Jump to content

Рали

Members
  • Мнения

    16
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Относно Рали

  • Рожден ден 4.05.1986

Друго

  • Kaра
    Audi A3 2.0 TDI 16V

Персонална информация

  • Пол
    Female
  • Локация
    Рим

Последни посетители

676 профилни разглеждания

Рали's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Да, първото което направих е да погледна какво дават в Ross-Tech, но не са категорични и там. Момчетата казаха че перката на турбото се движи свободно, геометрията е ок и няма голям луфт, ще видим. Утре вечер тръгвам за БГ, стискайте палци. Като се наспя и пооправя багажа отивам в София, вероятно в Петък, та щом имам резултат ще драсна.
  2. Да, надеждите ми са точно в него, иначе гадаеме! Надявах се някой от форума да е имал еквивалентна случка и да сподели опит, но явно нямам късмет. Само се надявам да не ме остави на пътя, защото трябва да мина 1700км и няколко държави. А ще съм сама и колата натоварена, не свръх, но все пак..
  3. Здравейте, прерових форумите за такива теми и изчетох поне 20, включително на английски, но не открих нищо конкретно и изчерпателно, поне за същия двигател като моя, та реших да отворя нова. Преди време ми светна лампата за проверка на двигателя и от тогава тръгнах по мъките и по "майсторите". Всеки път когато минавах 2200 оборота колата влизаше в авариен режим и трябваше да я рестартирам. Започнах да карам като бабичка!! Диагностиката показа грешката която съм посочила (P0299), казаха ми че бил EGR клапана, почистиха го, казаха че затваря добре, но уплътнителните гумички на маркучите били заминали, тук не ги намерихме, искат да ми продадат целите маркучи, та сложиха силикон за сега, като се прибера в България ще ги търся. След почистването колата беше по-добре, но не дърпаше както трябва, тромава и пак влезе в авариен след известно каране на високи обороти. В друг сервиз отчетоха че WasteGate-а заминал, та го смениха, сега дърпа както трябва и не влиза в авариен дори над 4000 оборота, но на равно, на баир ако я настъпя влиза дори на 2200, явно се затруднява повече, а понякога и на равно, не мога да я хвана точно в какви условия, общо взето когато ѝ скимне. Казват че турбината ми е уж добре, въпреки че омаслява повече от нормалното. Вече не знам на кой да вярвам и какво да правя. По форумите говорят за N75, дивертер, дебитомер, запушен катализатор. Не ми се иска само да сменям части и накрая да съм дала толкова пари колкото за друга кола. Лошото е че ми предстои пътуване и не знам как ще ги мина тези 1700км, надявам се да не причиня по-големи щети. Другата седмица (ако стигна жива и здрава) ще съм в София и ще търся да я качвам на VAG COM, че тук нямаше как. Дайте съвети и предположения.
  4. Малко се позабавих аз с фийдбека, но по-добре късно отколкото никога нали! Оказа се пистовия ремък + оптегач. Новия ремък е Continental и като ги сравнихме се оказа че стария боклук се бил удължил с почти 2см и между другото бил индийски ! Бих отишла да обеся бившия собственик с него
  5. Прибрах се вече, бях за 3 дена, ще видя тук какво могат да направят. Благодаря все пак
  6. В България съм си, но майстора ми е на почивка и ще трябва да чакам, какво да се прави...отпускарски месец. Казаха ми че вероятно е ролката която задвижва ремъка дето се вижда долу в ляво от двигателя (не й знам името), забивала. Утре отивам в София за няколко дена, чакайки го да се върне, щом го оправиме ще драсна. Даже писах в другата тема, относно масите (че и при мен се появи проблема), но така и не получих отговор.
  7. И при мен същата болежка след като минах 1700км наведнъж! Акумулатора ми е нов, но при смяната човека замери и си ми каза че май не зарежда както трябва. Може би е от значение и факта че ксенонките се пускат с пускането на таблото. Другата седмица съм в Сф, има ли някакъв шанс да се доредя при въпросния Мишо или друг добър майстор за малко маса в повече?
