Jump to content

К. Байчев

Members
  • Мнения

    65
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    Audi A4 & B4

Персонална информация

  • Пол
    Male

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

К. Байчев's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Здравейте, колеги! Миналата сряда си взех такава машинка и аз! Мотора е 2.7tdi 180 коня и съм много доволен. В Porsche Varna ми искат 890лв за смяна на филтри и масло Castrol + сервизна книжка и още 50лв за смяна на спирачня течност. Понеже автомобила не е нов, щели да ми направят 10% отстъпка... Както и прегледет на всичко по него като системи... Направо се хванах за главата и питах един приятел за решение. Понеже съм от Добрич, могя да споделя за колегата от Силистра, нали е близо, че има един много добър майстор в града, поне по думите на моя човек, когото попитах. Самия той имал такъв автомобил 3.0 и няколко момчета с такива зверове също ходели при него. Всички били много доволни. Изобщо, човека прави нови машини, а тия С6-ци ги правел като детска игра... Казва се Иво и работи почти на центъра, даже днес мисля да отида да го видя и поразпитам!
  2. Здравйте, колеги, търся си работещ компютър за Audi 80 B4, 2.0, АВТ мотор (90 к.с. моноинжекцион). Очаквам отговори тук или на ЛС.
  3. Дано да дойдат повече медии. Събитието трябва да се отрази както подобава. Любителски снимки има много, което е хубаво, но случващото се трябва да има отзвук и в някои водещи национални медии. За мен 2013 беше първият събор, но живот и здраве, няма да изпускам следващите. Има ли вече някакви идеи и предположения относно датата за провеждане на Ауди събор 2014, макар че е рано още?
  4. Колеги, от една година имам инфоборд и съм много доволен. Върши много неща, има всякакви полезни функции и екстри - всичко е записано в сайта, няма да ги повтарям. Изработват бордовете във Варна от някави евтини вносни китайски телефончета - за модела с touch screen. Телефон за връзка: 0898/356 229. Няма да съжелявате!!!
  5. Колега, за да си сложиш трилъчев волан, ти трябва задължително втулка за него от Голф 2. По автоморгите ги има. Самата втулка се изрязва там, където е ръба, трябва ти само долната част с шлиците. Твоят волан е с малките такива, а този спортния е с големите шлици, т.е. получава се преход между единия модел и другия. Режеш го значи при един стругар, става за минутки, и си готов до тук. Свалянето на стария волан изисква малко време, но не е трудно, само дето има сумати малки частички по него. За новия волан, обаче, ти е нужна пластмаската, която стои зад него и то оригиналната, а не тази на стария ти модел. Това е в случай, че слагаш волан с мулти бутони като на А6. Мисля си, че и със старата ще стане, ако е само трилъчев волан, без бутони, понеже тази пластмаска от мултиволан, ти осигурява управлението на бутоните, докато при стария модел го нямаме и няма да е проблем да е със старата. Слагаш втулката, която прилепва много плътно и набиваш новия волан, слагаш си болта здраво и после airbag-а. Там само трябва да видиш как стоят нещата с кабелите. Не помня дали трябваше да се слага наистина новата пластмаса, но май да, за да не се различават буксите и да нямаш допълнително ядове, затова като си вземаш волан, гледай и тя да фигурира. Ако ли не ще трябва да се презапояват кабели. Но не е нещо сложно като интервенция. Само ако имаш мултиволан си е голяма играчка. Така или иначе, ако слагаш новата пластмаса отзад, трябва да й направиш малко място, поизрязва се на 2 места, прави се дупка за кабелите и това е. Не се подвеждай, че е нещо трудно, резултата си заслужава...
  6. Опа, съжелявам колеги, бях се отнесъл... Имах предвид за филтъра... Недейте ме съди, моля ви, случват се такива грешки... А пък кабелите, които смених, са на свещите...
  7. Комбинациите са много... но-най вече си виж дроселовата клапа... Някои съветват да се почисти, но съм чувал мнения, че това е само временно решение на проблема, а не за постоянно - вярно, че е малко по-евтино, но не ми се вярва да стане само с това... Освен това да те питам - има ли проблем при набиране - да става малко по-мудно и да няма все едно сила колата - виж си при 4-та предавка най-вече дали се мъчи да набира, а да няма "желание", да се замисля... Тогава си виж дали не ти тече масло и гарнитурата на капака да е за смяна, което може да доведе до влизане на масло в свещите. При мен го имаше и това, затова смених свещите с 4-полярни и сложих нови кабели на Aveo + нова гарнитура. Други проблеми на този двигател, за които трябва да внимаваш - дебитомер и ламбда сонда, която наскоро също смених, понеже пак имаше замисляне и забавяне при подаване на газ... Бензиновата помпа може да се смени на 30 000км, но аз лично я сменям при всяка смяна на консумативите на 10 000км. Не е излишно, понеже и тя много се замърсява и пълни с чернилка, имайки предвид какъв "качествен" бензин си имаме... Успех с оправянето, колега! P.S. Преди всичко ти трябва една качествена диагностика! Ако е дросел и го смениш - следва адаптация при VAG COM майстора, въпреки, че май и сама може да си я направи колата... Поне моята ревеше като ненормална и веднага се върнах за адаптирането... P.S.S Най-добрите марки за мен са NTK & Bosch, не се занимавай с други, един път се сменя!
  8. Колеги, нямате ли някаква информация за такъв син салон от S4???
  9. Здравейте, колеги! Интересувам се от един специален кожен салон, много рядко се намира. По-скоро той е полукожен, с алкантара (така мисля, че се казваше) по средата и кожа по краищата на седалките. Иска ми се да си намеря пълен комплект, т.е. и с частите за вратите. Ето ТОЗИ ми хареса много като изпълнение и цвят, понеже и колата ми е синя, много ще се връзва с основния цвят. Много ще съм благодарен, ако ми намерите такъв модел!!!
  10. http://www.ebay.com/itm/Auto-dimming-rear-view-mirror-fits-audi-passat-polo-golf-and-all-VW-series-cars-/251326146625 А това дали си заслужава???
  11. К. Байчев

