Jump to content

kossis

Members
  • Мнения

    56
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    passat

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

kossis's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. kossis

    АБС-проблем

    Първо задължително си оправи правописа и после си обезвъздуши добре спирачките. И цялата система да подмениш пак ще имаш този проблем като има въздух в системата. Майстора ти също е за смяна. Ако беше от помпата педал щеше да потъва понякога само-непостоянно. АБС-а няма отношение към потъването на педала също. В сервиз е рядкост да ти обезвъздушат читаво спирачките-досадно е и пипкаво, та аз го правя сам за да съм сигурен че са ок.
  2. Човек, само като се сетя за на Брато разправиите с таблото и ми става смех. Както и да е, коли много и като остареят се почват проблемите. Така е.
  3. Ами конкретно това се възстановява със запояване на проводник на местото на изгорялата писта. Нищо сложно.
  4. kossis

    Хидравлично масло

    Лично Аз след като затегнах най никсата точка от която стана белята- точно този охладител. Явно е проблемен. Та отворихме празното казанче което събира около 0,5 литра. И налях почти догоре течност, запалихме колата и Брато завъртя леко волана на ляво/дясно. После в казанчето, течноста се разпени от мехурите въздух. след което загси. Течноста леко намаля. После запали пак така и волана започна да му омеква още на първото наливане, а шумът намаляваше. Накрая при загасването -леко се върна течност и преля, та трябва да не се налива много след третото доливане. Хидравликата е обезвъздушена когато няма пяна в казанчето и шумът от нея е нормален. Не трябва да е като от рейс Икарус-лагер виене.
  5. kossis

    Хидравлично масло

    Е на това му се вика не по врат, а по шия ! И за да се пресекат две течности е необходимо определено налягане и температура. Но това - "пластинчата - "тангенциално проточна", звучи къде къде по неразбираемо и извънземно. Абе голяма работа ! И какво пак си е турбинчата помпа въртяща вискозен флуид. Такива са и помпите за прехвърляне на Нафта и други нефтени продукти. Те и моторните масла не се пресичат вече, макар че в мотора има необходимите за това условия. Просто при смесване на масла, маслото приема по ниският параметър- демек става полусинтетика или минерално ако е било синтетика.
  6. Когато дадеш на контакт само тогава имаш тия 12, ТИЛ ! На брато Аудито има такива подгреви на пръскалките, но така и не разбрах дали му работят. Той казва че не са му замръзвали никога. Днес при 7 градуса и повишена влажност -подгрева на огледалата го пусках за да осуши мокрите огледала. Така че не е само до ниски градуси, а и до влажност.
  7. kossis

    Хидравлично масло

    Общо взето помпата е центробежна- с турбина и каквото и да се сипе вътре стига да е с необходимият вискозитет не би следвало да може да се пресече.
  8. Огледалото се оказа дефектно. Брат ми се разходи до офиса на интернет търговеца и му го подмениха. Новото огледало имаше съпротивление от 6-10 ома. Закачинме го за тес на трафа и загря до работна температура и след което изключи. И новото огледало не е от най коректните, защото при стайна температура биметалната пластина зацепва и огледалото работи при по високи температури на околната среда. Което неминуемо ще го кара да грее безсмислено и повече. Китайска работа. Оригиналното дясно сработва при 13 градуса максимум. Датчика не е позистор, а е биметален, като за пералня. Цъка и се чува.
  9. Как се мери странично огледало с подгрев и датчик-само-пускаемо. Сложихме го във фризера и като го замерих -няма никой. На -20 да не провежда грам ??? Даже му пуснах от траф-5 амперов към 11 волта директно във фризера. Но не грееше. Остана заскрежено. Вярно че трафа е лабав. Та го монтирах така и чакам да видя дали ще работи коректно на колата. Може и да е дефектно.
  10. Крушките загряват и вдигат температурата на радиатора. Тия Аудита са ми много смешни с това табло и Алтавите му стрелки. На брат ми А4-ката бензиномера все показва повече с 1/4 от реалното. Ако е половин резервоар, стрелката е на 7/8-почти до горе показва. Ако е на мигаща лампа-показва 1/4 до към половина. Той чел тук от разни спецове- мнения че се вадели бушони в разни последователности, баело се и стрелката се оправяла. Проблема възниквал от слаб акумулатор. И други небивалици. Смешното е че той е любител по електрониката и сам правеше ел схеми и усилватели. Обаче вярва в приложната магия все още. Какво направихме, което имаше реален смисъл и логика. Първо разглобихме таблото му и върнахме ръчно стрелката-тя е безконечна. Тествахме с Вага и тя отиваше до половината както му е реда. След време пак стрелката си се върна там кадето и беше кеф- с 1/4 повече После я закачихме на Вага пак и там се оказа че не може да се пренастройва електронно. Има си зададени стойности и не може да се променя. Оня ден Брато пак мнахнал таблото и върнал ръчно стрелката на правилната позиция. Аз му викам - направи си го това табло като падащ панел и си го махай постоянно при нужда за да си пренастройваш стрелката когато е нужно . Смех са тия табла на Ауди. При Пасатите няма такива простотии. Там заминават Фисовете, което става и при Ауди. Моето лично мнение е че има нещо прецакано в СМД елементите- резистори или кондензатори- с промененни стойности или пък в процесорчетата и това кара стрелките да откачат и да показват глупости постоянно.
  11. kossis

    Хидравлично масло

    На Брат ми така изтече всичкото и волана затегна. Отделно шумът беше страшен. Незнам за рейката, но помпата за 20 километра ще замине гаранция. Сваляш кората и отдолу в ляво под кулера има две гадни мъркучета които заводски са кринкнати със скоби към един охладител които стои отпред на радиатора. Сменяш скобите, като преди това отрязваш малко от мъркучетата и така. Ако е от там теча де.
  12. И Аз мерих такова огледало с датчик, слагах го в хладилника и пак не дава никакво съпротивление. Или не е в час или незнам как точно работи ???
  13. Само не можах да видя снимките на колегата за тия пръскалки в темата му -не се виждат. И какъв е точно този 900 ома резистор дето заменя оригиналният реотан. Дали и страничните огледала с термодатчик и подгрев са на подобен принцип ? Пак ли е терморезистор датчика ? Понеже нещо не ми е ясно дали едно странично огледало работи като хората след тестване във фризера. Като застудее тези дни ще разбереме, защото го монтирахме на колата вече. Има ли тема тук и за тази екстра- огледало с подгрев и термо-датчик ???
  14. kossis

    Хидравлично масло

    Темата е интересна като цяло, самоче има генерална грешка в течностите и цвета им. Зелената, която би следвало да е оригиналната за Ауди и ФВ е с индекс 002 или 004- това е пълна синтетика и литъра е около 30 лева. Червената -която обикновенно виждаме в казанчето е полусинтетика- Декстрон 3. Или поне това което е сипано след вероятен ремонт. А има и вариант това да е сипано в самият завод. Също е възможно изменение на цвета при експлоатацията на течността. Има и минерални такива. Като ми казаха от лабораторията на Инса че е допустимо смесването на минерални с полусинтетика. Пълната синтетика не се смесвала с нищо !
  15. kossis

    Всичко за 1.8Т

    Колега каква цена са тези свещи Ngk pfr6q за 1,8Т двойно платинени или иридиеви и какво им е усилието на затягане ? Има ли значение дали ще са покрити електродите с платина или с иридий ?
×
×
  • Create New...