adrian87

Members
  • Content Count

    105
  • Joined

  • Last visited

About adrian87

  • Rank
    User

Друго

  • Kaра
    Audi 100 2.6 Quattro

Персонална информация

  • Gender
    Male
  • Location
    Перник

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Доста е подбил картера там където ляга дифтунгата , че даже и резбата вътре в картера.Не съм снимал картера като отвихме пробката. Пробката я отвихме като заварихме един болт(който се вижда на една от снимките)и с тръбен ключ и тръба над един метър.Доста трудно развихме и масления филтър. Предният път маслото и филтъра ги сменява пак ТОЙ. Новата дифтунга едвам уплътни , наложи се да намотая тефлонова лента на резбата.
  2. Здравейте! Вчера отидох да ми сменят маслото на двигателя. След като замазаха шестостена на пробката , явно не беше достатъчно , че ползваха секач и чук! Добре че видях горе-долу на време че иначе Все пак си сдържах нервите да не посъветисвам "майстора". Ето и снимките: http://postimg.org/image/c723gbwan/ http://postimg.org/image/901b5mlst/ http://postimg.org/image/i5fkofk6n/ http://postimg.org/image/jazsbwqe1/ ДА НЕ ЗАБРАВЯ ДА КАЖА КОЙ Е СЕРВИЗА : ИМЕТО НА СЕРВИЗА НЕ ГО ЗНАМ , НО ВСИЧКИ ОТ ПЕРНИК ГО ЗНАЯТ КАТО : ЖОРО МАСЛАРА.
  3. Здравейте! Вече няколко пъти ми се случва , преминавайки през дълбоки (20-30) сантиметра локви и при обилно намокряне на колата отдолу. След това при потегляне или при смяна на скорост , когато отпускам педала на съединителя се получава едно дразнещо притрисане , което изчезва като покарам известно време(няколко километра). Досега не съм забелязал такова нещо на друга кола която съм карал , та въпроса ми е до колко е нормално и от къде може да идва проблема. ПП.колата е audi 100 2.6 V6 quattro .
  4. Ако всичко е наред със CD-то не трябва да има ядове.Аз винаги така ги свързвам , защото е много дразнещо да си губи настройките при всяко вадене на контакният ключ.А още по дразнещо е като всеки път диска , флашката или картата памет почват от първата песен , а не от там до кадето съм го оставил или е стигнало
  5. Жълтия кабел трябва да го свържеш заедно с червения.До колкото се вижда на снимката червения кабел е умишлено раздвоен и единият му край завършва с "буксичка" , която има предпазна черна капачка.Раздвояваш жилтият кабел там където е здвоен и мушкаш тази част от кабела която идва от CD-то в празната "букса" на червения. ПП. Рисуването не ми се отдава.
  6. CD-то е с два захранващи кабела (червен и жълт).Свързваш ги заедно на постоянния плюс(+) който идва на буксата където се включва CD-то. Обикновено е червен на цвят. Дано си ме разбрал , че ме няма хич в обясненията
  7. Здравейте! Проблема е следния: Сутрин като запаля колата и тръгна за работа(пътя е 40 километра) , от началото(първите 5 минути) показанията се променят.След това забива и докато не изгася и запаля на ново си остава на една и съща стойност , въпреки че температурата се е променила да рече с 5 градуса.Това го прави предимно сутрин.Във времето когато не е забил показва температурата изключително точно. Някой ако знае нещо по въпроса да помага.
  8. Би трябвало да има датчик на радиатора.
  9. Най-често на филтър дехидратора има лепенка за типа на фреона. Като отвориш капака погледни по тръбите на климатичната система , филтъра изглежда подобно на тези http://drive.bg/index.php?cPath=10343_10457&ModelId=1389&osCsid=4b485b219ebce65d8a7cdaf353d45cea.
  10. Възможно е да е от вътрешното каре. Аз съм имал подобен случай на B4-ката и се оказа един скъсан тампон на двигателя.
  11. С този "течен метал" лепихме картера на една 190-ка на мой приятел преди две години и още не е мръднало. Но по-добрия вариант е смяна със здрав (втора употреба) или лепене с аргон (както е написал колегата по-горе) или алуминиев припой!
  12. Трябва да го почистиш добре със шкурка , след това да го обезмаслиш с някакъв обезмаслител или спирт. Лепилото което съм използвал многократно и от доста време http://www.mikimak.com/?function=detail&id=2566 е много надеждно , удържа на разширението на метала от топло и студено. Но все пак най-добрия вариант е да се смени картера!