Jump to content

Sabroe

Members
  • Мнения

    54
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    A3, A4, A5 & Q7

Последни посетители

2220 профилни разглеждания

Sabroe's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Sabroe

    DPF, Подгряващи свещи, ECU

    Здравей Колега. За да запуснеш пасивна регенерация на DPF-a трябва да са ти изпълнени следните условия: - Температурите на охлаждащата течност и на маслото да са над 70 градуса - Капакът на двигателя затворен - Атмосферното налягане на въздуха в норми - Резервоар пълен над 50% при температура на горивото под 70 градуса - Волтаж на акумулатора в норми - Обороти на двигателя на празен ход в норми - Автомата на позиция "Parking" - Препоръчително включени потребители (фарове, подгреви, киматик и т.н.) - Липса на грешки свързани с DPF в контролера на двигателя - DPF Carbon Mass не трябва да е повече от 68 гр. за да се активира регенерация и не повече от 56 гр. за да продължи регенерацията успешно (при Аctual Carbon Mass тази стойност даже расте в началния стадий на регенерацията). При теб последните две условия не са изпълнени и затова се получава прекъсване на регенерацията малко след като започне. Грешките при прекъсната регенерация може да ги видиш на живи данни в група 101 на контролера на двигателя (предполагам си с двигател BUG или CASA). Ако всички условия са ти изпълнени, при запускане на регенерацията на 101-ви канал в първите два прозореца ще имаш само единици, в третия прозорец само нули, в четвъртия прозорец 010. При теб предполагам във втори прозорец индикацията е 10111111. Стойностите на Particle Filter Actual Carbon Mass (канал 104, прозорец 3) и Particle Filter Differential Pressure (канал 102, прозорец 3) не са ти високи, което означава че в DPF-a има още живот, но тези стойности може да се дължат и на неизправен датчик за диференциална разлика G450 (предполагам при теб номера му е 03G 906 051A). Към настоящия момент проблемът който имаш е че стойността на теоретично изчисления Particle Filter Carbon Mass (канал 104, прозорец 2) е много висока. Това ти държи двигателя в авариен режим и не ти позволява да направиш нито пасивна, нито активна регенерация на DPF. Това което може да пробваш като начало е да влезеш в адаптациите на двигателя и в канали 81, 82 и 83 запаметяваш стойности 1 вместо 0. След което пробвай да изчистиш всички грешки от контролера на двигателя и да опиташ отново да запуснеш регенерация на DPF. Би трябвало този път да мине успешно ако нямаш и някакъв друг проблем. Щтракането на скоростната кутия (предполагам си с автомат на Aisin 09D TR60-SN) няма нищо общо с проблема с DPF. Не се притеснявай...нищо не ти се е бъгнало по кутията.
  2. @cekoalex Да колега, наличен е клапана на рейката. В състоянието в което го виждаш на снимките е (никога не е ползван).
  3. Малко да освежа темата и допълня следните части: Капачка на дясно огледало (facelift) VAG Nr: 8D0 857 508 Състояние: Лека пукнатина в долната част. Повредата се вижда на снимката. Цена: 15 лв. Конзола на ангренажна група заедно с лагера на виското VAG Nr: 059 121 313F (за двигател 2.5 TDI) Състояние: Употребявана. Лагерът е без фрапиращи шумове. Цена: 35 лв. Ел. вентилатор (спомагателен) оригинален – подходящ за моделите Audi A4 & A6 / VW Passat IV & V Състояние: Употребяван, след ремонт. Валът е възстановен. Четките са сменени с нови оригинални. Цена: 90 лв.
  4. Здрасти. Ако говориш за GPS Navi Radio антената, имаш ли условия да я включиш и тестваш, че аз вече нямам къде да я пробвам? Би трябвало да имаш достъп до буксите на старата антена през плафона на багажното отделение. Тази ми я дадоха за работеща, но гледам по външния и вид че е влизала влага през уплътнението (това им е рутинен проблем на тези антени). Все пак не искам да ти дам нещо, което да се окаже че е неизправно. Ако се окаже че GPS модула е глътнал вода, не е проблем...имам отделно GPS модул, който може да се вгради в стария корпус.
  5. Дисплеят е от напълно прозрачните (гланц), Колега. Не съм го отварял досега. При интерес мога да ти изпратя допълнителни снимки. Бях го взел за да сменям моя, който леко избледняваше като загрее. Малко неочаквано я купиха колата и някой от ремонтите, които бях планирал да правя така и не стигнах до тях.
