Jump to content

MALAVITA

Members
  • Мнения

    35
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    AUDI A6

Персонална информация

  • Пол
    Male
  • Локация
    София

Последни посетители

537 профилни разглеждания

MALAVITA's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Здравейте колеги От доста време не съм се включвал във форума и повода ми за завръщане не е от най - приятните. Наближил е и при мен моментът за смяна на вериги и в тази връзка искам да Ви помоля да споделите, кои са сервизите за които се споменава по - горе в темата, къде да отида за адекватна преценка на ситуацията, за да мога горе / долу да си направя сметка, колко е наложителна въпросната смяна и ценово на къде отивам. Толкова време от както съм 4ф-а и така и не намерих сервиз на който да се доверя и да не ме води параноята, че ще бъда минат. А веригите са си нещо специфично и ми се иска да отида при хора, които знаят за какво става на въпрос.
  2. 2 силови бушона + кабел = 70лв. > проблема решен
  3. За много години колеги, пожелавам ви успешна нова 2016 година, дано ви донесе много здраве, много успехи, истинска любов и вярно приятелство. Пиша отново по негативен повод. Проблема е следния: Събота беше паднал акумулатора на колата. Или от студовете или просто колата си има проблем нещо с токовете. Беше като коледна елха милата, всичко мига вътре/свети, шумове всякви, цъка, но не пали. Пробвах първо да си дам ток с кабели, не стана. След това реших да сложа друг акумулатор, за да видя дали проблема всъщност е от него, а не е нещо по - сериозно. За мое успокоение с новия акумулатор колата запали. Дадох да заредят моя и по - късно вечерта тръгнах да го слагам. При слагането обаче в тъмното и леко поизмръзнал, бях тръгнал да слагам акумулатора на обратно. За щастие преди да съм направил това се усетих какво правя. Тръгнах да поправя сторенето обаче леко непохватно с лакатя побутнах единия кабел и той докосна погрешната клема. Другия кабел беше закачен също неправилно. Докосването беше за няма и секунда. Показа се малка искра. Сложих си акумулатора както си му е реде. При потеглянето установих обаче, че дисплея за навигация/радио/cd и т.н. не свети/фукнционира. Не светят и не фукнционират, и копчетата за навигация/radio/cd/ return i т.н. Реших, че съм изпържил някой бушон. Закарах колата да и погледнат бушоните, казаха, че всичките са здрави. Моля, някой ако има идея какво съм си причинил или се е сблъсквал с подобна ситуация да сподели. Успешна седмица.
  4. За цената може и да си прав, казаха ми нещо от сорта на 358/368лв. и някакви стотинки. С още няколко цени за обучаване и т.н. Казаха ми, че ще падне под 500лв. примерно 470 или подобно, не ми ги сметнаха точно. Същите, от порше, ми казаха, че ключа се чака няколко седмици, като обикновенно се бавят доста. Затова написах по - горе - 2/3/4/5 седмици.
  5. Новия ключ би следвало да е оригинален, да. На външен вид е същия като стария, с тази разлика че стария е някак по - тежък. И покритието на копчетата е по - гумено. Новия ключ с обучаването му и оправянето на имобилайзер и т.н. - 600лева. В последствие ми оправиха и стария, който бяха казали, че е непоправим. За стария не са ми взимали пари. В порше цената за нов ключ от тях е 380лв., но го чакаш дълго време. Между 2/3/4/5 седмици.... Възможно е разликите м/у стария ключ и новия да идват от това, че стария е издаден с колата 2005г., сега 2015 може би са го попроменили. Има си маркировка от ауди и т.н. Показвах го 1/2 места, казват че е оригинален 100%, не могат да кажат защо има леки разлики с първночалания... Цитиране на предходно мнение!
  6. Първоначално нов ключ ми направиха, старият казаха, че е неизползваем. След това се виждахме и ми споменаха, че са намерили някакъв начин да спасяват такива ключове и ме питаха дали искам да пробваме да видим, какво ще стане. Опитаха и го оправиха и него. Тоест сега имам един нов и оправен стар.
