Такаааа,проблема е решен,при мен се оказа датчик на коляновия вал.Мислех,че е някой датчик от разпределителните понеже само отказваше да пали без да гасне,но преди 5 дни угасна и то за 1 ден 3 пъти.Едва я закарах до сервиза остави ме на най-натовареното кръстовище в Бургас.Вече бях сигурен,че е датчика на коляновия вал,обаче пак проблем,никъде в нашия смотан град го нямаше нов единствено ми предложиха някакъв испански,който отказах.От там на морга и ми извадиха един оригинал на 30лв.сложихме го и сега всичко е в ред,пали та се къса,изчезнаха ми и едни вибрации,които ме дразниха на празен ход.За всеки ,на който се наложи да сменя въпросния датчик на мотор 2,4,датчика се намира по средата на мотора от към купето някъде под дросела,но по-ниско.Маха се казанчето на антифриза и се работи от там,не се мъчете,като мен да махате кори и да вдигате колата,отдолу датчик на колянов вал НЯМА.Може да проследите кабела от буксата свело сива с три кабелчета намира се зад казанчето за антифриз.Преди това я карах и на дигностика,която показа едно голямо нищо.