Jumperlinko

Members
  • Content Count

    9
  • Joined

  • Last visited

About Jumperlinko

  • Rank
    User
  • Birthday 05/16/1986

Друго

  • Kaра
    audi a4 2.0TDI

Персонална информация

  • Gender
    Male
  • Location
    Варна
  • Interests
    риболов, електронна музика , много хобита , обожавам да карам коли , почивка , ски , джетове ;) фотография и още много други :)

Recent Profile Visitors

429 profile views
  1. Приятели колеги , гредата е толкова голяма ,че трябва да си поръчвам от чужбина да ми идват частите ,надявам се да е само веригата със повдигача , и да няма други поражения, поръчах си комплекта , и сега чакам да дойде . 3 дена обикалям питам приятели от други градове ,всеки дава различни идеи , питах за верига от пасат 6 съшия мотор , отговориха ми по същия начин .Проблема е всеобщ на тези мотори благодаря на всички който се опитаха да помогнат.
  2. Здравейте колеги гледам , всеки споделя своя опит , аз си ги правих миналата година от Авто фолио бг и съм много доволен , отзаде сложи 80%тово затъмнение , което е допустимото от закона , и задните две бяха 65 или 70%тово затъмнение , излезе ми около 160лв , до ден днешен ме питат дали е заводско , наистина много добре .
  3. Да точно това гледах и аз , мисля че първо ще поразпитам за части в България преди да стигна до ебаи, писах на колегата по горе , надявам се да има нещо налично , понеже колата е разглобена , а част няма . Цитиране на предходен пост!
  4. Така благодаря , нямаше нужда да му се обаждам , аз му казах преди това че не става така да си купя цял двигател за нещо което не знам дали ще е здраво , както и да е . Колата е с регистрация 2005г. , мисля че няма номера на повдигача+ другите неща и веригата , Номера на мотора WAUZZZ8E66A056291 , има и номер на пластмасата на ангренажния ремък не знам точно за какво беше но беше важен BLB114756 Цитиране на предходен пост!
  5. Колега оказа се друг проблема , като се отвори двигателя . Написах нова тема за това ако разбираш от маслени помпи дал съм малко информация за това кое точно е счупено със снимки и линкове , бладоря за информацията .
  6. Здравейте , имам ауди а4 2.0тди 2005г , колата е на 205 000км , вчера сутринта я запалих и си тръгнах без проблем , след 2 3 сфетофара колата се спъна ,и се появи ужасен шум , и на компютъра ми светна лампата за налягане на маслото . Спрях колата и я закарах на сервиз , днес след като беше при майстора , разбрах че се е счупил повдигач ,веригата и назъбените колелца ето тази част беше в картера и другата по малка липсва , колелцата бяха без зъби. Когато отидох до ауди дилър във Варна , ми казаха че единствения начин да се оправи колата е като заменят цялата маслена помпа с нов вид , не с верига , понеже те не прозивеждали вериги от 2012 01 03г. за да си подкарам колата трябва да се изръся 3200лв . Има ли някой познат или човек от варна който може да ми помогне да си намеря ТОЗИ комплект повдигач , колелца верига и болтове . Понеже нямам 3200 лв за да сменя с нова помпа , и се опитвам да намеря този комплект и да ми сменят само веригата и повдигача за 500лв от колкото 3200 за цяла помпа и нова система с нов картер. П.С. Благодаря за съветите предварително ,дайте съвети , някои зблъсквал ли се е с подобен проблем , по моргите ми казват да си купя нов двигател и да си зема частите от него , това не е решението за мен , намерих един форум на англииски , това е ЛИНК към него , моята кола се чуваше по същия начин със същите симптоми.
  7. да махам ключа , пробвал съм всевъзможни начини мисля , утре като отворят колата ще се разбере със сигурност какво ще бъде , вчера вечерта всичко беше ок , карал съм си я в допустимото , не обичам да се състезавам , гледам да си поддържам колата . надявам се да не ми кажат някаква звездна сума , че исках да и правя малко козметика , явно ще пропусна Цитиране на предходен пост!
  8. Здравейте колеги , искам да ви попитам малко информация за турбините , понеже прочетох доста теми отворени , но не видях пряка тема за а4 2.0 тди двигателя 2005 година е аудито , преди около 4 5 месеца ми направи проблем на магистралата , колата се движеше като чист дизел , до 60км . Оборотите не можеха да се надкачат 2000 , колата нямаше ряз . Днеска паля всичко нормално , изчаках 2 3 минути да поработи , тръгнах и след 2 3 улици започна един много силен шум от турбото , колата не пожела да върви с повече от 30 40 . В момента е на 210 000 км , гледам доста хора и приятели ми споделиха ,че е трябвало да има пушек ако турбото е fail, нямаше пушак , вчера привечер усетих просто една топлина на шофиорското място , спрях колата като мислех че има проблем , запалих я след 30 мин пак си държеше топло , но вървеше . Оставил съм я да и направят диагностика , и ми предложиха 3 варианта , според вас кой ще бъде най удачен , ново турбо ремонт + гаранция за моето , или вградено от по стар модел ,за по малко пари . Благодаря ви предварително.