Колега според мен проблема ти е от вала и моята притрисаше само при студен старт на интервали за няколко минути после спираше от начало не се чуваше бумтене в филтъра сега почна и това да се чува вала го гледахме беше същия като твоя едната от гърбиците беше заоблена и сега ще последва смяна на вала и другите му там карантии а иначе вала го видяхме като сваляхме дюзите за смяна на гумичките.
Колега евала за темата и аз имам същия проблем тея дни ще купя въпросния датчик и ще го сменя да видя дали ще се оправи проблема трябва ли да се закача на ваг ком след смяната?
Съжелявам че не направих снимка на моя вал,но моя на две от гърбиците беше само грапав на пипане с ръка се едно си го търнал с шкурка а другите бяха гладки като огледало и се чудя колко ли може да изкара колата е на 360000км. Иначе на километраж е 179000🤪
А тоя моя приятел който сменя о пръстените каза изобщо не я карай че не се знае кога може да почне да работи като трактор
Всички мотори са добри стига да не са на над 300-400хил. И да са ги обслужвали на време и с правилните консумативи и давам пример един приятел си взе а4 б6 2.5 163к.с. през далечната 2009г. На реални 140000км.
И до днес си го кара без да е правил мотора аз си купих 1.9 131 с износен вал и разбити легла на дюзите късмет е бате!
Ами за сега няма такъв звук или ако има не е толкова силен,а маслото когато го смених беше 5w30 motul и понеже пак ще го сменям се чудя да сложа ли 5w40 една идея по гъсто какво ще кажете
Колеги смених о пръстените сега пали като кибрит вала поизносен леглата също не са в цветущо състояние но поради финансови причини за сега ще я карам така,ще следя редовно маслото и как пали апък каквото е рекъл господ!
Проблема е че колата я взех от атокъща нов внос от италия на 360000 реални км. И това нещо нямаше как да го предвидя сега в понеделник ще махаме капака да видим какво ще е състоянието,а може ли от тандем помпата да вкарва горивото