  6. Здравейте Колеги, Наскоро продадох един от семейните автомобили и сега разчиствам гаражите от някой части, който са останали. На новите части съм им сложил цена около 40-50% под клиентската цена. Ако на някой му трябва нещо да пише. Снимка 1 Маслени филтри “MANN-FILTER HU 842 x” (за двигател 2.5 TDI) Състояние: Нови Цена: 20 лв/бр Снимка 2 Горивен филтър „KL 154 KNECHT-MAHLE” (за двигател 2.5 TDI) Състояние: Нов Цена: 50 лв. Снимка 3 Подгревна свещ "BERU Germany 948" GN 008 (0 100 226 338) (за двигател 2.5 TDI) Състояние: Нова Цена: 15 лв. Снимка 4 Подгревни свещи BOSCH Duraterm 0 250 202 102 (за двигател 2.5 TDI) Състояние: Употребявани (Абсолютно изправни) Цена: 5 лв/бр Снимка 5 Ремонтен комплект BOSCH 1 467 045 046 за горивна помпа VP-44 Състояние: Нов (Само тапите на щуцерите са ползвани веднъж) Цена: 30 лв. Снимка 6 Невъзвратен клапан на хидравлична рейка VAG No: 8E0 422 529 Състояние: Нов Цена: 10 лв. Снимка 7 LCD FIS Дисплей Състояние: Нов (Китай) Цена: 30 лв. Снимка 8 GPS Navi Radio антена (VAG Nr: 8L0 035 501E) Състояние: Употребявана Цена: 25 лв. Снимка 9 Radio антена Състояние: Употребявана Цена: 5 лв/бр Снимка 10 Задна чистачка Bosch AeroEco AE40 (400 mm) Състояние: Нова Цена: 8 лв. Снимка 11 Лост мигачи (без автопилот) VAG Nr: 8L0 953 513G Състояние: Употребяван Цена: 25 лв. Снимка 12 Стоп заден десен VAG Nr: 4В9 945 096 Състояние: Употребяван и повреден. Повредата се вижда на снимката. Според мен не може да намери приложение...единствено може би за застрахователни измами. Цена: 25 лв.
  7. Здравейте. Малко update по темата: Продадени към момента:- Двигател- Haldex системата заедно с всички елементи по нея - Гуми с джанти- Седалки- Интериорни панели и дръжки на врати и калници- Някой от ключовете и панелите- Говорители- Стелки- Темпомат комплектНалични:Интериор:- Декоративни елементи - Таван (цялостно претапициран преди 11 месеца)- Колонки - Отделение за вещи (Жабка)- Табло - Аудио система "Concert" (с наличен код)- Управление климатроник- Накрайници/Клапи вентилация - Cup holder - Топка скоростен лост с маншон- Ключ фарове - Лостче управление чистачки и борд компютър Екстериор:- Стопове комплект - Задна броня - Огледала електрически с подгряване и прибиране- Система „bi-xenon” – лупи, бленди, моторчета, инсталацияПериферия двигател и агрегати:- Турбокомпресорен агрегат Garrett GT1646V 765261-2 (VAG Nr. 03G253016H V100) с актуатор. Пробег: 169280 км. Нормални работни хлабини на ротора. - Всмукателен колектор (VAG Nr. 03G129713К)- EGR клапан с управление (VAG Nr. 03G129637А) - BOSCH помпа-дюзи за двигател 2.0 TDI VAG Nr. 03*******73 BQ (BOSCH Nr. 0 ********312). Пробег: 169280 км. Сменен комплект гарнитури и уплътнения, впръскващи дюзи: преди 13400 км. Дюзите са съвместими с всички модели на Audi, VW, Seat, Skoda оборудвани с двигатели с кодове BMM - 103KW (140 HP) или BMP - 103KW (140 HP). Съпоставими са със следните каталожни номера:BOSCH: 04******02, 04******06, 04******62, 09******17, 09******67VAG: 03*******80 AX, 03*******73 BK, 03*******80AX
  8. Здравейте Колеги, Един от семейните автомобили пострада преди няколко месеца. Колата беше обявена като "тотална щета". Разпродава се на части. Данните на автомобила са както следва: Номер на рама: WAUZZZ8P67A014893 Модел: Audi A3 quattro (07.2006 година) Двигател: 2.0 TDI Код на двигателя: BMM (103 kW) Пробег: 169280 км Оборудване: - Xenon plus - Двузонен колиматроник - Борд компютър - Крюиз контрол - Servotronic - Аудио система "Concert" (първо поколение) - Кожен салон Alcantara и Perlnappa - Централно заключване - Подгрев и пробиране на огледала - Филтър за твърди частици Ударът е отпред. Пострадали са предна броня, маска, преден капак, предни калници, всички толообменници заедно с охлаждащите вентилатори, фарове, компресор климатик, стартер и електрическа рейка. От системата на ксенона здрави са останали лупите заедно с блендите на биксенона и управленията им. Единият баласт е също функциониращ. Продадени към момента: - Двигател - Haldex системата заедно с всички елементи по нея - Гуми с джанти - Предни седалки - Някой от ключовете и панелите - Говорители Телофон за връзка: 0889 203 238 (Тишо). За въпроси може да пишете и на ЛС!
  9. Здрасти Райно,

