bulhomes

Members
  • Content Count

    16
  • Joined

  • Last visited

About bulhomes

  • Rank
    User
  • Birthday 09/09/1972

Друго

  • Kaра
    Audi 80

Контакти

  • Website URL
    http://www.livadeto.com

Персонална информация

  • Gender
    Male
  • Location
    Troyan
  1. Много благодаря на всички във форума, благодаря и на собствениците му, че са го създали, благодаря и на тези, които са измислили компютрите и интернет, ... Лесно става, когато знаеш какво да тъсиш. Оказа се скъсан кабел на датчика за налягането на маслото (над масления филтър).
  2. Благодарение на колега от форума, който си е преснимал и качил немското ръководство се оказва, че наистина е датчика за високо налягане на маслото. Ще го видя датчика, но се чудя защо свети. Според мен е по-вероятно да си работи добре щом сигнализира, та чуденката ми е от какво може да се е понижило налягането на маслото и как да го оправя.
  3. И аз се изнандах да има датчици за маслото на скоростната кутия, но пък от друга страна - на китайския ми агрегат има, пък що се чудя, че и на Аудито да има... Иначе катализатора поне преди 5 години го изрязаха и изхвърлиха вътрешностите от него. Ако това е бил и катализатор де. Май беше първото гърне след генерацията. Имаше едни финни като пчелни пити ( но много по-ситни) в него. Та доколкото ми е известно към катализатора трябва да ходят кабели, но при мен не видях. Старичко е - 88 година. Това че пише CAT, повтарям, че не е сигурно дали тряба да е точно така. Имам вече доста разглобени километражи заради прословутото гумено зъбно колело и не помня кой беше оригиналния за да твърдя коя лампа трябва да е там. Ако трябва - да дам подробности, че да кажете коя лампа трябва да е там. Второто ми табло даде странна за мен реакция. Генератора зареждаше само на високи обороти. След много умуване се оказа, че било от таблото. Казвам го, за да се знае, че въпреки, че на външен вид и в куплонзите са еднакви - могат да работят по различни начини. Това пак за лампата "CAT". С това табло съм от 3 години, така, че няма как да е от него.
  4. Повече от 10 години го карам това Ауди 80 и досега не ми се беше случвало. Напоследък зачестява. Както си карам в средната конзола на таблото долу вляво светка една лампа и звъни зумер. На лампата пише "CAT", но не съм сигурен дали точно това трябва да пише, защото май му е петото табло. Като изключа от скорост гасне веднага. Повечето пъти и като отнема газта само - пак гасне (но не винаги). Пробвах като свирне да натисна само съединителя, но не гасне. Всичко ме води към някакъв датчик на скоростната кутия, но незнам че има такъв, къде и за какво е. Ще бъда благодарен ако ме насочите. Понеже преди беше по-рядко, а сега вече е почти постоянно - вече не се търпи. То сигурно и не трябва да се търпи, ама колата си върви.....
  5. Понеже доста шофьори си мислят, че като не текат маркучите и не може проблема да е от тях - да обясним на човека: С времето гумата на маркучите набъбва и затваря канала в маркуча. Налягането от педала е голямо и прекарва спирачна течност по маркуча, но за обратния път няма такова налягане и затова спирачките остават зацепени при пуснат педал.
  6. Благодаря на всички. Лятото ако имам време ще се заиграя...
  7. Давам - WAUZZZ89ZJA253000. Ма няма смисъл, щом колегата Ичо вика, че са на блок. 70 лв х 4 = 280 лв. Шлайфа предполагам и там ще извадят цифра. За такава "умираща" кола няма смисъл. Може би колекционери да си играят, но аз минавам около 20 000 км на година - ще се наложи да я сменям, лошото е че не мога да си харесам друга...
  8. Мойто е бензин 1,8, а това за чарковете не знам. При 1,8 се получават по 450сс на цилиндър, така че, ако на петака са същите би трябвало да бъде 2.25л Ясно ми е как се прави освновен ремонт на двигателя - смяна на сегментите и шлайф на цилиндрите, но едва ли ще си заслужава да го правя. Все пак през десетина години е нормално да си купим по-новичка кола, а не да се забатачваме в сериозни капиталовложения по дърти кошници. Ама пък толкова време ми служи тая кошница, все още си поддържам 120 междуградско, гори ми по 12-13 лв/100 (газ), голяма кола си е (а сравни я с возията на някой Golf), та за това не ми се ще да я пенсионирам още. Почти съм разколачил другото - като се постопли и като намеря време ще му махна и главата и ще видя дали става, но ще се радвам ако някой може да каже какви са размерите на моите бутала.
  9. Поостаря Аудито (80), не съм му мерил от 10 години компресията, но ми се струва, че вече не е като едно време. Имам едно 5 цилиндрово (вероятно 90 или В4-не ги различавам) за части, та се чудя ако компресията му е по-добра от моята - дали няма да мога да сменя ризите с буталата и сегментите.
  10. Преведох я, но някои неща не ги разбрах и съм ги оставил. Едното е къде е кутията с бушоните и релетата - всеки знае. Другото е мястото на релетата и управлението на прозорците - моите си ги слагах аз и не знам къде стоят заводски. Долу вляво един "contact switch" си обяснявам, че само ключетата за плафоните може да са.
  11. При мен беше маркуча към заключването на багажника
  12. А преди да тръгне да разглабя всичко за да сменя радиаторчето - не може ли с компресор да го продуха и провери действително ли е запушено?
  13. Темата е старичка, но да кажа и аз. Имах подобен проблем преди години. Лошото е че отказа да върти не ставаше винаги и обикновено като отидех при майстор си работеше. Оказа се една джиджавка (струваше 60-70 лв преди 6-7 години), която се намира под кората вляво на съединителя.
  14. Сега се сещам, че и аз имах такъв проблем и изчезна сам (даже не бях и обърнал внимание, че е изчезнал). Бях забелязал някаква закономерност но едва ли ще мога да я пресъздам точно - на свободна падаше стрелката, като включа на скорост пак тръгваше. Включването на фаровете също сякаш оказваше влияние. Сега като се замисля есента свалях таблото да сменя радиаторчето на парното и дали пък от тогава не се е "наместило" нещо. Абе всъщност доста съм го барникал от тогава - слагах му ксенони, парктроник, разни реленца за стъклата, но определено с километража не съм се занимавал - сам се оправи.