Jump to content

kocta

Members
  • Мнения

    528
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Относно kocta

  • Рожден ден 12.05.1988

Друго

  • Kaра
    20v turbo,v10 5.2,

Контакти

  • AIM
    kocta116
  • Website URL
    http://
  • ICQ
    328238915
  • Skype
    kocta116

Персонална информация

  • Пол
    Мъж
  • Локация
    София
  • Интереси
    boosting ...

Последни посетители

3311 профилни разглеждания

kocta's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Ето я всекидневката която е в доста добро състояние след чистене на нагар,махане на вихрови клапи,нови свещи,моторчета и датчици на всмукателен колектор и пробега й е напълно реален: Ако се чудите на колко е ограничителя на S8 V10: Та за какво 1.9тди говорим
  2. Значи е било на 300+ км с преебан смукател и нагар на главите 3 шепи. Не ми се вярва това тди да прави от 0-200 за 17-18 секунди
  3. Когато разбереш,че всекидневката ти върви 1:1 със съботно/неделната кола... Объркан съм да се радвам или да съм притеснен. (клипа на купето е стар още когато беше с т3.т4 турбината)
  4. Да. от 2011-та работя с него. С новото гърне дето ми сътвори колата много затихна което ми беше и целта за да може да се кара по улиците спокойно.
  5. Новата (даунпайп + задно гърне и тръби) Дидо (Гущера) от Люлин. Предишната Зайо но не съм изобщо доволен.
  6. Време е да притихне малко за да е истински стреет. Това е още със старата генерация:
  7. Жив е франкенщайна. Вярно най-грозното купе у целия форум но си е моето грозно пате на 0.6 бара до 6000 оборота:
  8. Що просто не отиде при Драго,Гущера и тн да ти завъртят едно къстъм гърне...
  9. Специално за vermeer:
  10. Колата е карана 2 пъти на ход до Зайо в овча купел от Тях без мое знание. Беше ми съобщено след свършен факт и то ми беше спестено,че е карана 2 дена. Аз тази кола не съм я карал никога след като е сложена главата и турбото! Изрично ме попитаха какво искам конусен филтър или гъба. Казах им гъба или поне мрежичка която те ми казаха,че са закупили и била в сервиза!
  11. Значи за саксото ще почна първо.Насрочи ни час. Отидохме 6 човека с джип и платформа и си го качихме на ръце без заден мост а брат ти не се появи изобщо(скри се кат мишка а ти само казваше,че не знаеш за какво става въпрос и се правеше на изненадан). Ето какво е написал брат ти ако той самия не си спомня: Сега вече за моята кола... почвам от малкото към по-голямото: Това ли ви е сменената гарнитура на капак на клапаните?! Защо подяволите сте ми отрязали защитния капак на ангренажа при обтегача и сте ми счупили горния при разпределнителния: Ушите на десния фар също сте счупили... Няколко букси си висят и се влачат по пътя и вече нищо не става от тях... Решетките на предната S2 броня не знам как са били на място като от щипката на едната стърчи болта на скобата. Ако ми кажете как сте успели да ги сложите при това положение... или сте ги изръсили по пътя или сте си ги свили за вас: Ето какво брат ти ми е писал за частите.Нищо ,че са 420лв ви дадох 500лв даже исках и още за да имате. Фактури обаче няма: Днес занесох турбото на диагностика и баланс в dg turbo като си купих друга студена перка. За съжаление от удара по перката се е появил аксиален луфт (радиален почти няма) и е почнала да пропуска масло от топла и студена част... Та за турбото като заговорихме... Обяснихте ми,че буксата за ел, регулиране на десния фар се е докоснала до изпускателния колектор и се е стопила. Да има малко пластмаса по единия рънер на колектора. Няма да питам защо е била откачена и защо се е лепнала там горе като гравитацията я тегли на долу и турбото смуче... Сега ще ви кажа моето предположение подкрепено с факти и снимки как и какво е станало. Все пак Брат ти е "Инженер в най-големия дизел сервиз в източна Европа"(от 1 седмица) а аз просто инспектирам и ремонтирам цялата конструкцията и не само на Airbus,Boeing и Embraer пътнически самолети от 2010-та до сега. Та от моя опит гледайки въпросната букса която се намира точно до входа на турбото и е с достатъчно дълъг кабел за да влезе без проблем вътре съдя следното. Да буксата е стопена частично от допир в рънера на изпускателен колектор №4 в горната му част. Но човек като се загледа внимателно се виждат части който са изпилени и прорязани. Също прекалено голяма част от буксата липсва (стопена) което няма как да стане ако просто се е докоснала до колектора. Ако може да ми обясните и 3-тия пин на буксата (метален) как е изчезнал половината видимо срязан от нещо с лъщящи от съприкоснование с метал крайща. Това няма как да стане от допиране до коелктора... Също липсва и металния клипс който държи заключена буксата към моторчето за реглаж на фара. Вие сами потвърдихте,че сте изгорили буксата (тоест е станало при вас) а според мен точно с това умишлено изгаряне е замаскиран резултата от триенето на буксата и металния клипс в студената перка на турбото! Прилагам и снимки на въпросната букса и на същата как трябва да изглежда! Ето оригинална здрава букса с клипс: Ето другата изпилена и изгоряна с липсващ металн клипс:
  12. След доста грозни премеждия тези дни колата беше счупена от "Майсторите" след като са й раздавали газ по София без въздушен филтър,даунпайп,мигачи и документи. В следствие нещо е минало през перката на турбото и я е смазало. Също и съединителя са запалили и ми липсват S2 решетките на предната броня! Колата я закарах на ход до тях и си я прибрах с пътна помощ от овча купел. След много разговори и предложения от моя страна а да се справим със ситуацията те тотално отказаха да поемат ремонта на турбото или каквото и да било друго поражение което е по колата ми като прехвърляха вината на под изпълнителя на когото са оставили лично те колата и лично те са се разбирали за да ми направи нов даунпайп. Въпросните младежи са Любомир Анастасов и брат му RISTEE Христо Анастасов "Garaja" Драгалевци!!! Също след тежка пиянска вечер и прилив на смелост Любомир реши да изхвърли от гаража без заден мост за която смяна му беше платено колата на 3-то момче наш приятел. Само да вметна,че нито са били заплашвани нито наранявани по какъвто и да бил начин въпреки 700-те лева ,който им платих за смяна на главата с турбото и щетите ,който причиниха на колата ми!
  13. Garaja Драгалевци, RISTEE Христо Анастасов и брат му Любомир Анастасов. Счупиха garrett gt3582r турбина като раздаваха газ из София на колата ми без филтър,генерация и документи и след това отказаха да платят ремонта след като нещо е минало през перките и помляло турбото. Отделно днес изнесохме на ръце и платформа друга клиентска кола със свален заден мост която както и моята си отиде на ход до там!!!
  14. GT3582R onboard+870cc injectors,new head with springs, 272" camshafts and more!
×
×
  • Create New...