен проблем на един голф. Прегледай кабелите и свещите.
  13. Колеги, благодаря за обърнатото внимание. Колата не потегли с натиснат съединител, значи явно не са помпите. При счупена демпферна пружина на феродовия диск (или съответно износен притискателен диск), колко може да се кара така колата или веднага трябва да се ходи в сервиз. Относно комплект съединител - каква марка препоръчвате и съответно ме интересуват ориентировъчни цени за труд и части(става въпрос за София). Успешен ден
  14. Здравейте колеги. Не намерих решение на моя проблем из другите теми и реших да отворя нова тема. Малко да опиша проблема - при натиснат съединител и запалена кола не иска да включи на скорост (не съм я напъвал), когато загася колата, включа на първа и запаля колата с натиснат съединител, се чува шум и колата си потегля леко(с натиснат съединител), когато отпусна съединителя до край колата си тръгва нормално на първа и шумът изчезва, но изключа ли от скорост не мога да я включа пак. След 3-4 минути проблемът изчезна. Въпросът ми е самият съединител ли е за смяна или някоя от помпите ми прави номера? Видимо няма теч от самите помпи, не спада и течността в казанчето. Маслото на ск. кутия е проверено но не е сменяно. Колата е Б4 1.9ТДИ 93г.(1Z). Някои има ли идея от какво може да ми прави този номер? Благодаря предварително на отзовалите се!
  15. eltcin

    Съединител

    Маслото е проверено преди седмица, но не е сменяно. Не се вижда и някоя от помпите да изпуска течност, за сега нивото в казанчето не е спаднало. Малко да опиша при натиснат съединител и запалена кола не иска да включи на скорост (не съм я напъвал), когато загася колата, включа на първа и запаля колата с натиснат съединител, се чува шум и колата си потегля леко(с натиснат съединител), когато отпусна съединителя до край колата си тръгва нормално на първа и шумът изчезва, но изключа ли от скорост не мога да я включа пак. След 3-4 минути проблемът изчезна Благодаря за включването.
×
×
  • Create New...