  7. При последния път,в който го направи, натиснах check бутона, при което само си каза, че иска още течност. Задоволих му това желание, от тогава не е пискало.
  8. 600 лева за препрограмиране на имобилайзера с обучаване на нов ключ. В последствие се пробва и ми управи и стария, за което не ми е взимал допълнително. Наприви и софтуерна защи, която би следвало да се избегнат подобни неприятности за в бъдеще. За нея доплатих. Абсолютно. От няколкото срещи с него, ми направи изключително добро впечатление. Грамотен, търпелив, с добро излъчване. Разбира много и е голям пичага.
  9. Проблема беше разрешен, благодаря на всички включили се с информация и съвет. Голяма работа е този форум Много доволен останах от ключарите, недай си боже, ако на някой му се наложи ги препоръчвам. Сервиза им е в люлин, Maximum key service.
  10. Към момента развитието по проблема, е че като причина се оказа опит за кражба. Изтрили са моя ключ и са си обучили нещо тяхно. Не са успели да я вземат по неизвестна причина. Са ми обявяват два варианта, единият е 250 лева като към моя ключ се слага някакъв чип. Резултата, е че ключа може да запали колата, но я заключва/отключва през бравата на вратата. Вторият вариант е 600лв. като се поръчва нов ключ, с него вече си действаш както обикновено палиш/гасиш, отключваш/заключваш през дистанционното на ключа и т.н. Честито на печелившите :/
  11. не ми направи впечатление да е отключен волана. Странното, е че снощи при прибиране съм я заключил и сутринта при влизане в колата съм я отключил. Тръгнах рано и бях сънен, разсъних се чак като видях, че има проблем и колата не ме отразява. надявам се да не е нещо тежко за плащане и да се разреши бързо. Утре ако разбера какъв е проблема и как ще го решаваме, ще споделя. Лошото, е че майстора, който ми е удобно близко последния път дали от неразбиране или чиста алчност се опита да ме пореже с едни 800лв.Та нямам особено спокойствие. Лошото, е че и тези след него не бяха по - различни :/ та ебало си е майката, човек по майстори и доктори да не ходи никога!
  12. Здравейте, колеги Да споделя, днес сутринта при тръгване за работа, А6-та демонстративно не пожела да запали и ме изпрати с такси на бачкане. Реших, че акумулатора е приключил от веднъж ( което ми се видя странно, но възможно ) и затова в обедната почивка отскочих със служебна кола да и дам ток. Давах, давах... нищо не се промени. Колата сърдита си седи. При опит за палене, завъртане на ключа, не дава никакви сигнали, нито цъка. нито мърка. На таблото освен на колко километра е колата друго не видях да свети :/ Не иска да се заключва/отключва. Иначе включва аварийни, както и дисплея на навигацията/радио и т.н., (като ти напомня, че ще го държи включен, не повече от 3мин, тъй като двигателя не бачка и тн.) Пълна мистерия и Неприятна изненада за мен Разбрах се с един майстор на близо утре да му я задърпам да я гледа. Но въпреки това реших да ви запитам, дали случайно някой не е имал подобно преживяване.
  13. Здравей, колега. Имаш ли кори за ауди a6 quattro 2005г. Тази за под двигателя я имам, но е начупена та май и нейния ред е дошъл.
  14. След въпросната сутрин, го направи още няколко пъти. Проверих течността и беше намаляла, явно накладките са зели да заминават. Долях малко.Ще видим дали ще го прави още. Иначе колегата е прав писка яко, но спира без осезаеми затруднения.
  15. Здравей, колега Искам да попитам за кори на Audi A6 2005г. quattrо. Тъй като вчера установих, че моите са откраднати. Оставили са ми само малката кора, най - отпред, която е, явно ги е затруднила. С тази разлика, че явно са я теглили и е поначупена. Бях ги подсилил с доста опашки ама .... Лошото е, че идва зима и всичката мизерия от сол и препарати ще замине по двигател и прочие.
×
×
  • Create New...