-
Мнения
312 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
plamenbv's Achievements
Доктор на АУДИ науките (6/6)
-
А дигиталният чейнджър няма ли AUX, за да мине през него сигнала? Аз на А3-ката имах Dension Gateway с USB + Bluetooth + AUX и от Concert-a сменях между CD и CD Changer (който реално беше gateway-a). И независимо дали пусках през USB, BT или AUX, Concert-a мислеше, че идва от чейнджъра... EDIT: Извинявай, едва сега видях, че става въпрос за фабричен AUX вход. И наистина ще е тъпо да го загубиш, закачайки интерфейса...
-
При мен се получаваше същото, когато се беше спукала едната пластмасова тръба към интеркулера, но започваше да мига лампата за подгряващите свещи след като влезе в авариен режим. Турбото и геометрията бяха ОК. Както казва адаша, при теб явно е магарено по компа, щом няма грешки... :S
-
Не, моята беше ВММ - 140 коня, но не е със същите дюзи и не съм имал проблеми с тях.
-
Доколко знам аз - не. Или поне така беше преди ~3 години, когато търсех кола. Тогава всеки казваше, че рециклиране на тези дюзи няма и е хубаво да са сменени по време на акцията, че иначе парите аз ще ги давам. Но пък може вече да са им стигнали до истината и да ги правят?..
-
Аз на А3-ката, но с мотор BMM (с DPF) и DSG под 8.5/100 градско не съм падал. Зимата до 9.5-10/100 е стигал градският разход, но аз я държах навън на студено и пътувах на къси разстояния с доста "светофарно" каране. След като смених разпределителният вал и повдигачите разхода спадна малко, но при всички случаи не стана 6-7. Но при твоите 2 светофара и 12 км извън града, може би има нещо гнило..
-
Аз пък вече 2 месеца свиквам с управлението на темпомата от лоста на мигачите. С отделен лост ми беше 3 пъти по-удобно и интуитивно - явно е въпрос на навик.
-
Колега, доколкото ми е известно, 2.0TDI PD във вариант 170 к.с. е с дюзи Siemens, които имат "вроден дефект" и са подлежали на смяна при сервизни акции преди години. Легендите казваха, че тези дюзи не се ремонтират/рециклират, а се подменят. Когато аз купувах моята А3-ка преди години и гледах мотори BMN, проверявахме в представителствата дали колата е минала сервизната акция. Дано добавката да помогне, но по-скоро към диагностика се насочи, за да си сигурен. Може да провериш по рамата дали колата е преминала през смяна на дюзите по време на сервизната акция...
-
Aз съм си доволен от колата - 3 години ме слуша без особени проблеми.. Само в последните месеци нещо почна да се дъни и дадох сравнително прилична сума за обслужване, но и пробега си е стабилен. Бих си купил Ауди отново, но по-скоро ново от магазина...и то бензиново. Значи не съм единствения... Вие, обаче, добре сте се справили със заварката. Вдихте ли мотора или с някаква магия го заварихте на място?
- 9 отговора
-
- bmm
- счупено ухо
-
(и %d още)
Тагове:
-
Не мога да се сетя точно, защото при този ремонт смених още куп неща и излезе доста на края. Но помня, че валът оригинален беше около 1 000 лв, но аз взех някакъв заместител за около 600. На 16v мотора, доколкото знам, не са толкова кекави валовете, но си заслужава да се провери състоянието им и това на повдигачите, ако ще се отваря капака. Аз я карах що-годе внимателно и винаги съм я обслужвал добре, но преди това - никой не може да каже.. А пробега - 100% над 300k+. Но като цяло, според майстора, на този мотор валът и повдигачите са по-скоро консуматив. При BKD май-май са по-добре нещата.
-
При мен на ВММ мотор имаше подобно омасляване на блока отзад, без харч на масло и без проблеми с работата. Оказа се гарнитура на капака на клапаните. Колата работеше супер, но при отварянето се оказа, че повдигачите и валът са износени, та и те бяха подменени.
-
И аз минах през същата история - вал, повдигачи, лагери, семеринги.. Питам майстора - бива ли на такава кола ремонт за толкоз пари, а той каза - "на тая кола това не е ремонт, а обслужване".. 2.0TDI BMM моторите имали кашкавалени валове и повдигачи. Интересното при мен беше, че нямаше никакви симптоми за износен вал - закарах колата на проверка, майстора я отвори да смени гарнитурата на капака на клапаните и о, чудо! Едната кобилица беше почти изчезнала, а тези на дюзите бяха като драни с флекс...