    A3 99г. 2 DIN радио

    Колеги, в интернет намерих такива мултимедйини навигационни системи за А4 В6/B7 и отдавна искам да си вградя такава. Само че карам А4 В5 и се чудя дали е възможна интервенцията. При А3-ката се е получила, но аз си нямам хал-хабер от електроника и не знам как ще се осъществи тази идея. Ето в тези сайтове ги има: ТОЗИ и ТОЗИ. Доколкото виждам са като тази от проекта на колегата по-горе, но как могат да се получат нещата и изобщо има ли някаква друга тема в този форум, касаеща въпроса? Тези системи от посочените сайтове са за директно вграждане - plug & play. А при мен това едва ли е възможно, така че ако някой разбира, нека обясни! Благодаря предварително!
  12. Колеги, автомобилът все още се продава! Не се подлъгвайте по обяви в cars.bg/mobile.bg, тъй като някой там ми качва колата за пореден път. ТОВА е истинската обява!
  13. Лоша работа, колега... Понякога, за жалост, така става и човек не попада на читава кола... А уж фасон има, нов внос, запазена... Да чукна на дърво, последните 1-2 месеца понамаляха тези проблеми, но от време на време и пак почва да откача. Даже онзи ден целия ми мина в градско каране, държеше си супер обороти, работеше равномерно, чак се учудих и се накефих! Спрях за 5-10 минути да си изчакам реда за автомивката и като я запалих... пак проблем... Трябваше пак да я изфорсирам, защото заглъхна, без малко да угасне... Оборотите се стовариха изведнъж... Беше си загряла, цял ден карана, не мога да си го обясня вече... Мисля да пробвам с евтиния вариант - да ми оправят дроселовата клапа, защото ми се струва, че оттам идва цялата работа, пък и може отнякъде да взема въздух, не е нормална тази работа...
  14. Здравейте, колеги! Аз нямам много време да я преглеждам колата, но 2 пъти ходих на ВАГКОМ и ми даде грешка на дроселовата клапа... Проблемът с претрисането и липсата на мощност го реших така: имах теч на гарнитурата на блока, от където влизаше масълце в свещите, та трябваше да ги сменя с нови, както и кабелите, а разбира се и гарнитурката... Проблемът изчезна, колата набира нормално, има сила да се форсира, но остана другият и по-важен според мен. Мисля си, че отнякъде влиза въздух, вакууми ли са там, какво са, не знам, затова моля някой да ми обясни по-подробно, ако може. Оборотите понякога, при потегляне, от 900 падат изведнъж на 200 и колата почти угасва, затовва давам съединител и с малко повечко газ и тръгвам. Прави го и когато съм на свободна на светофара, когато колата е загряла, затова си мисля, че може да засмуква въздух от някъде... Чакам вашите предположения... Приятен ден!
  15. К. Байчев

    Грешки от VAG-COM

    Здравейте, колеги! Искам да ви питам и аз няколко неща по темата, защото си признавам, че съм некомпетентен. По-добре човек да пита, отколкото да се прави на майстор... От септември миналата година притежавам Ауди А4 В5 1.8 ADR. Сменил съм всички консумативи както се прави при закупуването на нова кола. В началото нямаше проблеми, но постепенно се появиха такива. Почна да пали по-трудно сутрин, понякога след 2-3 опита, като в последно време ми се струва, че това взе да зачестява. Не всеки път се случва, но е доста неприятно. Освен това имам "плаващи обороти", тоест от нормалните падат надолу, когато е на свободен ход. Преди около два месеца почна да набира малко по-мудно, сякаш не й достига гориво. Няма такава сила както преди в определени моменти. Понякога всичко е наред, но понякога, когато е загряла на нормална работна t и започва да ги прави тези номера, което ме притеснява доста. Купих си бордови компютър от този сайт: http://www.infoboardbg.com/site/bg/ - с него се чистят грешки, но не мога да адаптирам колата, както четох, че се прави по-рано в темата. Може ли някой да ми обясни конкретно и в детайли какво точно означават (на български език, както се казва) съответните грешки, от къде идват и как могат да се оправят. Благодаря ви предварително и всичко хубаво през новата година! Грешките, които ми изписва са тези: 18010/163 - Power Supply (B+) Terminal 17916/35 - Unknown 17972/163 - Unknown 17967/163 - Unknown
×
×
  • Create New...