Jump to content

acho

Members
  • Мнения

    2364
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Относно acho

  • Рожден ден 30.09.1985

Друго

  • Kaра
    BMW Е46 323i

Контакти

  • AIM
    acho_akulata
  • ICQ
    0

Персонална информация

  • Пол
    Male
  • Локация
    София

Последни посетители

3336 профилни разглеждания

acho's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Тъй като старата тема в която подробно бях обяснил как получавам 3 тотално неоснователни предупреждения за бан от най-вулгарния потребител в АКБ (междувремнно станал модератор) радиб4 , реших да пусна тази нова тема защото резултата от предната е НУЛЕВ . 1,2,3 и съм ги изброил в изтритата тема .. 4то поред предупреждение : - вероятно има причина,поради която не мога да пусна постове като горния Ест нищо не съм отговарял , защото е тотално безсмислено Предупреждение номер 5 : - ??? Докога тоя ще се изживява като "моя кошмар" и в предната тема не се ли изясни нещо. Абсолютно никакъв диалог не желая с въпросната личност , търсих старата тема , която беше с опция да се отключи при "развитие" на нещата но след като я няма пускам тази .
  2. По темата - Ц5 със 130кс или наполовина по-евтиното 110 (с чип) . Малко са голи като екстри малките дизели но с повечко търсене се намира . Остави го тва Ц4 вече , мина му времето
  3. acho

    Audi A6 C5

    Да не повярваш , нали
  4. Освен моторите предмиствата са - дизайн (Б4/Б3 може да е класика , но все пак е на 25 години) , интериор в който се чувстваш по-комфортно , по-добра возия , по-добра БЕЗОПАСТНОСТ , а двигателите носят и по-добра динамика с по-нисък разход . Минусите са - по-ниска надежност , много по-скъпа подръжка . Избора зависи от това в каква степен играят финансите .
  5. acho

    Audi A6 C5

    Ами на колко - на 1500-2000 евро , колкото си вървят реално . И сега да не ме нападнат търговцие , но всичко се купува с лек или не до там лек удар , съответно на много ниска цена и след това се кърпи криво ляво в БГ . Врътва се километража със 300 000 км назад , полира се таблото да лъщи и ето ти нов внос кола на пенсионера .
  6. Еми нали това казвам или си го приел за сарказъм
  7. Гледай повече при избора и освен ангренаж (ремъци/ролки/обтегачи/водна помпа) друго няма да ти се налога да сменяш
  8. Айде чак пък безбожно тесни - ти да не си 2 метра 150 кила ? Аз също съм на мнение че за тия пари по-добре А6 , но човека като иска Б7 да си взима Б7 . На конкретната обява ми се видя , че предната и задната броня не са у ред , пък не е много стара кола да речеш - кола без удар няма .
  9. Някой няма ли да спомене доста по-добрите двигатели на Б5 в сравнение с Б4 ? А и автора да покара колите и да прецени за себе си , кое е по-добро, защото повечето неща са субективни .
  10. acho

    Audi A6 C5

    Неуместно е споменаването на Голф (какъвто и да е) и А6 в едно изречение . Аз ти казах колега - като искаш икономия си помисли за ГИ/МИ ... на ФСИ примерно не може да му лупнеш тези неща . 10лв за Ц5ца 98ма струват , но не и ако е базов тръц
  11. Наистина май се водеше секвенционална ...
  12. Знам , но по-горе каза , че си мислиш , че двоен съединител го има само в Р8(и-троник) Строник може да се поръча в почти всички модели . Ясно е че са оставили хидротрансформатора за по-луксозните версии на Ауди изобщо . Като линейност на ускорение , тази кутия май се доближава до вариатот ...
  13. - би ли посочил источника на тази информация? М550хД - името му говори , че няма да е точно Мка . Другото е вярно .
  14. Тва отдавна се прилага , ако не се лъжа при АМГтата и Бентли .
  15. Говоря , че актуалото поколение А8 е нещо като мащабен фейс на предходното . А "S троник" какво е ? Последно с каква кутия ще са тези коли - 7 степенна с двоен съединител и 8степенната с хидротрансформатор ? Или С6 и С7 С троник , С8 - типтроник ?
×
×
  • Create New...