Jump to content

mmetev

Members
  • Мнения

    32
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

1 Последовател

Относно mmetev

  • Рожден ден 6.01.1981

Друго

  • Kaра
    A6 Allroad 3.0 BiTDI

Контакти

  • Website URL
    http://softvisia.com
  • Skype
    tragedy6

Персонална информация

  • Локация
    София

Последни посетители

533 профилни разглеждания

mmetev's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Здравейте, Ще пътувам през Великденските празници и мисля да закача една каравана на колата (A6 Allroad BiTDI, 2013). Караваната е тази - https://www.youtube.com/watch?v=gHbLWklh42Q Има ли някакви особености при тегленето като например на какъв режим да сложа колата и т.н? Благодаря за информацията.
  2. Да, спирах я няколко пъти - веднъж набързо, веднъж за 5 минути и веднъж за 2 часа - пак същото. И не можа да оправи регенерирането - т.е. още ми стои в сервизен режим, въпреки, че я карах почти 70 км (около час)
  3. Имате ли идея от какво може да е това. Преди малко ми върнаха колата от сервиза, където проверяваха защо не ми свети левия фар за мъгла. Същия сервиз ми поставиха нов фар след като жената блъсна леко едни на светофар. За автоматичното регенериране разбрах и сега я карам, но за тази грешка със системата за гаснене на светофарите съм в неведение.
  4. Той човека си го е обяснил много ясно в клипчето. Джаджата, за която си дал линк е конвертор от AMI към 3 чинча. Трябва ти кабел RCA3 to AMI (34 секунда) - https://www.amazon.com/HAIN-Audio-Video-Cable-4F0051510AA/dp/B01LNA52VW За да вържеш двете ти трябва мъжко към мъжко - 3 броя. След това ти трябва някакъв плеър, който извежда към HDMI. В случая той използва Google Chromecast, но може да е всяко друго устройство (виж след 25 секунда).
  5. Лично аз не знам как да отговоря еднозначно, защото много зависи, дори и при така зададени параметри. При мен ситуацията е странна, защото разхода ми е приблизително един и същи с разлика от литър, литър и малко ако карам почти изцяло градско или извън градско. Започвам от това, че комбинираният ми разход е 10.1-10.5, като пропорцията е 60/40 в полза на извънградското. На дълъг път с каране в диапазона 120-160 почти навсякъде, а на магистралата 180-200 (къса ми е магистралата до родния град ) ми дава около 9/100. В градски условия да ми стига до към 12-13. Ако ти е важно, мога да се напъна да засека за едни 100 километра и да видя с точност, но за последните 2 месеца това ми е разхода.
  6. Колеги, Отскоро съм с Allroad BiTDI 2013 и направих ъпдейт на MMI до последната ми известна версия (900). След ъпдейта ми се появи отново опцията за четене на пътни знаци (само за скоростта) и не мога да я изключа. Появява ми се долното съобщение, което си е леко дразнещо: Иначе съм изключил двете опции от менюто, но няма ефект Моля за съдействие.
  7. Привет, За настройките можеш да видиш тук - http://www.audi-sport.net/xf/threads/faqs-frequently-asked-questions-how-to-guides-on-the-8v-chassis.198794/page-2#post-2286607 Тук също има интересна информация - http://www.howacarworks.com/files/25/pdf/page-161.pdf Ако имаш въпроси, можеш да пишеш.
  8. А има ли в случаи, в които се дава превантивно?
  9. Мите, ти какви си купи? На мен Теодор ми препоръча http://www.ebay.de/itm/Canbus-No-Error-Tagfahrlicht-XENON-Weiss-Power-SMD-LED-audi-A6-4F-C6-S6-RS6-P21W-/250897038808?pt=DE_Autoteile&hash=item3a6aa0fdd8#shId които нямали проблеми.
  10. mmetev

    Коя а6-ца да избера?

    Влади, искаш да кажеш, че гумите са блокирани от кутията, но как точно? baba, след като се отблокира ръчната при включване на D, как е била включена (освен ако не е ръчно, което не виждам смисъл да се прави при режим Р)? Добавено: Хм, сега се зачетох малко по чуждите сайтове и схванах за какво иде реч. Май трябваше да прочета повече преди да питам Всъщност при поставяне на Р, скоростната кутия блокира гумите с т.нар. "блокиращ палец", който обаче не е достатъчно силен, за да удържи колата, ако е под наклон. За тази цел се използва ръчната спирачка, чиято употреба е повече от препоръчителна. В този случай вече мога да разбера baba когато говореше за автоматичното освобождаване на ръчната при включване на D. Благодаря ви момчета за разясненията.
  11. mmetev

    Коя а6-ца да избера?

    А кое блокира колелата при включване на Р, защото аз съм спирал под наклон и при включване на P двигателя работи, но колата стои на едно място?
  12. mmetev

    Коя а6-ца да избера?

    Не съм се заслушвал, но ще го направя при първа възможност. Това, което усещам е, че когато включа на Р, колата помръдва леко и спира, което сега като се замисля може да е просто включване на скорост, а не на ръчна. При вашите автомобили как е?
  13. При мен прибирането е под формата на екстра:
  14. mmetev

    Коя а6-ца да избера?

    Както написах по-горе, ръчната се пуска автоматично, но без да светва индикатора, защото включването е по подразбиране. S режима променя настройките на скоростната кутия и е необходимо да достигнеш по-високи обороти, за да превключи на по-висока предавка. Този режим е удобен когато си в колона и искаш да изпреварваш няколко пъти с максимално ускорение (и не само, но при мен това е най-удачното използване). Както при D, така и при S можеш да сменяш скоростите ръчно от волана (ако имаш лопатки) или от скоростния лост - при режим D. Ръчната смяна е удобна, когато искаш да изпревариш kick-down-а, който е малко бавен (реагира за около секунда), а искаш да се подготвиш по-рано. При ръчната смяна на скоростите автомобила остава в режим на ръчна смяна докато не достигнеш обороти, които са в долната или горната част при смяна на предавките (например ако достигнеш 4500 оборота или паднеш под 1500) като след известно каране автоматично преминава към режима, на който си шофирал преди да минеш към ръчна смяна на скоростите. Друг начин да се върнеш в режим D e ако си минал със скоростния лост към ръчна смяна и после върнеш лоста обратно към режим D (това е хоризонталното движение на скоростния лост в режим D).
×
×
  • Create New...