  8. Спокич, признак на съвкупност от няколко фактора: добър климатик + голяма разлика в температурите вън и вътре + влага. При мен не се получава чак скреж поради адските градуси и влага навън, но всеки път когато искам яко студ запотява точно там, въпреки че моя климатроник е за профилактика. А и живея в една от най-влажните държави (лятото 90% влага при 35-7 градуса), явно за това.
  9. За съжаление съм със single DIN player, иначе нямаше изобщо да се двоумя и до сега да съм сложила Navi версията! Следователно както каза bsdnikolov, баш са си мъка и сума... ето защо търся лесна и икономична версия за USB или AUX вход. Имам страшно много музика а и обичам да си слушам най-новото веднага а не да чакам да събера достатъчно за диск. К'во да се прави, всеки с претенцийте си, да не забравяме че аз все пак съм жена
  10. Мне благодаря...това изобщо не го считах за вариант! Колкото и готин плеър да си купя, пак се губи визията освен че ще ми излезе по-скъпо от адаптера, а и не знам какъв звук ще извади. Единствено бих сменила с това или подобно: https://lovemyauto.files.wordpress.com/2011/08/pkmy-audi-navigation-system-plus-rns-e.jpg но си пада бая разглабяне, следователно кожодерство, след като сама не мога! Ще трябва да измисля алтернатива, че с тия аудио дискове ми писна
  11. Здравейте, Няма ли вариант да се пригоди за флашка, избягвайки адаптера?
  12. Надявам се да мина само с ремък и профилактика на климатичната система, защото видях цените на компресорите. Може да имам късмет (стискайте палци), защото това което се чува е ремъка, климатроника си работи, въпреки че не духа толкова студено, колкото би трябвало, но е истина и че жегата е адска тези дни. Може едно презареждане да е достатъчно, I hope so! Вероятно при обслужването миналата година, не са сменили ремъка. Когато оправя проблема ще ви уведомя а за сега благодаря за оказаното съдействие!
  13. Оф да, не ми говори...разбирачи от коли и всезнайковци много, разбиращи и съвестни малко. Преди да тръгна на път все пак ще закарам колата на един познат тук, да я огледа просто, въпреки че той е повече тенекеджия. Иначе ще съм благодарна за всяка инфо и съвет свързани с тези компресори, вижте и линковете които прикачих, за да ме насочите.
  14. Купих колата преди около година, тогава и направих обслужване, но не знам точно какво и как са сменили и дали са затегнали или не. От тогава съм минала около 10 000км и съм пускала често климатика, и зимата и сега лятото, така че не е от неупотреба. Относно марките компресори които посочвате, намерих следното: http://www.autopower.bg/%D0%BA%D0%BE%D0%BC%D0%BF%D1%80%D0%B5%D1%81%D0%BE%D1%80-%D0%B7%D0%B0-%D0%BA%D0%BB%D0%B8%D0%BC%D0%B0%D1%82%D0%B8%D0%BA-valeo-audi-a3-8p1-2.0-tdi-16v-699357-g542c52-i10140266.html http://www.autopower.bg/%D0%BA%D0%BE%D0%BC%D0%BF%D1%80%D0%B5%D1%81%D0%BE%D1%80-%D0%B7%D0%B0-%D0%BA%D0%BB%D0%B8%D0%BC%D0%B0%D1%82%D0%B8%D0%BA-denso-audi-a3-8p1-2.0-tdi-16v-dcp32045-g542c52-i12768121.html Това е първият сайт за авточасти който ми даде търсачката, не знам кой е най-добрият. Не знам дали моят компресор е такъв и е изключено да бъркам с огледалце по колата, не за друго ами защото не знам къде, не че не бих.
  15. За кой ремък става дума (сори но не съм “баш майстор“)? За сега ще карам така, каквото и да е, след 2/3 седмици се прибирам в БГ и ще видиме какво е точно, че тук ще ми одерът кожата. Предполагам че няма да е проблем да мина още 2000км така, дори с пуснат климатик. А само информативно да попитам, колко би ми струвал нов компресор и какво ми препоръчвате, въпреки че прочетох вече какво сте писали назад в темата (седнала съм, казвайте спокойно )?
×
×
  • Create New...