Jump to content

plamenbv

Members
  • Мнения

    312
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Относно plamenbv

  • Рожден ден 7.07.1992

Друго

  • Kaра
    Octavia 3 FL 1.8TSI

Контакти

  • Website URL
    http://www.plamenbv.net
  • Skype
    plamen_velkov_1992

Персонална информация

  • Локация
    Sofia

Последни посетители

1445 профилни разглеждания

plamenbv's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. А дигиталният чейнджър няма ли AUX, за да мине през него сигнала? Аз на А3-ката имах Dension Gateway с USB + Bluetooth + AUX и от Concert-a сменях между CD и CD Changer (който реално беше gateway-a). И независимо дали пусках през USB, BT или AUX, Concert-a мислеше, че идва от чейнджъра... EDIT: Извинявай, едва сега видях, че става въпрос за фабричен AUX вход. И наистина ще е тъпо да го загубиш, закачайки интерфейса...
  2. При мен се получаваше същото, когато се беше спукала едната пластмасова тръба към интеркулера, но започваше да мига лампата за подгряващите свещи след като влезе в авариен режим. Турбото и геометрията бяха ОК. Както казва адаша, при теб явно е магарено по компа, щом няма грешки... :S
  3. plamenbv

    Проблем с дюзите

    Не, моята беше ВММ - 140 коня, но не е със същите дюзи и не съм имал проблеми с тях.
  4. plamenbv

    Проблем с дюзите

    Доколко знам аз - не. Или поне така беше преди ~3 години, когато търсех кола. Тогава всеки казваше, че рециклиране на тези дюзи няма и е хубаво да са сменени по време на акцията, че иначе парите аз ще ги давам. Но пък може вече да са им стигнали до истината и да ги правят?..
  5. Аз на А3-ката, но с мотор BMM (с DPF) и DSG под 8.5/100 градско не съм падал. Зимата до 9.5-10/100 е стигал градският разход, но аз я държах навън на студено и пътувах на къси разстояния с доста "светофарно" каране. След като смених разпределителният вал и повдигачите разхода спадна малко, но при всички случаи не стана 6-7. Но при твоите 2 светофара и 12 км извън града, може би има нещо гнило..
  6. Аз пък вече 2 месеца свиквам с управлението на темпомата от лоста на мигачите. С отделен лост ми беше 3 пъти по-удобно и интуитивно - явно е въпрос на навик.
  7. plamenbv

    Проблем с дюзите

    Колега, доколкото ми е известно, 2.0TDI PD във вариант 170 к.с. е с дюзи Siemens, които имат "вроден дефект" и са подлежали на смяна при сервизни акции преди години. Легендите казваха, че тези дюзи не се ремонтират/рециклират, а се подменят. Когато аз купувах моята А3-ка преди години и гледах мотори BMN, проверявахме в представителствата дали колата е минала сервизната акция. Дано добавката да помогне, но по-скоро към диагностика се насочи, за да си сигурен. Може да провериш по рамата дали колата е преминала през смяна на дюзите по време на сервизната акция...
  8. Aз съм си доволен от колата - 3 години ме слуша без особени проблеми.. Само в последните месеци нещо почна да се дъни и дадох сравнително прилична сума за обслужване, но и пробега си е стабилен. Бих си купил Ауди отново, но по-скоро ново от магазина...и то бензиново. Значи не съм единствения... Вие, обаче, добре сте се справили със заварката. Вдихте ли мотора или с някаква магия го заварихте на място?
  9. Не мога да се сетя точно, защото при този ремонт смених още куп неща и излезе доста на края. Но помня, че валът оригинален беше около 1 000 лв, но аз взех някакъв заместител за около 600. На 16v мотора, доколкото знам, не са толкова кекави валовете, но си заслужава да се провери състоянието им и това на повдигачите, ако ще се отваря капака. Аз я карах що-годе внимателно и винаги съм я обслужвал добре, но преди това - никой не може да каже.. А пробега - 100% над 300k+. Но като цяло, според майстора, на този мотор валът и повдигачите са по-скоро консуматив. При BKD май-май са по-добре нещата.
  10. При мен на ВММ мотор имаше подобно омасляване на блока отзад, без харч на масло и без проблеми с работата. Оказа се гарнитура на капака на клапаните. Колата работеше супер, но при отварянето се оказа, че повдигачите и валът са износени, та и те бяха подменени.
  11. plamenbv

    Счупена кобилица?

