plamenkooo

Members
  • Content Count

    454
  • Joined

  • Last visited

About plamenkooo

  • Rank
    User

Друго

  • Kaра
    audi

Персонална информация

  • Location
    Sofia

Recent Profile Visitors

1,229 profile views
  1. Разбрах, преди това ще пробвам една друга идея, която прочетох. Ако нагрея със запалка от едната страна и се опитам да го вкарам около 1 см навътре в другия край. Как ти се струва?
  2. Странното е, че при мен виждам само гофрирания маркуч дето е прекъснат, но вътре не виждам да минава някакъв друг маркуч. То как трябва да изглежда тая тръбичка ?
  3. Здравейте, колеги, Оказа се, че ми се е скъсал маркуча за водата на предните пръскалки за чистачките точно на пантата на предния капак и водата изтича в дренажа и от там долу под колата. Някой сблъсквал ли се е с подобен проблем ? Доколко е възможно сам да си подменя маркуча ?
  4. Колега, точно това се оказа. Маркучът се е прекъснал точно на пантата на капака. И сега кво да правя ? Мога ли да си го сменя сам ?
  5. Малко да вдигна темата. Имам подобен проблем, но при мен има локва само, когато пускам чистачките да пръскат. Горе до дюзите не стига никаква течност. Чувам как помпата работи, но водата се стича под колата. Предполагам, че някой маркуч се е разкачил. Този ляв подкалник лесно ли се сваля ? Не ми е спукано казанчето със сигурност.
  6. Здравейте, колеги, колата е А4 Б6 и преди 3 седмици смених задните амортисьори с чисто нови SACHS заедно с шоктампоните и прахоуловителите. Обаче от около 10 дни амортисьорите започнаха да скърцат. Не тропат, а скърцат. Като заклатя колата със сила от задницата ясно се чува скърцане точно от там и от двете страни. Някакви идеи от какво може да е ?
  7. Истината е, че и в другите "доверени" сервизи доста са вдигнали цените, но поне оправят колите, за разлика от тези явно....
  8. Така, след като до преди малко пак се заиграхме и направихме всичко отначало и пак нищо, стигнахме до извода, че изобщо не стига ток до въпросните клапи. Казвайки ми това, колегата ме накара да се сетя, че 1 седмица преди да забележа, че клапите са спряли да работят колата беше за смяна на жила на ръчната спирачка в "Микрон Доцев". Сетих се, че са сваляли централната конзола, респективно управлението на климатроника и радиото. Викам, дай да видиме може да не са сложили някоя букса, малко вероятно, но то друго не ни остава, така и така бяхме поразглобили колата.... В тази една седмица най-вероятно не съм пускал климатроника, защото не съм забелязал веднага, че нещо не е ок. Както и да е ... Дърпаме управлението на климатроника и "О, чудо!" , една от буксите не беше сложена хубаво, натиснахме я изщрака как си трябва. Пуснахме Ваг Кома и изчистихме грешките, колата се адаптира и вече всичко работи + че направихме и профилактика на потенциометрите. И без това трябва да ходя при тия от Микрон Доцев да им правя рекламация за ръчната, защото нещо не са я направили ок, ще им сипя и заради тая тъпотия, която ако бях отишъл в някой сервиз не е ясно колко пари щеше да ми излезе, докато сменяват всичко едно по едно, докато разберат откъде идва проблема всъщност ... Благодаря на колегата за помощта!
  9. А възможно ли е да се разменят и вместо да ми работят страничните да започнат да ми работят централните клапи и тази за челното стъкло ? Или просто да се разходя до някоя морга и да не се занимавам с глупости ...
  10. Колега, не разбирам защо ми се караш Някаква идея защо колата постоянно дава грешки и не иска да се адаптира ?
  11. Колегите, които имаха проблеми с адаптацията на клапите как решихте проблема ? Бях при един колега от Ауди групата във фейсбук, който е оправил неговата кола + на негов приятел мисля, че водейки се по тази статия: http://www.drive2.ru/l/3288103/ Но на моята кола обаче не искат да се адаптират, почистени са всички моторчета и т.н. Но като дадем на Clear Fault Codes и после веднага се появяват същите грешки - Adaptation Limit Supressed на Basic Settings нищо не се мърда, седят си едни и същи числа. При мен не работят само централните клапи + тези за челното стъкло ( които може би са на една клапа, не знам ), но без парно зимата е тегаво като се запотят стъклата, а тя наближава. В събота ще ходя пак при него да я мъчим, ако има време. Но дотогава събирам идеи всякакви.
  12. Аз като бях студент карах Fiat Bravo 1.6, толкова много я карах, че за 6 години бях минал едва 10 000км с нея Не се набутвай, тая кола не можеш да я поддържаш! Ориентирай се към някаква друга марка даже, докато имаш стабилен доход поне над 2к.
  13. И на мен не ми харесва да ме бръснат, но това е положението. В София от доверените сервизи дето са препоръчани тука от форума нямаше сервиз, който да ми беше дал по-ниска оферта от 1400лв. и то за неоригинални части. Тогава Дас Ауто беше от препоръчваните сервизи и ми бяха удобни като локация. начи нема да ви показвам за последното обслужване цената, ама там имаше непредвидена ситуация.
  14. Аз пък да ви кажа първото облсужване на ангренаж на 3.0 бензин юни 2016 на моята кола го направих там, мисля, че и Райно беше там по това време, но не мога да бъда сигурен. Не съм имал никакви проблеми с колата и останах доволен. Наскоро им писах дали може пак да я обслужат, и сега четейки тази тема може би съм щастливец, че ми отговориха, че за съжаление вече не сервизират А4 Б6 иначе сигурно пак щях да отида там... Тогава ми взеха толкова пари за афтърмаркет части, за оригинални офертата беше към 2.5к: