Jump to content

CM600

Members
  • Мнения

    63
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    A4 AFN Auto

Персонална информация

  • Пол
    Male
  • Локация
    Варна

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

CM600's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Днеска на -13 20 годишния варел запали от първия път (направо си запали от четвърт дето викат тираджиите ) с обикновена нафта от ОМВ и без никакви добавки.
  2. Моето е рециклирано в ТУРБО сервиза в Техническия - Варна и е вече на над 60000км. Обаче операцията я е правил предния собственик и незнам какво точно е правено и колко е струвало.
  3. CM600

    Климатроник проблеми

    Ако са заминали клапите си хвърчи доволно дунапрен през решетките. Може клапата да е блокирала евевнтуално - това май се виждаше някак си на диагностиката. И ако сваляш таблото задължително провери и "вътрешното тяло" на климатика за пробив.
  4. Ако си добре с немския -> http://www.volkspage.net/technik/ssp/ssp/SSP_172.PDF По принцип трябва да има датчици за оборотите на входящия и изходящия вал а оборотите на двигателя да се взимат от ЕКУ-то ама само си разсъждавам на глас щото не учих немски на времето
  5. Ами и аз точно за същото си мисля...
  6. Преди да смениш маслото пак ли правеше така? Пробвал ли си да я сложиш на 1-ва например и така да потеглиш не на D?
  7. Купувам задния тампон на скоростната кутия от страната на шофьора - целия детайл с който кутията е хваната към шасито. Колата е с 4 степенния автоматик, двигателя е 1.9ТДИ - 110к.с.
  8. ThinkPad-а има най-голям ресурс заради умно проектираните шасита и охлаждане. Имам два много дърти Т60 и Т500 на единия му изгоря адаптора след 7 години работа иначе никакви проблеми. А не се спират по принцип никога.
  9. Във Варна има сервиз където може да ти сменят радиаторчето, да ти облепят клапите и да не ти счупят никакви пластмаси - проверено е от мен, аз бях разстрелката преди това не бяха разглабяли такова чудо на техниката като Б5 Само не съм сигурен дали пак биха се хванали но пък съм абсолютно сигурен, че няма да ти хареса цената За подробности на лични.
  10. Ами аз взех за моята (AFN мотор) със същия номер и не стана - компресора на климатика спря да се включва, може би и предното е било сменяно знам ли. Най-добре е ако може да се пробва преди да се купи.
  11. Ами на мене ми ги оправиха в сервиза, в който ми ги разместиха преди това, така че търси кадърни майстори това ми е съвета.
  12. Може датчиците да не са наместени както трябва. При мене след една интервенция по окачването се оказа, че са се поразместили и АBS сработваше почти всеки път като спирах до 0.
  13. Между 9 и 10 /100 градско гори моята (AFN автоматик) и то без висене по задръстванията много много Извънградско 5-6.
  14. Ще напиша тука моите премеждия с автоматика може да се окаже полезно за някой. Колата в А4 Б5 с 4 степенния автомат. Симптомите, че има някакъв проблем бяха следните: при каране с ниска скорост най-вече, макар и много рядко се появяваше една вибрация все едно караш на 4-та а трябва да си на 2-ра съответно изчезваше като се вдигне малко скоростта. При изключване на двигателя притрисането което си го има по принцип, на моменти беше толкова силно, че имах чувството че двигателя ще се удари в капака Доста време не им обръщах внимание докато най-накрая прогресивно започна да се чува все по-силно едно тракане. Тракането го забелязах, че изчезва когато двигателя мине някъде около 2400 оборота - тука вече ми светна лампата в тъпата глава, че нещо е на път да се счупи много лошо и отидох в сервиза. Там след като я прослушаха ми казаха, че идва откъм маховика тоя звук и като свалиха кутията се видя много грозната гледка на разхлабените гайки и смачканите шпилки на хидротрансформатора - не му било оставало много и е щял да ги скъса... След като го оправиха горните симптоми изчезнаха напълно (само притрисането при гасене си го има ама е много по-слабо).
  15. И мойте 5ст. по темата. Турбото ми е рециклирано (ремонтирано) в "турбо" сервиза във Варна. Цената е била някъде около 1000лв. (интервенцията е била при по предния собственик, така че не мога да кажа точно какво и колко) и поне досега нямам проблеми. Километрите оттогава са минимум 50 000.
×
×
  • Create New...