    И аз минах през същата история - вал, повдигачи, лагери, семеринги.. Питам майстора - бива ли на такава кола ремонт за толкоз пари, а той каза - "на тая кола това не е ремонт, а обслужване".. 2.0TDI BMM моторите имали кашкавалени валове и повдигачи. Интересното при мен беше, че нямаше никакви симптоми за износен вал - закарах колата на проверка, майстора я отвори да смени гарнитурата на капака на клапаните и о, чудо! Едната кобилица беше почти изчезнала, а тези на дюзите бяха като драни с флекс...
  12. А две-три седмици преди да стане мизерията, пътувах със същата кола до Гармиш-Партенкирхен и обратно. По принцип нямам късмет, но тоя път шанса ми се усмихна и минах ~4 000 км без никакви проблеми. Иии послеее...
  13. Здравейте, колеги! Този пост е по-скоро "след дъжд - качулка", но смятам, че ще е полезно да споделя опитът си тук, защото може и да съм полезен на някого. Предистория - колата е А3 2006 2.0 TDI с код на мАторя BMM. Паркирана на подземният паркинг на метрото в Бинес парка. Паля и се чува яко изчаткване на метал, след което започва да работи като трактор. Гася, отварям капака и ми пада ченето - мАторя се килнал настрани и се изместил с ~5 см напред от страната на ангренажа.. Няма да ви разказвам как се репатрира кола от ниво -2 на подземен гараж и то такъв, при който се излиза с маневра.. Накратко - трудно.. В крайна сметка колата се озова при момчетата от D-Bros - тук ще направя кратка рекламна пауза, за да им благодаря сърдечно. Цецо и хората му са истински професионалисти и ги препоръчвам с две ръце! Да се върнем на мизерията... Оказа се, че триъгълната конзола, която захваща мотора за тампона е счупена. Но по-лошото беше, че и самото ухо на блока на мотора, където се захваща конзолата, също беше отчупено. Става въпрос за горното ухо, отзад на мотора (снимката не е от моят случай): За голямо мое щастие, поражения по ангренажа нямаше. Защо се е получило това счупване - не знам. По разни чужди форуми се твърди, че при смяна на ангренажа и сваляне на алуминиевата конзола се махат болтовете, след което се пренатягат или не се стягат достатъчно. На други места пише, че се получава при удар, на трети - че просто се случва на тези мотори. Без значение каква е причината, при мен вече беше станала белята и трябваше да се оправи. Първото, което ми мина през главата беше да закарам колата за вторични и да приключа драмата.. Тц, не става - зачудих се за нов мотор, но и това беше безсмислено на такава стара кола. След малко ровене в нета, се оказа, че това не е единичен случай, и че такава съдба е спохождала и други (не само с BMM двигатели). Повечето хора си приспособявали разни металчни парчета и винкели (да живее Перник! :D), но нямаше универсално решение... Докато не попаднах на един сайт, наречен Dieselgeek и по-точно следната страница: https://www.dieselgeek.com/products/vangogh-broken-vw-engine-block-fix-kit-for-mk5-brm-tdi-and-late-euro-spec-pd-tdi Оказа се, че някакъв пич в Тексас произвежда ремонтни комплекти за точно това счупено ухо на блока! Свъзах се с него и каза, че е продал повече от 2 000 такива комплекта за различните мотори на VAG. Потвърдих с Цецо, че тази планка ще стане на моят двигател и поръчах. Тук е моментът да изкажа НЕблагодарностите си към ТЕЗИ хора. Рекламират "бърза и лесна" доставка от САЩ, а всъщност неща се случват по много по-различен начин. Според сайта им пратката пристига в БГ до 10-12 след като е в склада им в САЩ. При мен този процес отне точно 23 дни и около 50 лв.! Няма да изпадам в подробности - просто имайте предвид, че не са толкова надеждни. В крайна сметка частта пристигна вчера и изглежда така (не съм снимал болтовете): Закарах я в сервиза и днес получих обаждане, че колата е сглобена. Отново адмирации към D-Bros - въпреки натовареността, се постараха да сглобят колата ми във възможно най-кратък срок, точно преди празниците - страшни сте! Ами - това е - нямам въпроси и оплаквания. Просто исках да споделя, за да може да съм в помощ на някой, ако се сблъска със същата мизерия. :X Макар че не го пожелавам на никого!
  14. Да, може би си прав, че е точно в центъра на таблото. Но ако се направи по-тясно и от матиран алуминий (като дръжките на вратите и ринговете), може би ще пасва по-добре. Както и колегата по-горе предложи, може да се направи подобно нещо, но единично - за лявата духалка - така няма да се набива на очи. Тогава пък зареждането ще е трудно, но сме виждали bsdnikolov как хитро си е прекарал 12v гнездо под волана..
  15. Кое не ти харесва? Ще се радвам да споделиш, за да мога да го направя по-добре. Изрязах набързо един картон и пробвах дали влиза... Така изглежда: Мислех да направя частта по-средата по-тясна, за да е по-"дискретно". Колкото и да ми излезе тук, ще съм по-доволен, защото съм си го направил сам.
×
×
  • Create New...