    Тишо от Варна ти пише. Не съм вземал от доста време части от теб, така че може и да не се сетиш веднага.

    Пиша ти по повод А1-та. Константина Алтъпармакова е дъщерята на мой приятел. Насочих я към конкретната обява защото знам че колата е много обгрижвана и беупречно поддържана.

    Тъкмо говорих с нея. Много е доволна и възхитена от автомобила.

     

    Бъди жив и здрав. Поздрави.

    Тишо  

  10. Както вече споменах, работните часове на MMI системата, са косвен показател, не винаги са 100% достоверен критерий, но пък достатъчно индикативен. Може да има случаи като твоя, но те не са толкова чести, особено пък в Западна Европа, от където е вероятно над 75% от автопарка в БГ. Дори и за последните 7 години да си карал автомобила само градско из София, дистанциите обикновено не са толкова големи, че и MMI да ти натрупа значителни работни часове. Доста нереално излиза обаче ако 10+ годишен автомобил (тук не давам пример конкретно с твоята кола), внесен от Западна Европа има примерно 9500 работни часа на MMI и в същото време е с показание на километраж от да речем 152000. Реално се получава, че въпросният собственик през цялото време е стоял в трафик и средната му скорост за последното десетилетие е била около 16 км/ч.
  11. Гледат се работните часове на MMI системата, които са косвен показател за реалните километри на автомобила.
  12. Sabroe

    Зеленото меню

    Тази функция се нарича "mirror auto folding" или "side mirror fold in" но за съжаление сервизното меню на MMI 2G не я поддържа. При MMI 3G вече я има като опция за активиране в сервизното меню. Доколкото знам на А8 D3 варианта да се порадваш на подобна екстра е чрез монтирането на допълнителeн can модул, които управлява прибирането и отварянето на огледалата при заключване/отключване. Нещо такова: В крайна сметка получаваш следния ефект:
  13. Sabroe

    Зеленото меню

    През сервизното меню има опция за активиране функцията на печката (DIAG SETTINGS - APK 0x01,0x0B,0x0C - активира се Auxiliary heating – Accept changes + MMI restart) , но това само не е достатъчно. Ако печката в момента изпълнява само функцията на допълнителен подгревател, то тя се включва автоматично и менюто на MMI не позволява активиране през таймери. За да се активира печката за работа като автономен подгревател (съответно да има опция за активиране на таймер през MMI), то тогава е необходимо прекодиране на Auto HVAC контролера + промяна в адаптациите на Aux. Heat модула на печката. За последното е необходимa намеса с Vag Com.
×
×
  • Create New...