Jump to content

AUDI A6 S-line

Members
  • Мнения

    35
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    Audi A6

Последни посетители

587 профилни разглеждания

AUDI A6 S-line's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Здравейте колеги, днес карайки в градски условия, колата изведнъж "замръзна" на 1300 оборота и взе да мига сигнализацията за подгрева на свещите. Педала на газта въобще не реагира. Двигателя е AVG 110 k.c. Някой може ли да даде компетентно мнение по проблема преди утра да го закачим за диагностика.
  2. A6 1999-2001г. 1.9 TDI AVG мотор, само тук няма да имаш ядове. 2.5 TDI си е малко садо-мазо удоволствие.
  3. Колега, не си написал каква кола караш? Наскоро сменях радиатор на моята А6 "4B, C5", излезе 174 лв. на "NISSENS". Не си играй да заваряваш пукнатината, след месец-два, ще протече на друго място. Ако след смяната на радиатора пак губиш антифриз, провери дали не ти "надуват" маркучите. Ако е изпуснала гарнитурата на главата това са първите признаци, я радиатор, я маркуче, я фланец, докато не смениш гарнитурата и всичко си идва на мястото.
  4. Първата е с по-добрия двигател, но си личи, че километрите са и повечко от това което е посочено. Втората е видимо по-свежа, което подсказва, че километрите са, ако не реални, то поне са близко около 100-те хиляди.
  5. Много огледала са с автоматичен подгрев, има термодвойка отзад на огледалото, която се включва при под определена температура, при мен изгоря първо едното и след няма и месец и другото. Намерих подобни в нета и ги смених, залепвайки ги със силикон на мястото на изгорелите. Вече година работят без проблем.
  6. G00200 вече не се произвежда, заместено е от G00400. Никакъв проблем няма да се сложи G00400, нищо че е синтетика.
  7. AUDI A6 S-line

    Моторно масло

    Колега, какво общо има точка 1 с точка 2 ? Виждал съм автомобили със същия този двигател на по над 500 000 км и се карат само с 5w40 ??? Ако колата ти е на реални 185 хил.км. то за какво "натрупване на километри" говорим?
  8. Имам същия проблем А6 4В С5, като усетя, че е спрял климатроника, изключвам го от панела за управление за няколко минути и след това отново го включвам, но давам настройките на температурата за малко на "LOW" и всичко се оправя,...................... до следващия път. До сега не съм намерил причината, "капилярката" е сменена, уж всичко е наред, но проблема си остава. При градско каране проблема никога не се появява, досега не се бях замислял, че причина може да е скоростта.
  9. Колега, наивно е наистина да вземеш читава А6 4В, С5 с този бюджет. Моят съвет е с още + 2000 лв. над твоя бюджет да си вземеш А6 4В, С5 1.9 TDI 110 к.с. мотор AVG. Изключително здрава кола, върви много добре, стига да нямаш някакви състезателни наклонности със среден разход 5.5 литра нафта. Не си струва да си навличаш на главата ГАЗОВИ неприятности.
  10. Рециклиране на турбото отдавна не е толкова скъпо, не повече от 350-400 лева.
  11. По голяма вероятност за това тропане е хидравличен тампон на двигателя, ляв и или десен.
  12. AUDI A6 S-line

    Заден амортисьор

    Колега, ако на човек единият крак е по-къс от другия, ще има ли той нормална походка? Същата работа е и с амортисьорите, няма как колата да се държи нормално. Е, все пак финансовият проблем винаги е решаващ в подобни случай
  13. За какъв модел става въпрос? П.С. "окомолатор", се пише правилно: АКУМУЛАТОР
  14. На "здрава глава компрес" са и двете оферти
×
×
  • Create New...