Jump to content

qnis3

Members
  • Мнения

    117
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Относно qnis3

  • Рожден ден 3.05.1970

Друго

  • Kaра
    omega

Контакти

  • Website URL
    http://

qnis3's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Течна фаза. Бензиновия комп си управлява дюзите а Агиса прави емулаций на датчици.
  2. Уредбата е полска AGIS и не е слагана на клиент а е тестова преди да се пусне на пазара. Купихме кола специално да се тества уредбата и да се направят наблюдения как се държи по време на експлоатация. Бях чел че някой споменаваше за филтри на газта. Уредбата има два филтъра на входа на газта и пред газовата помпа втория. Подчертавам че системата е сложена така че да се има поглед над цялата система за да се наблюдава а не естетически. https://mega.co.nz/#F!I0hCDR4Z!feGK5-RaMWW70wJl-Ji3ow
  3. Имам някъде един клип как е направено но е с ужасено качество ще трябва да направя нов.
  4. Че има лек има. Аз не знам каква е точно разликата ФСИ и ТФСИто във вида впръскване, ще трябва да почета малко. Но преди няколко дни тествах един пасат ФСИ на газ който пръска газ през бензиновите дюзи и с колега изкоментирахме че става за почти всички двигатели с директно впръскване и разлика в цената на 4/6/8 цилиндъра и минимална. Колата си пали директно на газ или по точно на каквото я оставиш на това пали. Прехвърлянето става отлично не усетно без прекъсвания. Върви на газ но леко от колкото на бензин това означава че мощноста се е покачила но не се знае с колко. За харчене още не може да говорим понеже е на няколко дни и ни е тестова. След като се набере достатъчно информация ще споделя. Забравих да спомена че колата харчи само бензин или само газ по избор.
  5. Колега ако дадеш още малко инфо за колата и двигателя може и да ти отговорят.
  6. Никакъв проблем да стане. Трябва да се снени бутилката, зарядното, изпарителя и размера на дюзите. Има и още една вазможност и тя е да я подкараш и на двете горива с една инжекция като мен. И саответно винаги да си на гребена на вълната караш с най ефтино гориво.
  7. Няма шанс ако всичко е настроено както трябва да гори колкото на бензин. Особедно при ГИто ако няма вграден симолатор на ламбда сонда *защото има такива със симолатор*. Ако някой иска може да поспорим на тази тема но е в загубена клаоза.
  8. Зависи какво имаш като документация си зависи цената. Може да минеш в Промишлена Енергетика *на изхода за Бошуля срещо последнат автомивка*.
  9. Вече има решение за покачване на цената на метана с *Увеличението на цената на природния газ при продажба от обществения доставчик на потребители за І-во тримесечие на 2009 г. спрямо ІV-то тримесечие на 2008 г. е в размер на 76 лв./ 1000 нм3 или с 14,11 %.* . Това е цитат от решението на комислията по енергийно и водно реголиране. А пък това е цялото решение. res_c079_08.pdf
  10. Ето тук се крие развръската за твоя проблем. Трябва да остевиш колата да поработи малко да затопли изпарителя или да я покарваш малко на бензин за да се затопли предварително.
  11. Със старата руска техника няма да сатане. Няма да издаржи на налягането от 220атм. паради причината че руснаците използват мед като матерял с не голяма дебелина *икомомиката икономична дело на всеки* а и няма нужда да се подгрява цялия изпарител. Това не е газ че да се изпарява в редуктора. Метана е газобразен в бутилката и се получава замръзване само на първата степен на редуктора. Точно там е и подграването. Според мен ходи там кадето са ти слагали уредбата и им обясни какво прави да го отстранят.
  12. Малко са се уляли в цената. При мен има на 75лв. *Томасето* от тези сонди с клапана.
  13. Абе не само там и на много други места сатава. Аз се сещам за Видин най близо до теб. Ако искаш ще говоря с колегата да ти свърши работа.
  14. То програма найстине е лесна но тапата е трудна. Иначе кабела е 90лв. при мен. Пиши на личната да се разберем.
×
×
  • Create New...