-
А две-три седмици преди да стане мизерията, пътувах със същата кола до Гармиш-Партенкирхен и обратно. По принцип нямам късмет, но тоя път шанса ми се усмихна и минах ~4 000 км без никакви проблеми. Иии послеее...
- 9 отговора
-
- bmm
- счупено ухо
-
(и %d още)
Тагове:
-
Здравейте, колеги! Този пост е по-скоро "след дъжд - качулка", но смятам, че ще е полезно да споделя опитът си тук, защото може и да съм полезен на някого. Предистория - колата е А3 2006 2.0 TDI с код на мАторя BMM. Паркирана на подземният паркинг на метрото в Бинес парка. Паля и се чува яко изчаткване на метал, след което започва да работи като трактор. Гася, отварям капака и ми пада ченето - мАторя се килнал настрани и се изместил с ~5 см напред от страната на ангренажа.. Няма да ви разказвам как се репатрира кола от ниво -2 на подземен гараж и то такъв, при който се излиза с маневра.. Накратко - трудно.. В крайна сметка колата се озова при момчетата от D-Bros - тук ще направя кратка рекламна пауза, за да им благодаря сърдечно. Цецо и хората му са истински професионалисти и ги препоръчвам с две ръце! Да се върнем на мизерията... Оказа се, че триъгълната конзола, която захваща мотора за тампона е счупена. Но по-лошото беше, че и самото ухо на блока на мотора, където се захваща конзолата, също беше отчупено. Става въпрос за горното ухо, отзад на мотора (снимката не е от моят случай): За голямо мое щастие, поражения по ангренажа нямаше. Защо се е получило това счупване - не знам. По разни чужди форуми се твърди, че при смяна на ангренажа и сваляне на алуминиевата конзола се махат болтовете, след което се пренатягат или не се стягат достатъчно. На други места пише, че се получава при удар, на трети - че просто се случва на тези мотори. Без значение каква е причината, при мен вече беше станала белята и трябваше да се оправи. Първото, което ми мина през главата беше да закарам колата за вторични и да приключа драмата.. Тц, не става - зачудих се за нов мотор, но и това беше безсмислено на такава стара кола. След малко ровене в нета, се оказа, че това не е единичен случай, и че такава съдба е спохождала и други (не само с BMM двигатели). Повечето хора си приспособявали разни металчни парчета и винкели (да живее Перник! :D), но нямаше универсално решение... Докато не попаднах на един сайт, наречен Dieselgeek и по-точно следната страница: https://www.dieselgeek.com/products/vangogh-broken-vw-engine-block-fix-kit-for-mk5-brm-tdi-and-late-euro-spec-pd-tdi Оказа се, че някакъв пич в Тексас произвежда ремонтни комплекти за точно това счупено ухо на блока! Свъзах се с него и каза, че е продал повече от 2 000 такива комплекта за различните мотори на VAG. Потвърдих с Цецо, че тази планка ще стане на моят двигател и поръчах. Тук е моментът да изкажа НЕблагодарностите си към ТЕЗИ хора. Рекламират "бърза и лесна" доставка от САЩ, а всъщност неща се случват по много по-различен начин. Според сайта им пратката пристига в БГ до 10-12 след като е в склада им в САЩ. При мен този процес отне точно 23 дни и около 50 лв.! Няма да изпадам в подробности - просто имайте предвид, че не са толкова надеждни. В крайна сметка частта пристигна вчера и изглежда така (не съм снимал болтовете): Закарах я в сервиза и днес получих обаждане, че колата е сглобена. Отново адмирации към D-Bros - въпреки натовареността, се постараха да сглобят колата ми във възможно най-кратък срок, точно преди празниците - страшни сте! Ами - това е - нямам въпроси и оплаквания. Просто исках да споделя, за да може да съм в помощ на някой, ако се сблъска със същата мизерия. :X Макар че не го пожелавам на никого!
- 9 отговора
-
- bmm
- счупено ухо
-
(и %d още)
Тагове:
-
Да, може би си прав, че е точно в центъра на таблото. Но ако се направи по-тясно и от матиран алуминий (като дръжките на вратите и ринговете), може би ще пасва по-добре. Както и колегата по-горе предложи, може да се направи подобно нещо, но единично - за лявата духалка - така няма да се набива на очи. Тогава пък зареждането ще е трудно, но сме виждали bsdnikolov как хитро си е прекарал 12v гнездо под волана..
-
Кое не ти харесва? Ще се радвам да споделиш, за да мога да го направя по-добре. Изрязах набързо един картон и пробвах дали влиза... Така изглежда: Мислех да направя частта по-средата по-тясна, за да е по-"дискретно". Колкото и да ми излезе тук, ще съм по-доволен, защото съм си го направил сам.